مشاهده صلیب طلایی در نمودار بیت کوین و احتمال پامپ 154 درصدی قیمت در سال 2023

مشاهده صلیب طلایی در نمودار بیت کوین و احتمال پامپ 154 درصدی قیمت BTC در سال 2023

تایید صلیب طلایی در نمودار قیمت بیت کوین، فرصت خرید را چشمک می زند، اما قبل از وارد کردن اطلاعات، تاریخچه رویدادهای گذشته را بخوانید.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان بیت کوین (BTC) حتی در این محیط کلان نه چندان مطلوب همچنان به قدرت خود ادامه می دهد. تا زمان انتشار، BTC با 1.66 درصد افزایش به قیمت 23278 دلار و ارزش بازار 448 میلیارد دلار معامله می شود.

بازار کریپتو تا کنون از سخنرانی جروم پاول رئیس فوریه در روز سه‌شنبه و داده‌های قوی مشاغل ایالات متحده استقبال کرده است. مدتی است که قیمت بیت کوین (BTC) در محدوده بین 20000 تا 23000 دلار در نوسان بوده است و تحلیلگران نظرات متفاوتی در مورد چگونگی مسیر بعدی بیت کوین دارند.

براساس نمودار قیمت، بیت کوین به تازگی برای اولین بار در بیش از یک سال، “صلیب طلایی” را تایید کرده است. این بدان معناست که میانگین متحرک ساده 50 روزه بیت کوین (SMA) به تازگی از SMA 200 روزه خود عبور کرده. این شکل‌ گیری نمودار می‌تواند به یک تغییر مثبت معنادار در حرکت بازار اشاره کند.

♦️تشکیل صلیب طلایی در آخرین بازار نزولی سال 2019 منجر به افزایش 154 درصدی در قیمت BTC شد. اگر همین اتفاق تکرار شود، در سال 2023 می‌توانیم شاهد معامله بیت کوین با قیمت بیش از 57000 دلار در سال جاری باشیم.

بیت کوین و تاریخچه صلیب طلایی

بیت کوین و تاریخچه صلیب طلایی

در حالی که بسیاری از تحلیلگران تشکیل “صلیب طلایی” را به عنوان یک سیگنال صعودی برای دارایی می بینند، آنها سابقه موفقیت آمیزی دارند. همچنین، نتایج بر اساس دوره نگهداری بیت کوین پس از تشکیل «صلیب طلایی» متفاوت است.

🔸در طول هفت رویداد تقاطع طلایی گذشته، اگر سرمایه‌گذار BTC را به مدت 90 روز نگه داشت، از هر هفت بار چهار بار سود می‌برد. درصد افزایش در هر نقطه بین 10-80٪ متفاوت است.

🔸با این حال، اگر سرمایه‌ گذار بیت کوین را به مدت 365 روز پس از تشکیل صلیب طلایی نگه دارد، سرمایه‌ گذار پنج روز از هفت روز سود می‌برد. مقدار سود، در این مورد، بین 25٪ تا 400٪ متغیر است.

بنابراین، باید در نظر داشت که نسبت “صلیب طلایی” هر بار موفقیت را تضمین نمی کند و سرمایه گذاران باید بازه های زمانی بالاتری را در نظر داشته باشند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد شیخی
محمد شیخی
1 سال قبل

سلام دوستان وقتتون بخیر
من حدود یک سال و دو ماه پیش این ریزش بیت کوین رو تحلیل کردم و تا 15300 اون زمان در گروه اعلام کردم که اصلاح خواهیم کرد و پیامم در گروه هنوز برای اثبات گفتم موجوده هر چند که اون زمان کسی این تحلیل رو منطقی نمیدونست و همه به انتظار بیت کوین 100 هزار دلاری بودن و حالا که تا 15500 دلار اومد پایین تحلیلی جدیدی براتون میزارم از آینده بازار تو این زمان که اگر روسیه بمب اتم به اکراین شلیک نکنه و چین هم به تایوان حمله نکنه که پای ارتش ناتو به جنک در اصل جهانی باز نشه و یا تو این زمان صرافی مانند بایننس اعلام ورشکستگی نکنه موج بعدی بیت کوین 280 هزار دلار هستش و مدت زمان این موج رو هم به امید خدا به نظرم حدود سه سال طول میکشه و در مورد اینکه اگر این سه اتفاقی که گفتم بیفته یه سر به سمت 4200 دلار میزنیم بعدا دوباره بازار خودش رو پیدا میکنه و موج بعدیمون 350 هزار دلار میشه فقط یادآور میشم موقعی که گفتم تا 15300 میام پایین کسی باور نمیکرد الانم این تحلیل رو اکثرا باور نمیکنن ولی بدونین من با منطقی دارم این تحلیل ها رو در میارم که اختراع سبک تحلیلش از خودمه

شباب
شباب
1 سال قبل

ممنون اگر ممکنه از بلاک توپیا تحلیل بزارید