ایدراپ های این ماه

بزرگ ترین ایردراپ های این ماه (خرداد 1403)

افزایش تقاضا برای ایردراپ های کریپتو غیرقابل توقف است زیرا سرمایه گذاران مشتاق جمع آوری جوایز و توکن های جدید برای پرتفوی خود هستند. علاوه بر این، این ایردراپ‌های ارزهای دیجیتال رایگان هستند یا برای تکمیل به حداقل فعالیت یا وظایف نیاز دارند و کسب سود با این تکنیک را آسان‌تر می‌کنند. این به دلیل چند چالش مانند نوسانات و نقدینگی است که قیمت توکن‌های جدید را تغییر می‌دهد و با زمان‌بندی مناسب، تریدرها می‌توانند بهترین سود را با فروش این توکن‌های رایگان داشته باشند.در این مقاله بزرگترین ایردراپ های کریپتو را که در ماه ژوئن اتفاق می‌افتد، بررسی می کنیم.

خرید و فروش تتر پی98

مارجینلی (Marginly)

عکس ایردراپ مارجینلی

مارجینلی(Marginly)، یک برنامه کاربردی مشتقات و پلت فرم معاملاتی مارجین، برای کاربرانی که دارایی‌های رمزنگاری خود را در استخر Marginly سپرده‌گذاری می‌کنند، پاداش‌هایی را در قالب airdrop کریپتو ارائه می‌کند. این ایردراپ پس از همکاری پلتفرم با Pendle انجام می شود که اهرمی 10 برابری را در موارد مختلف از جمله Sparks/point ارائه می دهد.

تاریخ ایردراپعلت ایردراپچگونگی دریافت ایردراپوبسایت رسمی ایردراپ
تایید شده همکاری جدیدسپرده گذاری دارایی هاmarginly
جدول توضیحات ایردراپ

اتنا (Ethena)

عکس ایردراپ اتنا

انا، توکن بومی شبکه اتنا، از زمان راه‌اندازی خود در بازار ارزهای دیجیتال ترند بوده است. برای آن، شبکه اتنا 5 درصد از کل توکن ENA را در ایردراپ کریپتو در ابتدای آوریل ارائه کرد. این شبکه دوباره در حال برنامه ریزی یک ایردراپ دیگر است که 15 تا 20 درصد از کل عرضه توکن را به حامیان ENA تحویل می دهد.

جدول توضیحات ایردراپ

رین اف آی (Rain.fi)

عکس ایردراپ رین

رین اف آی. یک پروتکل نقدینگی همتا به همتا (P2P) است، مخصوصاً برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال مختلفی مانند سولانا، MSOL، یو اس دی سی و غیره را قرض دهند. این پلتفرم روی راه‌اندازی توکن در آینده کار می‌کند و یک ایردراپ سولانا را ارائه می‌کند.

تاریخ ایردراپعلت ایردراپچگونگی دریافت ایردراپوبسایت رسمی ایردراپ
پیش روراه اندازی توکنتعامل با پلت فرم / مبتنی بر وفاداریRain. Fi
جدول توضیحات ایردراپ

توکن متریکس (Token Metrics)

عکس ایردراپ متریکس

یک شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به نام Token Metrics به شرکت کنندگان خود قبل از راه اندازی توکن های بومی خود پاداش می دهد. این پلتفرم توکن‌های رایگان Token Metrics AI را قبل از عرضه رسمی توکن منتشر می‌کند. کاربران می توانند با انجام وظایف اجتماعی و کسب امتیاز رایگان به این ایردراپ کریپتو دسترسی داشته باشند.

تاریخ ایردراپعلت ایردراپچگونگی دریافت ایردراپوبسایت رسمی ایردراپ
هم اکنونراه اندازی توکنانجام وظایفGalxe Quest
جدول توضیحات ایردراپ

نکسو (NEXO)

عکس ایردراپ نکسو

Nexo، یک پلتفرم وام دهی، 10،000،000 توکن NEXO را منتشر می کند. کاربران می توانند با پیوستن به شبکه، اضافه کردن وجوه به حساب، مبادله یا وام گرفتن برای جمع آوری امتیاز رایگان، به airdrop دسترسی پیدا کنند. در نتیجه، کاربران امتیاز رایگان کسب خواهند کرد و ایردراپ توکن NEXO بر اساس تعداد امتیازهایی که کسب کرده‌اند توزیع می‌شود. قبل از آن، سرمایه‌گذاران می‌توانند این ایردراپ‌ها را بررسی کنند تا سود بیشتری به دست آورند. برنامه‌های آتی برای سرمایه‌گذاران برنامه‌ریزی شده است، زیرا بسیاری از ایردراپ‌های کریپتو در این ماه به صورت زنده اجرا خواهند شد.

جدول توضیحات ایردراپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments