رالی گاوی بیت کوین

رالی صعودی بعدی بیت کوین 2 ماه دیگر است؟ تحلیل سیگنال های بازار

آخرین گزارش های به دست آمده حاکی از آن است که تثبیت قیمت بیت کوین احتمالاً به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و احتمال شروع روند صعودی بعدی در سپتامبر 2024 وجود دارد. قیمت بیت کوین امروز با 0.4٪ کاهش در 64,362 دلار در بازار معامله می شود.

محدودیت قیمت بیت کوین

طبق آخرین گزارش QCP Capital، قیمت بیت کوین در کوتاه مدت محدود باقی می ماند. فعالیت معاملاتی نشان می‌دهد که فروش گسترده قراردادهای اختیار معامله یا کال آپشن بیت‌کوین در ماه آینده منقضی می‌شود. با این حال، QCP Capital انتظار دارد تا پایان سال حرکت صعودی قابل‌توجهی داشته باشد. 

🚀🅱️تا سال 2025 شاهد انفجار بیت کوین خواهیم بود!🚀🅱️

علیرغم کاهش قیمت فعلی، خرید تهاجمی برای کال آپشن ها  از سپتامبر تا ماه دسامبر وجود دارد. این به وضوح انتظارات یکپارچگی تابستانی و به دنبال آن تحرکات عمده بازار در جریان انتخابات ایالات متحده را نشان می دهد.

علت ثابت ماندن و صعود نکردن بیت کوین

ماینرها به دلیل قیمت های سرسام آور بالا در جریان هاوینگ اخیر بیت کوین تحت فشار شدیدی برای فروش قرار گرفته اند. این فشار فروش احتمالاً ادامه خواهد داشت و روند بهبود قیمت بیت‌کوین را به تأخیر می‌اندازد.

 در نتیجه این فروش، ذخایر بیت‌کوین استخراج‌کننده به پایین‌ترین سطح خود در ۱۴ سال گذشته رسیده است و مجموع ذخایر بیش از ۵۰۰۰ بیت‌کوین از ابتدای سال جاری میلادی کاهش یافته است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

علاوه بر این، بازار به دلیل گزارش‌های مربوط به سیل جدید عرضه‌ای که از سوی دولت آلمان آمده است، ناآرام شده است. در اوایل این هفته، دولت آلمان 3000 بیت کوین فروخت و قصد دارد در روزهای آینده 47000 بیت کوین اضافی را تخلیه کند.

💰🅱️قیمت پایه بیت کوین در 2024 به 150 هزار دلار میرسد!💰🅱️

در نهایت، نباید فراموش کرد که فروش مستمری از بازار ETF وجود داشته است و ETF های بیت کوین در هفته گذشته بیش از 500 میلیون دلار ثبت کردند. این نشان دهنده عدم اعتماد نهنگ ها است که در حاشیه منتظر بیت کوین هستند تا مسیر خود را معکوس کند.

تحولات صعودی این هفته

علاوه بر این، QCP Capital همچنین اعلام کرد که چندین تحول مثبت وجود دارد که به چشم‌انداز صعودی BTC در این هفته کمک کرده است. برخی از عوامل کلیدی شامل خرید جدید 11931 بیت کوین مایکرو استراتژی به ارزش خیره کننده 800 میلیون دلار است.

از سوی دیگر، آرتور هیز، مدیرعامل بیت مکس نیز روایت خوش‌بینانه‌ای در اقتصاد کلان را به اشتراک گذاشته است که توضیح می‌دهد چگونه بحران بانکی فعلی ژاپن می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت‌کوین شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments