اعلام نرخ تورم (CPI) تا پایان امروز | چه تاثیری بر قیمت ارزهای دیجیتال می گذارد؟

اعلام نرخ تورم آمریکا تا پایان امروز | CPI چه تاثیری بر قیمت ارزهای دیجیتال می گذارد؟

معامله گران آماده شدند تا با نزدیک شدن به زمان اعلام نرخ تورم آمریکا کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم تا سطح پشتیبانی را تماشا کنند.

بازارهای کریپتو و سهام در 9 آگوست کمی افت کردند زیرا نرخ تورم (CPI) ممکن است اندکی رشد کند. این جزییات روشن می‌کند که آیا افزایش تهاجمی نرخ بهره فدرال رزرو در کاهش تورم بی‌سابقه مؤثر است و می‌تواند بر میزان افزایش آن در آینده تأثیر بگذارد.

در اوایل هفته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پیشنهاد کرد که داده‌های ماه جولای نشان‌دهنده رسیدن ایالات متحده به اوج تورم است و هر گونه رکود اقتصادی “خفیف تا متوسط” خواهد بود. در حال حاضر، اجماع بر این است که داده های جولای کمتر از رقم رکوردشکنی 9.1 درصدی در ژوئن خواهد بود. قیمت کالاهای انرژی زا (نفت، گاز طبیعی) در ماه ژوئیه به میزان قابل توجهی کاهش یافت و فدرال رزرو امیدوار است که افزایش های قبلی 0.75 واحد پایه با افزایش قیمت ها در سایر بخش های اقتصاد مبارزه کند.

همانطور که مرسوم است، قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و اکثر آلت کوین ها با کاهش ریسک معامله گران قبل از اعلام نرخ CPI عقب نشینی کردند. قیمت بیت کوین تا 22800 دلار کاهش یافت، در حالی که اتریوم به 1670 دلار اصلاح شد. منطقی است که معامله گران به استیبل کوین هایی مانند تتر (USDT) پناه می برند و نقد می شوند، اما از نقطه نظر تحلیل تکنیکال، عقب نشینی در 9 آگوست به سادگی یک تست حمایتی پایین تر پس از آخرین تلنگر مقاومت حمایتی در هفته گذشته است و دارایی های بزرگ مانند ETH و BTC به معامله ادامه می دهند. در محدوده چند هفته ای خود.

معامله گران تا زمان انتشار CPI معامله نکنند!

به گفته Michaël van de Poppe، تحلیلگر مستقل بازار، ترس پیرامون اعلام نرخ تورم در 10 آگوست “بی دلیل” است و پس از تکمیل برخی تست های مجدد، قیمت BTC باید به 28000 دلار افزایش یابد.

توییت 1

معامله‌گر @52kskew با افزودن این روایت که عقب‌ نشینی فعلی «انتظار برای پامپ قیمت است»، پیشنهاد کرد که عملکرد قیمت بیت‌کوین تحت تأثیر «بازگشت به یک روند سالم» است، زیرا بیت‌ کوین در یک مقاومت منطقی فروخته می‌شود.

توییت 2

معامله‌گر مستعار Big Smokey توضیح داد که اصلاحات در سطح بازار صرفاً “خطر زدایی از معامله‌گرانی است که منتظر اعلام CPI این هفته هستند.”

به گفته Big Smokey، روند معامله‌ گرانی که «گزاره‌های اخیر از عملکرد بازار چاپ فدرال رزرو + پس از CPI را تفسیر می‌کنند» همچنان ادامه دارد و اگر این روند حفظ شود، اگر ارقام تورم کمتر از ژوئن باشد، بازار می‌تواند جهش کند.

از سوی دیگر، دیلن لیکلر، تحلیلگر، معتقد است که در طرح کلان، سهام در “مرحله پایانی افزایش نزولی بازار سهام” هستند و او پیشنهاد کرد که BTC در شش تا ۱۲ ماه آینده به پایین‌ترین حد خود خواهد رسید، اگر رویداد همبستگی 1.0» رخ می دهد.

توییت 3

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.09 تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین 40.5٪ است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments