با ویدیو دیدن ارز رایگان دریافت کن

فقط با ویدیو دیدن رمز ارز رایگان دریافت کنید!

این روزها پول درآوردن از صنعت رو به رشد کریپتو آنقدرها هم سخت نیست، اگر شما هم تمایل دارید با روشهای راحت تری مثل فیلم و بازی ارز دیجیتال کسب کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.در این مقاله با نه سایت معتبر برای دریافت رمز ارز رایگان اشنا می شویم و نحوه ی دریافت این رازها را به طور کامل توضیح می دهیم.

شبکه تتا (THETA)

شبکه تتا (THETA) یک پلت فرم غیرمتمرکز است که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است. هدف شبکه تتا تغییر نحوه پخش و توزیع محتوای ویدیویی است. این پلتفرم از یک شبکه همتا به همتا استفاده می کند که در آن کاربران می توانند پهنای باند استفاده نشده و قدرت محاسباتی خود را برای پخش و میزبانی ویدیوها به اشتراک بگذارند. شبکه تتا محتوا را مستقیماً از سازندگان به بینندگان بدون دخالت سرویس‌های پخش سنتی ارائه می‌کند. جوایز برای اشتراک گذاری پهنای باند، تماشای ویدیوها و به اشتراک گذاری ویدیوها به توکن های بومی TFUEL پرداخت می شود. دارندگان توکن همچنین به محتوای ممتاز، رویدادهای انحصاری و سایر مزایا دسترسی دارند.

شبکه تتا

لایو پییر(LPT)

لایو پییر(LPT) یک پروتکل مبتنی بر بلاک چین است که برای تمرکززدایی صنعت پخش ویدئو طراحی شده است. با توکن LPT، کاربران می توانند در شبکه شرکت کنند و جوایزی کسب کنند. دارندگان توکن می توانند LPT خود را به عنوان رمزگذار در شبکه به اشتراک بگذارند. این ترانس کودرها وظیفه پردازش و رمزگذاری جریان های ویدئویی را بر عهده دارند. با قرار دادن توکن های LPT، کاربران بر اساس مشارکت خود پاداش دریافت می کنند.

لایو پییر

وراسیتی (VRA)

وراسیتی (Verasity) پلتفرمی است که بر بهبود صنعت پخش ویدئو از طریق فناوری بلاک چین متمرکز شده است. وراسیتی شفافیت و پاداش را هم برای سازندگان محتوا و هم برای بینندگان فراهم می کند. کاربران می‌توانند با تماشای ویدیو، شرکت در برنامه‌های پاداش و مشاهده تبلیغات، توکن‌های VRA کسب کنند. سازندگان محتوا همچنین بر اساس تعاملی که ویدیو هایشان دریافت می‌کنند، مانند تعداد بازدیدها، لایک‌ها و دقیقه‌های تماشا شده، نشانه‌هایی کسب می‌کنند. این توکن ها را می توان برای ارزهای دیگر بازخرید کرد یا برای ارائه محتوای ممتاز به بینندگان استفاده کرد.

وراسیتی

دی توب(DTube)

دی توب (DTube) یک پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو است که بر اساس استیمیت (Steemit) یک رسانه اجتماعی و پلت فرم وبلاگ نویسی ساخته شده بر روی بلاک چین است. پلتفرم مبتنی بر بلاک چین به طور مشابه با همتایان خود از جمله فیس بوک و اینستاگرام کار می کند. این به کاربران امکان می دهد مطالب را به اشتراک بگذارند و بازخورد خود را ارائه دهند. تفاوت اصلی آن این است که کاربران می توانند جوایز پولی را با مشارکت بیشتر در پلت فرم جمع آوری کنند. استیمیت از طریق دو ارز دیجیتال بومی خود، استیم (Steem ) استیم پاور(Steem Power) ، به سازندگان محتوا و سایر شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا پاداش‌های مالی کسب کنند. پرداخت‌ها از طریق این دو توکن انجام می‌شود و ماهیت تغییرناپذیر بلاک چین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای دی توب در برابر سانسور مقاوم است.

دی توب

شبکه آیاز (AIOZ)

شبکه آیاز (AIOZ) پروتکلی است که برای رسیدگی به هزینه های بالا، تجربه کاربری ضعیف و عدم حفظ حریم خصوصی در صنعت پخش ویدئو طراحی شده است. این پلتفرم از فناوری شبکه همتا به همتا، ذخیره سازی غیرمتمرکز و هوش مصنوعی برای فعال کردن خدمات پخش با کیفیت بالا بدون تکیه بر سرورهای مرکزی استفاده می کند. شبکه آیاز کیفیت محتوا را از طریق یک سیستم رتبه‌بندی غیرمتمرکز کنترل می‌کند، که در آن به کاربران برای ارائه محتوای ارزشمند در توکن‌های بومی آیاز پاداش داده می‌شود.

شبکه ایاز

مووی بلاک (MBL)

هدف مووی بلاک ایجاد اختلال در مدل‌های توزیع سنتی در دنیای سرگرمی و ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز است که در آن تولیدکنندگان محتوا بتوانند مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. این پلتفرم برای ارائه یک تجربه شفاف، کارآمد و منصفانه برای سازندگان محتوا و کاربران طراحی شده است. کاربران و سازندگان می توانند توکن MBL بومی پلتفرم را برای شرکت در اکوسیستم کسب کنند و این توکن به محتوای ممتاز و سایر خدمات دسترسی پیدا می کند.

مووی بلاک

لایم وایر (LMWR)

لایم وایر(LMWR) یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین برای به اشتراک گذاری موسیقی و سایر محتواها است. پلتفرم لایم وایر یک پلتفرم همتا به همتا غیرمتمرکز برای به اشتراک گذاری فایل است. لایم وایر به کاربران اجازه می دهد تا فایل ها را مستقیماً با یکدیگر بدون دخالت یک مقام مرکزی به اشتراک بگذارند. هدف این پروژه ارائه تبادل کارآمد و ایمن محتوای دیجیتال برای کاربران است. توکن بومی LimeWire، LMWR، به عنوان یک سیستم پاداش برای کاربرانی که ویدیوها را تماشا می‌کنند، فایل‌ها را به اشتراک می‌گذارند و به شبکه کمک می‌کنند، استفاده می‌شود.

لایم وایر

کانتنتوس (Contentos)

کانتنتوس یک پروژه ارز دیجیتال است که بر تغییر روش ایجاد، اشتراک گذاری و ارزش گذاری محتوا در اینترنت تمرکز دارد. با کانتنتوس تی وی کاربران می توانند برای تماشای ویدیوها و شرکت در پروژه، توکن های بومی کسب کنند. مانند بسیاری از پروژه های دیگر در این لیست، دارندگان توکن بومی به محتوای انحصاری و سایر ویژگی ها دسترسی پیدا می کنند.

کانتنتوس

پلتفرم مایلک(MLT)

پلتفرم مایلک(MLT) پروژه ای است که در سال 2021 راه اندازی شد و بر تحول صنعت سرگرمی به ویژه در زمینه ویدئو و پخش تمرکز دارد. توکن پلتفرم مایلک MLT، به عنوان ارز برای تراکنش ها، پرداخت های حق امتیاز و سرمایه گذاری در پروژه های محتوا عمل می کند. کاربران همچنین با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند با توکن MLT پاداش می گیرند.

مایلک

چگونه با تماشای ویدیوها رمز ارز به دست آوریم

شروع کسب درآمد از طریق تماشای ویدیوها از ارزهای دیجیتال ساده است، اما برای اطمینان از اینکه در حال به حداکثر رساندن درآمد خود هستید، به مراحلی نیاز دارد. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای شما اماده کرده ایم:

1. یک پلتفرم را انتخاب کنید

با تحقیق و انتخاب یکی از بسیاری از پلتفرم‌های پخش ویدئو که پاداش‌های ارز دیجیتال را ارائه می‌کنند، شروع کنید. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از DTube، Theta Network، Verasity و Livepeer. هر پلتفرم ویژگی ها و سیستم های پاداش منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که با علایق و اهداف شما همسو باشد.

2. یک حساب کاربری ایجاد کنید

هنگامی که یک پلتفرم را انتخاب کردید، برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. این معمولا شامل ارائه یک آدرس ایمیل، ایجاد نام کاربری و تنظیم رمز عبور است. برخی از پلتفرم‌ها ممکن است برای اطمینان از امنیت حساب شما به مراحل تایید اضافی نیاز داشته باشند. برای مثال، DTube نیاز دارد که با استفاده از کیف پول Metamask خود وارد سیستم شوید.

3. یک کیف پول راه اندازی کنید

برای دریافت و مدیریت درآمدهای ارز دیجیتال خود، به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید. پلتفرم‌های پخش ویدیوی بلاک چین اغلب کیف پول‌های خاصی را پیشنهاد می‌کنند که با توکن‌های بومی آن‌ها سازگار است. به عنوان مثال، اگر از شبکه تتا استفاده می کنید، ممکن است به کیف پول تتا نیاز داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که کیف پول شما ایمن است و از کلیدهای خصوصی خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید.

4. انتخاب محتوا

محتوای موجود در پلتفرم انتخابی خود را مرور کنید. به دنبال ویدیوهای مورد علاقه خود باشید، زیرا تعامل می تواند تجربه کلی را بهبود بخشد و شانس شما را برای کسب جوایز بیشتر افزایش دهد. پلتفرم هایی مانند Verasity به شما امکان می دهد با تماشای ویدیوها یا تبلیغات خاص درآمد بیشتری کسب کنید.

5. ویدیوها را تماشا کنید

شروع به تماشای ویدیوهای انتخاب شده کنید. در بسیاری از پلتفرم‌ها، بر اساس زمان صرف شده برای تماشا، تعداد ویدیوهای تماشا شده یا معیارهای تعامل خاص مانند لایک‌ها و نظرات، ارز دیجیتال کسب می‌کنید. مطمئن شوید که ویدیوها را تا پایان تماشا می‌کنید، زیرا بازدیدهای جزئی ممکن است پاداش کامل را برای شما به همراه نداشته باشد.

6. تعامل کنید

برای تماشای ویدیوها و کسب درآمد ارزهای دیجیتال، مطمئن شوید که در حال تعامل با محتوا هستید. این می تواند شامل لایک کردن ویدیوها، گذاشتن نظر، اشتراک گذاری محتوا یا حتی اشتراک در کانال ها باشد. در پلتفرم هایی مانند DTube و Livepeer، سطوح تعامل بالاتر می تواند به پاداش های بیشتری منجر شود. تعاملات شما می تواند به ارتقای محتوا و افزایش بازدیدها کمک کند و هم برای شما و هم برای سازندگان محتوا مفید باشد.

7. تبلیغات تماشا کنید

در پلتفرم هایی مانند Verasity، شما این امکان را دارید که تبلیغات را تماشا کنید تا توکن های بیشتری کسب کنید. این مرحله اختیاری است، اما می‌تواند نتایج شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، وقتی که از تماشای ویدیوهای رمزنگاری کسب درآمد می‌کنید. مطمئن شوید که تنظیمات برگزیده تبلیغات شما به درستی تنظیم شده است تا تبلیغاتی مطابق با علایق شما دریافت کنید.

8. وظایف یا چالش ها را کامل کنید

برخی از پلتفرم‌ها، مانند Vevue، وظایف یا چالش‌هایی را ارائه می‌کنند که می‌توانید برای پاداش‌های اضافی تکمیل کنید. اینها ممکن است شامل ایجاد انواع خاصی از محتوا، بررسی محصولات یا شرکت در فعالیت های تبلیغاتی باشد. تکمیل این وظایف میتواند افزایش قابل توجهی در درآمد شما ایجاد کند.

9. درآمد خود را بررسی کنید!

به طور مرتب کیف پول خود را بررسی کنید تا درآمد خود را کنترل کنید. بیشتر پلتفرم‌ها داشبورد یا خلاصه درآمدی را ارائه می‌کنند که در آن می‌توانید ارز دیجیتالی را که جمع‌آوری کرده‌اید ردیابی کنید. این به شما کمک می کند از پیشرفت خود مطلع شوید و تنظیمات لازم را در عادات تماشای خود انجام دهید تا درآمد را به حداکثر برسانید.

ریسک ها و چالش ها

در حالی که کسب ارز دیجیتال از طریق تماشای ویدیو می‌تواند رویایی برای کاربران کریپتو باشد، مهم است که از خطرات و چالش‌های موجود آگاه باشید. در این بخش نکات و آموزشهایی را به شما میگوییم تا اطلاعات و سرمایه شما در امان باشد.

نوسانات بازار

یکی از خطرات اصلی هر چیزی که مربوط به کریپتو است، نوسانات ذاتی دارایی های شما است. کریپتو یک کلاس دارایی بسیار فرار است و اگر ارز دیجیتال کسب می کنید، باید بدانید که ارزش آن می تواند به سرعت در مدت زمان کوتاهی تغییر کند. این می تواند منجر به سود، اما همچنین ضرر شود. اگر از تماشای ویدیوها کسب درآمد کرده اید، از روندهای بازار مطلع شده اید و اگر نگران نوسانات هستید، درآمد خود را به ارز با ثبات تری مانند استیبل کوین تبدیل کنید.

پایداری پلت فرم

ثبات و قابلیت اطمینان پلتفرمی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. همه پلتفرم ها دارای سطح یکسانی از امنیت و سابقه عملیاتی نیستند. برخی ممکن است به طور غیر منتظره تعطیل شوند و منجر به از دست دادن درآمد شما شود. تحقیق و انتخاب پلتفرم هایی با شهرت و سابقه بسیار مهم است. علاوه بر این، پلتفرم های غیرمتمرکز ممکن است انعطاف پذیری بهتری را در مقایسه با پلتفرم های متمرکز ارائه دهند.

 حریم خصوصی

هنگامی که برای این پلتفرم ها ثبت نام می کنید، اغلب نیاز به ارائه اطلاعات شخصی و ایجاد یک کیف پول دیجیتالی دارید که می تواند خطرات حفظ حریم خصوصی را به همراه داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که پلتفرم دارای سیاست‌های حفظ حریم خصوصی داده‌ها و اقدامات امنیتی قوی برای محافظت از اطلاعات شما است. در مورد میزان داده های شخصی که به اشتراک می گذارید محتاط باشید و از پلتفرم هایی استفاده کنید که حریم خصوصی کاربر را در اولویت قرار می دهند.

کلاهبرداری و اسکم

هنگامی که در پلتفرمی ثبت نام می کنید که از شما می خواهد با کیف پول رمزنگاری خود وارد شوید، مطمئن شوید که روی URL صحیح کلیک کرده اید! گاهی اوقات کلاهبرداران با پیوندهای جعلی که برای سرقت وجوه کاربران طراحی شده اند، کاربران را فریب می دهند. برای جلوگیری از قربانی شدن به چنین طرح هایی، URL ها را با پیوندهایی که در رسانه های اجتماعی پروژه یافت می شود بررسی کنید تا مطمئن شوید که قانونی هستند. به پلتفرم های معروف و معتبر پایبند باشید و مراقب هر پلتفرمی باشید که وعده های غیرواقعی می دهد یا نیاز به سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی دارد.

چالش های فنی

برای کسب ارز دیجیتال برای تماشای ویدیوها، بهتر است درک اولیه ای از نحوه کار رمزنگاری و نحوه استفاده از کیف پول برای ایمن نگه داشتن سرمایه خود داشته باشید. مسائل فنی مانند ازدحام شبکه، سازگاری کیف پول و کارمزد تراکنش ها می تواند باعث از دست دادن سرمایه یا تجربه بدی شود. 

جمع بندی

یادگیری نحوه کسب درآمد از طریق تماشای ویدیوها از ارزهای دیجیتال یک روند رو به رشد در بازار محتوای دیجیتال است. با وجود پلتفرم‌های ویدئویی رمزنگاری‌شده مانند موارد ذکر شده در این مقاله که راه‌های منحصربه‌فردی برای کسب درآمد از بینندگان و ایجاد محتوا ارائه می‌دهند، کاربران گزینه‌های متعددی برای  کسب ارز دیجیتال دارند. با این حال، آگاهی از خطرات و چالش های مرتبط با این پلتفرم ها برای تصمیم گیری مهم است.

منبع: کریپتو نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments