یک سیگنال صعودی در نمودار دوج کوین چشمک میزند! doge را زیر نظر بگیرید

یک سیگنال صعودی در نمودار دوج کوین چشمک میزند! doge را زیر نظر بگیرید

در چارت قیمت دوج کوین یک سیگنال صعودی که به ندرت دیده می شود چشمک می زند که در طول تاریخ با یک انفجار قیمت دنبال شده است.

هنگامی که شاخص parabolic SAR در نمودار قیمت میم کوین ها ظاهر می شوند، معمولاً یک سیگنال برتر بازار و هشداری است که سرخوشی سرمایه گذاران به اوج خود رسیده است. از این رو بازار شاهد خشم سوداگرانه مشابهی در بازار گاوی 2020-2021 خواهد شد، زمانی که سرمایه گذاران و معامله گران به دنبال دوج کوین یک دلاری بودند، شیبا اینو ده ها هزار واحد درصد افزایش یافت و قیمت توکن های nft به سودهای شش تا هفت رقمی چشمگیر رسید.

مقایسه چارت هفتگی بیت کوین و دوج کوین
نمودار هفتگی DOGE/USDT در مقابل BTC/USDT

علیرغم افزایش 13.6 درصدی در سال و رشد 33.2 درصدی دوج کوین در ماه گذشته، اخیرا بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران نوسانات این میم کوین محبوب را زیر نظر گرفته اند و بسیاری از آنها برای خرید دوج کوین به صورت پله ای اقدام می کنند. 

به عنوان مثال، تحلیل معامله گر کریپتو تونی را در نظر بگیرید، که اشاره کرد قیمت DOGE به دنبال اندیکاتور پارابولیک سار (parabolic SAR) در یک ماه اخیر رشد کرده است و هنوز ادامه دارد، حرکتی که به گفته این معامله گر قبلا با افزایش 23000 درصدی همراه بوده است.

برای معامله‌ گرانی که از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند، اندیکاتور پارابولیک سار (parabolic SAR) معمولاً برای مشخص کردن سیگنال‌های “توقف و معکوس” از یک دارایی استفاده می‌شود. به طور خلاصه، از آن برای تعیین سطوح قیمتی استفاده می شود که در آن دارایی می تواند در جهت فعلی خود متوقف شود و یک روند معکوس را آغاز کند.

تحلیل دوج کوین با اندیکاتور پارابولیک سار (parabolic SAR)

معامله گران همچنین به سطوح فیبوناچی DOGE به عنوان یک راهنمایی برای تعیین قیمت در میان مدت اشاره کرده اند. با استناد به بازه زمانی ماهانه، 0.12 دلار در سطح 0.618 فیبوناچی به عنوان یک هدف میان مدت شناسایی شده است، در حالی که سطح 1.618 فیبوناچی قیمت 0.23 دلار را به عنوان نقطه پایان این رالی انفجاری دوج کوین پیشنهاد می کند.

چارت ماهانه دوج کوین

حجم معاملات و سود باز (open interest)، دیگر معیارهای قابل توجهی بودند که معامله گران در هفته گذشته آنها را زیر نظر گرفتند، زیرا شاخص open interest دوج کوین به بالاترین حد دو ماه اخیر رسید و حجم معاملات به بالاترین حد در شش ماه گذشته رسید.

حجم معاملات دوج کوین

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments