پیش بینی قیمت کاردانو از نظر ChatGPT | ربات هوش مصنوعی چه تحلیلی دارد؟

پیش بینی قیمت کاردانو از نظر ChatGPT | ربات هوش مصنوعی چه تحلیلی دارد؟

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو (ADA) خیراً گفت که پروتکل DeFi در سخت ترین شرایط در حال رشد است. او اظهار داشت که محیط کریپتو مملو از نوسان است. او در پاسخ به توییتی بود که توسط یک ویدیوی یوتیوب منتشر شد و ادعا می‌کرد که DeFi فاقد ارزش کل قفل شده (TVL) است و موسسات به پروتکل علاقه‌ای ندارند. هاسکینسون همچنین تلاش های توسعه کاردانو را با تلاش های بیت کوین مقایسه کرد.

هنگامی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از صرافی بایننس و کوین بیس در اوایل ژوئن شکایت کرد، تنظیم کننده ADA را در لیست جدید طبقه بندی شده اوراق بهادار خود قرار داد. شرکت توسعه Cardano IOG به شدت ادعای SEC مبنی بر اینکه ADA را می توان به عنوان یک امنیت در نظر گرفت، رد کرد.

علاوه بر DeFi و ارزهای دیجیتال، یکی دیگر از پیشرفت‌های مهمی که توجه عمومی را به خود جلب کرده است ChatGPT است. ChatGPT یک مدل زبان هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ (AI) توسعه یافته توسط OpenAI است که بر روی مقادیر عظیمی از داده های متنی آموزش دیده است. این به ربات اجازه می‌دهد تا به سوالات پیچیده کاربر پاسخ دهد.

🔺این یک مدل زبانی است که هدف اصلی آن ایجاد پاسخ هایی مانند یک انسان است. اگرچه سعی می کند دقیق باشد، کاربر باید اطلاعاتی را که تولید می کند تأیید کند، زیرا ربات 100٪ دقیق است.

این یک تمایز مهم است زیرا کاربر را وادار می کند تا آنچه را که ChatGPT می گوید بررسی و تایید کند. با این حال، آموزش در مورد استفاده اساسی از شاخص های به کار برده شده در تجزیه و تحلیل تکنیکال صحیح به نظر می رسد.

ربات می تواند استنتاج های منطقی را در صورت ارائه داده های شاخص ها انجام دهد و حتی می تواند چندین شاخص را برای استنتاج کلی تجزیه و تحلیل کند.

ربات ها به داده‌های زنده مانند قیمت‌های فعلی بازار دارایی‌های مختلف دسترسی ندارد، و همچنین از تحولات صحنه جهانی پس از سپتامبر 2021 آگاه نیست.

🔺از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟🔺

آیا ChatGPT می تواند قیمت کاردانو را در سال 2023 پیش بینی کند؟

این ربات از پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال خودداری می کند، حتی به عنوان یک کار سرگرم کننده. برای آزمایش قابلیت‌های ربات، از یک روش میانبر استفاده کردم که یکی از کاربران Reddit در گذشته اخیر ارسال کرده بود. با استفاده از این، ما از ChatGPT پرسیدیم که فکر می کند قیمت کاردانو تا پایان سال 2023 به چند دلار می رسد.

آیا ChatGPT می تواند قیمت کاردانو را در سال 2023 پیش بینی کند؟

این یک پیش بینی خوشبینانه است. با این حال، ما باید عواملی مانند تورم که در سال 2022 به اوج خود رسید و همچنین رویدادهای ژئوپلیتیکی مانند حمله روسیه به اوکراین در مارس 2022 را در نظر بگیریم. وقتی من این اطلاعات را به ربات هوش مصنوعی دادم و از او خواستم پیش بینی خود را اصلاح کند به ارقام جالبی رسیدم:

تحلیل ارز کاردانو از نظر ChatGPT

💠خوب، این محدوده 2 تا 5 دلاری همچنان با اوج قیمت 3.1 دلاری که کاردانو در اوایل سپتامبر 2021 به آن رسید، مطابقت دارد.

⚜️پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت دوج کوین | Doge تا سال 2030 به چه قیمتی می رسد؟⚜️

تحلیل چارت قیمت روزانه کاردانو

از زمان اقدامات اجرایی SEC که در بالا ذکر شد، قیمت ADA تقریباً 25٪ کاهش یافته و به 0.2862 دلار رسیده است.

اجازه دهید اکنون به برخی از شاخص های موجود در نمودار کاردانو (ADA) نگاه کنیم. هر دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و حجم تعادل (OBV) کاهش را نشان می دهند. اما شاخص جریان پول (MFI) در حال افزایش است، بسیار بالاتر از علامت خنثی 50.

به نظر می رسد که در حال حاضر، گاوها و خرس ها درگیر یک کشمکش برای تصمیم گیری روند بعدی هستند.

چارت روزانه قیمت کاردانو

اینجاست که باید توجه داشت که علاوه بر مهارت های تکنیکال، تجربه یک معامله گر در پیش بینی افزایش قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments