هولد نات کوین

بنیانگذار تلگرام: نات کوین 100 برابر میشود!

  • پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، نات کوین دارد و متعهد شده است که آنها را تا زمانی که ارزش توکن 100 برابر شود، نگه دارد.
  • پروژه Notcoin اخیراً بیش از 1 میلیارد توکن به دوروف و تیمش به ارزش تقریبی 6.8 میلیون دلار اهدا کرده است.
  • نات کوین که بخشی از بلاک چین TON است به سرعت از طریق یک بازی همه گیر در تلگرام محبوبیت پیدا کرد.

در 17 می، پاول دوروف، موسس پلتفرم پیام‌رسان تلگرام، از پروژه Notcoin برای هدیه سخاوتمندانه ای که به او داده اند تشکر کرد. این پروژه مبتنی بر بازی به دوروف و تیمش بیش از 1 میلیارد توکن نات کوین (NOT) به ارزش تقریبی 6.8 میلیون دلار اهدا کرده است. حالا دورف میگوید قصد فروش نات کوین را ندارد و منتظر انفجار قیمتش می ماند.

نات کوین مورد حمایت بنیان گذار تلگرام

توکن هایی که به پاول دورف اهدا شده از 552586 عضو انجمن نات کوین تهیه شده است. از این تعداد، 203303 توکن خود را از طریق بازی به دست آوردند. این تلاش نشان دهنده حمایت قوی جامعه نات کوین است.

دوروف گفت:

نیم میلیون کاربر نات کوبن به من 6.8 میلیون دلار ارز نات هدیه دادند! متشکرم. من این نات کوین ها را تا زمانی که به 680 میلیون دلار تبدیل شوند نگه می‌دارم و در آن زمان از آنها برای خرید سرورهای بیشتری برای تلگرام استفاده خواهم کرد.

قبل از اهدا، دوروف بیانیه ای در حمایت از نات کوین صادر کرد. در این بیانیه او اشاره کرده که چگونه Notcoin به سرعت از یک ارز درون بازی به پول واقعی برای کاربران تبدیل شده است.

پاول دورف در بیانیه اش نوشت:

این داستان موفقیت شگفت انگیز نشان می دهد که اکوسیستم های تلگرام یا TON چقدر برای توسعه دهندگان اپلیکیشن قدرتمند هستند. تلگرام به توسعه دهندگان اپلیکیشن آزادی بیشتری نسبت به هر پلتفرم دیگری ارائه می دهد و فرصت های بی نظیری را برای استفاده از تعاملات اجتماعی فراهم می کند. TON به نوبه خود مقیاس و انعطاف پذیری را برای هر پروژه بلاک چین در بالای آن فراهم می کند.

در یک اطلاعیه جداگانه، Notcoin نقش حیاتی دوروف و تیم تلگرام را در ایجاد پلتفرمی که استاندارد بالایی برای توسعه دهندگان ایجاد می کند، تصدیق کرد. رابطه یکپارچه بین تلگرام و اکوسیستم بلاک چین در حال رشد بسیار جالب و امید بخش است.


🔥پیش بینی قیمت نات کوین در آینده🔥


نات کوین اخیراً بیش از 80 میلیارد توکن NOT بین شرکت کنندگان بازی توزیع کرده و رویداد تولید توکن خود (TGE) را برگزار کرده است. چندین صرافی بزرگ رمزنگاری نیز این توکن را فهرست کرده اند.

نوت کوین مبتنی بر بلاک چین TON، محبوبیت اولیه خود را از طریق بازی ضربه بزن درآمد کسب کن در تلگرام به دست آورد. این بازی تاکنون 35 میلیون شرکت کننده را جذب کرده است. علاوه بر این، به طور موثری کاربران را با فناوری های Web3 آشنا کرده و تعامل قابل توجهی را ایجاد کرده است.

در زمان نگارش این مقاله، NOT با قیمت 0.0068 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 8.2 درصدی نسبت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 0.0074 دلار است. اگرچه تیم پروژه ادعا می کند که حدود 700 میلیون دلار سرمایه در بازار برای این توکن ثبت شده است، اما جمع آوری کننده های داده مانند کوین مارکت کپ هنوز ارزش بازار Notcoin را ثبت نکرده اند، با توجه به اینکه این توکن برای بازار نسبتاً جدید است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments