ربات ChatGPT قیمت دوج کوین را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

ربات ChatGPT قیمت دوج کوین را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

در میان موج تازه‌ ای از خوش‌ بینی در بازار ارزهای دیجیتال که قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در محدوده سبز معامله می شوند، دوج کوین (DOGE) عملکرد خوبی داشته است.

علاوه بر این، علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در 29 اکتبر بینش هیجان انگیزی را در مورد قیمت این میم کوین ارائه کرد. به گفته او، دوج کوین “نشانه‌های امیدوارکننده‌ای” را نشان می‌دهد و این ارز دیجیتال “از یک مثلث نزولی چند ساله در نمودار هفتگی خارج شده است”.

ربات هوش مصنوعی به چشم اندازهای DOGE اهمیت می دهد!

فینبولد با توجه به اخبار اخیر و اینکه آیا احساسات صعودی فعلی موجه است یا خیر، تصمیم گرفت از هوش مصنوعی ChatGPT در مورد اینکه قیمت DOGE ممکن است در اول ژانویه 2024 قرار بگیرد، استفاده کند.

با وجود اینکه این ربات هوش مصنوعی عدد مشخصی را برای پیش بینی قیمت دوج کوین ارائه نمی دهد اما معتقد است که مسیر قیمت دوج کوین در دو ماه آینده به شش عامل مهم بستگی دارد.

عوامل کلیدی موثر بر قیمت دوج کوین
خرید و فروش دوج کوین

هوش مصنوعی این عوامل را به‌عنوان احساسات بازار، پذیرش دوج کوین و استفاده از این توکن، روند بازار، توسعه نظارتی، بروزرسانی‌های تکنولوژیکی و داده های کلان دوج کوین شناسایی می‌کند.

با توجه به اینکه اخبار DOGE به طور بالقوه به عنوان ارز در شبکه اجتماعی X مورد استفاده قرار می گیرد، جای تعجب نیست که هوش مصنوعی “موارد پذیرش و استفاده” و همچنین “احساس بازار” را به عنوان دو عامل اصلی برجسته می کند، زیرا ممکن است در افزایش ارزش Dogecoin بسیار مهم باشند.

با این حال، رقیب این ربات هوش مصنوعی یعنی Google Bard، به طور واضح محدوده 0.07 دلار و 0.10 دلار را به عنوان قیمت پیش‌ بینی‌ شده برای این دارایی دیجیتال تا شروع سال 2024 ارائه کرد.

پیش بینی قیمت DOGE برای شروع سال 2024

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عارف
عارف
5 ماه قبل

هوش مصنوعی واقعا کمک بزرگی به سرمایه داران و تمام حوزه های الکترونیکی میکند تحلیل نسباتا درست و جامعی بود از قیمت دوج کوین در سال جدید