شکایت میلیون دلاری از ایلان ماسک به اتهام دستکاری در قیمت دوج کوین | مالک Doge کیست؟

شکایت از ایلان ماسک به اتهام دستکاری در قیمت دوج کوین | مالک Doge کیست؟

وکیل ایلان ماسک امروز فاش کرد که او دارای کیف پولی نیست که متهم به پامپ و دامپ قیمت دوج کوین باشد. بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌ای این موضوع را به‌عنوان عدم مالکیت ایلان ماسک به Dogecoin گزارش می‌کنند، اما در واقع او داشتن کیف پولی که متهم به پامپ و دامپ است را رد کرد.

شکایت دسته جمعی میلیون دلاری علیه ایلان ماسک به دلیل مشارکت در پامپ و دامپ ارز دیجیتال دوج کوین امروز چرخش جدیدی به خود گرفت. الکس اسپیرو، وکیل ایلان ماسک فاش کرد که آقای ماسک هیچ کیف پول Dogecoin که بخشی از دستکاری قیمت باشد، ندارد.

🔺پیش از این، یک شکایت دسته جمعی علیه این میلیاردر به اتهام دستکاری در قیمت دوج کوین و نقدینگی 95 میلیون دلاری با روش پامپ و دامپ شده بود.

خرید و فروش دوج کوین

آیا کیف پول متعلق به ایلان ماسک است؟

ایلان ماسک در موارد متعدد دوج کوین را به طور عمومی برای تعداد زیادی از دنبال کنندگان خود در توییتر تبلیغ کرده است. همیشه اعتقاد بر این بود که این میلیاردر در واقع یک دارنده و سرمایه گذار اصلی دوج کوین است. در جریان دادخواستی که علیه ایلان ماسک ارائه شده است، به طور خاص به کیف پول‌های دوج کوین اشاره شده است که از توییت‌های ایلان ماسک بین 3 آوریل 2023 تا 9 آوریل 2023 سود برده‌اند.

در 3 آوریل 2023، ایلان ماسک لوگوی پرنده معروف توییتر را به نماد دوج کوین تغییر داد که نشان دهنده یک سگ شیبا اینو است. به دنبال آن، قیمت این ارز دیجیتال محبوب و پرطرفدار در یک روز به میزان 25 درصد افزایش یافت چراکه علاقه سرمایه گذاران به خرید دوج کوین افزایش یافته بود.

همانطور که نیویورک پست گزارش داد، وکیل او امروز در دادگاه وکیل شاکی را به دلیل فرض اینکه کیف پول در حال محاکمه متعلق به میلیاردر ایلان ماسک است، مورد انتقاد قرار داد. او استدلال کرد که تنها مبنای شکایت این است که این کیف پول ها متعلق به ایلان است و این در واقع اشتباه است.

آیا ایلان ماسک مالک دوج کوین است؟

همانطور که توسط بسیاری از ناشران محبوب به دروغ گزارش شده است، ایلان ماسک مالک هیچ دوج کوینی نیست، اما در واقع او به طور علنی مالکیت ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین را پذیرفته است. او ممکن است کیف پول های دیگری داشته باشد که هرگز بخشی از رویداد پامپ و دامپ نبوده اند. بنابراین، این FUD مبنی بر اینکه ایلان ماسک صاحب هیچ دوج کوینی نیست ممکن است در واقع نادرست باشد.

در یک توییت از اکتبر 2021، ایلان ماسک به اشتراک گذاشت که او مالک بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است.

زمانی که کیف پول‌های دوج کوین واقعی مرتبط با مدیرعامل تسلا را پیدا کنیم، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments