تاکنون 40 میلیارد توکن لونا کلاسیک توسط بایننس سوزانده شده است!  

تاکنون 40 میلیارد توکن لونا کلاسیک توسط بایننس سوزانده شده است!  

بایننس 760 میلیون توکن لونا کلاسیک (LUNC) را میسوزاند که در مجموع 40 میلیارد دلار ارزش دارد، سپس قیمت LUNC بعد از مکانیزم توکن سوزی بایننس افزایش یافت.

بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان بایننس 760 میلیون توکن لونا کلاسیک (LUNC) را در پانزدهمین مرحله از توکن سوزی از بین برد. کل LUNC سوزانده شده توسط صرافی کریپتو تا به امروز نزدیک به 40 میلیارد رسیده است و کل LUNC سوزانده شده توسط جامعه از 76 میلیارد فراتر رفته است. قیمت LUNC پس از آخرین توکن سوزی توسط Binance افزایش یافت.

توکن سوزی 760 میلیون لونا کلاسیک توسط بایننس

طبق یک تراکنش در تاریخ 1 نوامبر، صرافی ارز دیجیتال بایننس 760.42 میلیون توکن لونا کلاسیک (LUNC) را به آدرس کیف پول مرده ارسال کرد که به کمپین توکن سوزی لونا کلاسیک جامعه برای کاهش عرضه LUNC در گردش کمک کرد.

قابل ذکر است که پانزدهمین مرحله از مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک برای دوره 30 سپتامبر تا 30 اکتبر 2023 است. بایننس در پانزدهمین مرحله از مکانیسم توکن سوزی، در مجموع نزدیک به 40 میلیارد توکن Terra Classic را از کارمزد معاملات اسپات و مارجین LUNC سوزاند.

ماه گذشته، بایننس 1.01 میلیارد توکن لونا کلاسیک (LUNC) را سوزاند. نرخ توکن سوزی در میان FUD، کاهش فعالیت توسعه دهندگان و کاهش حجم معاملات LUNC در بورس به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

🔺پیش بینی قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در سال 2023 🔺

انجمن لونا کلاسیک از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت زنجیره پس از بحران Terra-LUNA در سال 2022، در مجموع بیش از 76 میلیارد توکن LUNC سوزانده است. اعضای انجمن برای دومین بار به کاهش میزان توکن سوزی لونا کلاسیک بایننس به زیر 1 میلیارد واکنش نشان دادند. با این حال، اکثر اعضای جامعه از بایننس و مدیرعامل CZ برای ادامه کمک به کمپین رایت تشکر کردند.

در همین حال، جامعه در حال بررسی درخواست بایننس برای سوزاندن USTC به همراه LUNC است. سال گذشته، بایننس سهم توکن سوزی را از 100٪ به 50٪ از هزینه های معاملاتی LUNC و مارجین کاهش داد.

واکنش قیمت لونا کلاسیک و USTC

توکن‌های اکوسیستم کلاسیک Terra Luna در 24 ساعت گذشته به‌ طور قابل‌ توجهی سقوط کردند و LUNC و USTC از دستاوردهای بهبود اخیر بازار چشم پوشی کردند. ذخیره سود توسط سرمایه گذاران در بازار گسترده تر کریپتو باعث شد که قیمت های LUNC و USTC تحت فشار باقی بمانند.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 1 درصد افزایش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.00006641 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000641 دلار و 0.0000663 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments