زنگ خطر برای حمایت 20 هزار دلار | جریان ورودی مبادلات بیت کوین از سال 2018 به بالاترین حد رسیده است.

زنگ خطر برای حمایت 20 هزار دلار ی بیت کوین | جریان ورودی BTC از سال 2018 به بالاترین حد رسیده است

داده‌ها حاکی از آن است که معامله‌ گران عصبی هستند و کاهش بیشتر می‌تواند باعث واکنش زنجیره‌ای شود زیرا کاربران صرافی برای فروش دارایی‌ های BTC خود عجله دارند.

بیت کوین (BTC) می تواند در آستانه فروش عمده خرده فروشان باشد زیرا جریان های ورودی مبادلات به بالاترین حد در سه سال و نیم اخیر رسیده است.

داده‌های پلتفرم تحلیل درون زنجیره‌ای CryptoQuant نشان می‌دهد که کاربران ۲۱ صرافی بزرگ در ۱۴ ژوئن به طور انبوه سکه‌ ها را به کیف پول خود ارسال می‌ کنند.

انتقال 83000 بیت کوین در یک روز در صرافی های بزرگ

از آنجایی که BTC/USD به 20800 دلار سقوط کرد، به نظر می رسید که هراس در میان معامله گران ایجاد شده است، و علیرغم این که در یک مقطع زمانی به بالای 23000 دلار رسید، به نظر می رسید تعداد کمی مایل به پایان یافتن این روند نزولی هستند.

در حال حاضر قیمت نزدیک به 21000 دلار بازگشته است، در حالی که جریان صرافی 24 ساعته به 59376 بیت کوین رسیده است.

بر اساس داده های CryptoQuant، این بزرگترین ورودی روزانه از 30 نوامبر 2018 است. در آن روز، صرافی ها 83,481 بیت کوین ورودی خالص را ثبت کردند.

9 می 2022 با 29082 بیت کوین ورودی خالص برای پلتفرم های تحت نظارت CryptoQuant به پایان رسید.

اکنون ممکن است نگرانی‌ها به این موضوع تبدیل شود که آیا در روزها و هفته‌های آینده فشار بیشتری در بازار بیت‌ کوین ایجاد خواهد شد یا خیر. حدود یک ماه پس از هجوم در سال 2018، BTC/USD به 3100 دلار به پایین ترین سطح چرخه خود رسید که 84 درصد کمتر از بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 20000 دلار بود.

همانطور که اخیراً Cointelegraph گزارش داده است، تحلیلگران در مورد اینکه آیا بیت کوین روند این چرخه را تکرار خواهد کرد یا خیر، نظرات متفاوتی دارند. کاهش 84 درصدی به معنای پایین آمدن تنها 11000 دلار است.

در یک تحلیل جداگانه از وضعیت قیمت، ویلی وو، آماردان به این نتیجه رسید که حرکات کلان بازار، خبر از ریزش بیشتر قیمت بیت کوین می دهد. 

بخشی از یک تاپیک توییتری که در مورد تئوری‌های مختلف پشتیبانی قیمت در نظر گرفته می‌شود، می‌گوید: «من فکر می‌کنم ساده‌تر از این است، زمانی که بازارهای کلان تثبیت شود، به کف قیمت دست خواهیم یافت».

صرافی FTX و بایننس، فروش زیادی را تجربه کردند

در همین حال، کی یونگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، با تجزیه و تحلیل اینکه چه کسی تاکنون فروش داشته است، انگشت خود را به سوی معامله گران مشتقات و بزرگترین صرافی جهانی بایننس گرفت.

کی خاطرنشان کرد که بیشترین تعداد میزان واریز پول هوشمند- سکه‌های بدون جابجایی که پس از یک دوره فعال می‌شوند – از یک مکان‌های خاص بوده است.

او در 13 ژوئن در یک تاپیک توییتری نوشت: این فشار فروش از طرف Binance و FTX بود.

شاخص CDD نشان‌دهنده فروش بیت کوین توسط نهنگ‌های قدیمی بوده است. CDD ورودی بایننس قبل از سقوط به بالاترین حد یک سال رسیده بود.

کی اضافه کرد که این برخلاف دیگر نهنگ‌ها بود که در طول دوره تحولات قیمتی که با انفجار ترا در می آغاز شد، نسبتاً ساکت بودند.

نرخ های تامین مالی بیت کوین برای Binance، FTX

در همین حال، داده‌های منبع تحلیل درون زنجیره‌ای Coinglass، میزان سوگیری منفی در FTX را به‌ ویژه در روزهای اخیر نشان می‌دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments