آیا شیبا اینو می تواند در سال 2023 شما را میلیونر کند

شانس میلیونر شدن شما در سال 2023 با سرمایه گذاری در شیبا اینو | این یک فرصت خرید SHIB است؟

شیبا اینو ممکن است در گذشته به ایجاد چند میلیونر کمک کرده باشد. توکن میم محبوب در سال 2021 حدود 45،000،000 درصد افزایش یافت و با جهش ناگهانی قیمت، سرمایه‌ گذاران بیشتری با رویای ثروتمند شدن به سمت این ارز دیجیتال هجوم آوردند. از آن زمان، شیبا اینو برای زنده نگه داشتن این رویاها مشکل داشت. کریپتوکارنسی در سال گذشته همراه با بازار عمومی سقوط کرد. با فرار سرمایه گذاران از پرخطرترین دارایی ها در بحبوحه آشفتگی اقتصادی، ارزش این صنعت 62 درصد کاهش یافت. مشکلات اقتصادی همچنان ادامه دارد، اما بازار کریپتو – از جمله شیبا اینو – از ابتدای سال بهبود یافته است. حال، سوال این است: آیا شیبا اینو می تواند به شما کمک کند در ماه ها یا سال های آینده میلیونر شوید؟ بیایید دریابیم.

ورود دیدنی شیبا اینو به صنعت کریپتو

ابتدا اجازه دهید در مورد ورود تماشایی شیبا اینو به صحنه ارزهای دیجیتال در چندی پیش صحبت کنیم. یک خالق مرموز که تنها با نام ریوشی شناخته میشود، Shiba Inu را در آگوست سال 2020 راه اندازی کرد.

بر اساس وایت پیپر آن، این توکن به عنوان “آزمایشی در ایجاد جامعه خود به خودی غیرمتمرکز” توسعه یافته است و در این شرایط، بسیار موفق بوده است. پیروان وفادار – ارتش شیبا – از توکن SHIB در سراسر رسانه های اجتماعی حمایت کرده اند و به توانایی این توکن برای تکان دادن دنیای ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند.

♦️آیا قیمت شیبا در سال 2023 به یک سنت (0.01) می رسد؟♦️

🔶اکنون ممکن است تعجب کنید که چه چیزی Shiba Inu را از هزاران ارز دیجیتال موجود در بازار متمایز می کند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت با وجود تلاش های بسیار تیم توسعه دهنده این پروژه، در حال حاضر این میم کوین محبوب ویژگی های منحصر به فردی برای رقابت با بازیگران اصلی این صنعت مانند اتریوم یا بیت کوین ندارد. رمز ارز در درجه اول یک توکن پرداخت است که روی اتریوم اجرا می شود. سرمایه گذاران همچنین می توانند دارایی های خود را برای ایجاد درآمد غیرفعال به اشتراک بگذارند و استیک کنند.

بنابراین، Shiba Inu در مقایسه با بلاک چین‌هایی که طیف وسیعی از کاربردها را ارائه می‌کنند، مانند ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و توکن‌های NFT به نظر هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد.

اما خبرهای خوبی در راه است. شیبا اینو در شرف راه‌اندازی شیباریوم است، یک راه‌حل لایه 2 که ارز دیجیتال را از محدودیت‌های خاصی که امروز در اتریوم با آن مواجه است، رها می‌کند. شیباریوم قرار است Shiba Inu را سریع‌تر و ارزان‌تر کند و به کاربران اجازه می‌دهد NFT‌های زنجیره‌ای خاص را توسعه دهند. Shibarium همچنین حضور شیبا اینو را در بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی متاورس تقویت می‌کند.

🔰شیبا اینو چندین بار در سال گذشته راه اندازی شیباریوم را به تعویق انداخته است. اما برخی منابع می گویند که نسخه بتا شیباریوم می تواند در این هفته راه اندازی شود. یک راه اندازی احتمالی می تواند قیمت SHIB را در کوتاه مدت تقویت کند.

سکه های شیبا اینو چگونه می توانند شما را در سال 2023 میلیونر کنند؟

بیایید در مورد شانس میلیونر شدن شما با سرمایه گذاری در شیبا اینو صحبت کنیم. بله، شیبا اینو باید پس از راه اندازی شیباریوم دارایی بهتری نسبت به زمانی که در سال 2021 رشد کرد، باشد. اما این بدان معنا نیست که شیبا اینو حتی به تکرار این دستاوردها نزدیک خواهد شد.

با ورود سرمایه گذاران به این بازار جدید و هیجان انگیز، بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 از مرز 3 تریلیون دلار گذشت. این روزها – و در آینده – سرمایه گذاران ممکن است با دید انتقادی بیشتر و بیشتری به بازیکنان کریپتو نگاه کنند. ارزهای رمزنگاری شده برنده احتمالاً از بقیه متمایز خواهند شد.

♦️همانطور که در مورد Shiba Inu به طور خاص، با مشکل استفاده‌های محدود، همانطور که در بالا ذکر شد، و مشکل بزرگ‌تری که می‌تواند آن را از دستاوردهای قابل توجهی باز دارد، مواجه است و این عرضه گسترده توکن است. حتی تلاش برای توکن سوزی شیبا ممکن است برای کاهش عرضه حدود 549 تریلیون کافی نباشد.

البته، شیبا اینو، که با کسری از سنت معامله می‌شود، همچنان می‌تواند به اندازه‌ای افزایش یابد که سود مناسبی را برای سرمایه‌ گذارانی که دارایی هنگفتی در توکن دارند، به ارمغان بیاورد. اما این یک سود بالقوه پایدار نیست، و من توصیه نمی‌ کنیم که در یک دارایی پرخطر مانند شیبا اینو سرمایه بزرگی داشته باشید.

همه اینها به این معنی است که شیبا اینو بهترین انتخاب برای یک مجموعه “میلیونر ساز” نیست. درعوض، بهتر است در انواع سهام قوی و ارزهای دیجیتال قوی سرمایه گذاری کنید که از بقیه متمایز هستند. حتی این هم میلیون ها دلار را تضمین نمی کند. اما باید شما را در مسیر درست برای بازدهی عالی در طول زمان قرار دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.1 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا نیستانی
رضا نیستانی
1 سال قبل

در اینده جهانی شدن جایگاه ایرانیان کجاست در طبقه زیر خط فقر یا بالای طبقات هوشمند

فرهاد
فرهاد
1 سال قبل

یکی از توکن های بسیار عالیست

آرین
آرین
1 سال قبل

شیبا در آینده جذابتر هم میشه

هناس
هناس
1 سال قبل

پس خبری هست🫠