غلت ریزش قیمت بیت کوین

علت ریزش بیت کوین امروز | BTC به زیر 20 هزار دلار سقوط کرد!

ابزارهای تحلیل تکنیکال دیگر نمیتوانند وضعیت بازار را به درستی تحلیل کنند. این در حالی است که برداشت های بزرگ نشان می دهند که نقدینگی در بازار در حال کاهش است.

بازار کریپتو و قیمت بیت کوین به شدت در 8 نوامبر سقوط کردند چرا که شایعات پیرامون سرنگونی صرافی FTX تا حدودی به حقیقت پیوسته است.

چارت روزانه بیت کوین

تحلیلگران ترس از ورشکستگی FTX را رد می کنند

داده های TradingView نشان داد که بیت کوین در Bitstamp به 19,351 دلار کاهش یافته است – پایین ترین سطح آن از 25 اکتبر.

قیمت بیت کوین، همراه با آلت‌کوین‌های بزرگ و کوچک، از قبل شروع به نشان دادن ضعف کرده بودند، زیرا اقدامات بایننس برای فروش توکن های FTT توسط CZ مدیرعامل این صرافی بزرگ، تایید شد. 

در یک تاپیک توییتری بعداً در 7 نوامبر، ژائو از این تصمیم دفاع کرد، در حالی که مدیر عامل FTX سم بنکمن فرید تلاش کرد تا بازارها را مطمئن کند که پلتفرم معاملاتی او مختل نشده است.

در بخشی از توییت های ژائو آمده است: سوالاتی در مورد سپرده بزرگ (580 میلیون دلاری) FTT به بایننس وجود داشت و ما در مورد این واقعیت شفاف بودیم توکن های این صرافی را به فروش خواهیم رساند. 

🔴در همین حال، به نظر می‌رسید که درخواست بنکمن فرید را نادیده می گیرد. بدین ترتیب یک شبه صرافی FTX شاهد افزایش برداشت‌ها بود، به طوری که منابع نظارتی حتی موجودی BTC منفی را برای کیف پول صرافی نشان می‌داد.

داده‌های پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant کاهش موجودی بیت کوین در صرافی FTX را تنها در ۷ نوامبر به ۱۹۹۵۶- نشان می‌دهد.

داده‌های بیشتر نشان می‌دهد که ذخایر بیت‌کوین آن در زمان نگارش تنها 7.1 بیت‌کوین بود که احتمالاً به دلیل تغییرات در مدیریت کیف پول است.

⭕️بررسی عملکرد و پیش بینی قیمت طلا در سال 2023⭕️

ذخایر بیت کوین صرافی FTX

جک نیولد، موسس خبرنامه کریپتو پراگماتیست، یک موضوع تحقیقی در توییتر را عنوان کرد و گفت:

به دلیل بحران بدهی و اخبار پیرامون آن، در چند روز گذشته 1 میلیارد دلار از پلتفرم FTX خارج شده است.

در یکی دیگر از واکنش‌های فراوان به آشفتگی‌های جاری، دیلان لیکلر، تحلیلگر ارشد در مدیریت UTXO، استدلال کرد که اگرچه ممکن است این بازی از نظر مالی برای FTX گران تمام نشده باشد، اما شفافیت عملیات آن باعث نگرانی است.

در بخشی از نظرات توییتر آمده است: فکر نمی‌کنم احتمال ورشکستگی FTX وجود داشته باشد، اما فکر می‌کنم نگرانی‌های Alameda قابل توجه است.

“من فکر نمی کنم صرافی FTX ورشکست شود. ممکن است این اتفاق بیفتد، اما من اینطور فکر نمی‌کنم.”Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم معاملاتی Eight، ادامه داد:

بایننس صرفاً می‌خواهد دارایی های خود را به دلایلی که در آن بحث شد، بفروشد، که این یک فشار فروش را ایجاد کرد. این با سقوط لونا کلاسیک و سلسیوس کمی متفاوت است، اما شباهت هایی نیز دارد.

سقوط بیت کوین به زیر 20 هزار دلار

برای آینده بیت کوین، چشم انداز نامعلومی باقی مانده، زیرا احساسات منفی بر بازار حاکم شده است.

بیت کوین تنها 400 دلار از پایین ترین سطح خود در روز را توانست بازیابی کند و دوباره موفق به شکست 20000 دلار نشد.

در همین حال، زمانی که انتخابات میان‌ دوره‌ای ایالات متحده با داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) که قرار است در 10 نوامبر منتشر شود، ترکیب شد، توانست نوسانات بیشتری را برای بیت کوین و قیمت ارزهای دیجیتال رقم می زند.

Van de Poppe خلاصه می‌کند: قیمت ارز FTT به شدت کاهش می‌یابد و به دنبال آن بیت‌کوین و بقیه بازارها نیز ضعف نشان می‌دهند.

چارت روزانه توکن FTT

به نوبه خود، FTT پس از سقوط به پایین ترین سطح 15 دلار، موفق شد یک بازگشت کوتاه به سمت بالا داشته باشد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Jamali
Jamali
1 سال قبل

بازار۱۰۰درصدش کلاه برداریه