بیبی دوج قفل توکن چند زنجیره ای را راه اندازی کرد! گام مهم BabyDoge در صنعت دیفای 

بیبی دوج قفل توکن چند زنجیره ای را راه اندازی کرد! گام مهم BabyDoge در صنعت دیفای 

بیبی دوج خدمات خود را با یک ردیف توکن چند زنجیره ای گسترش می دهد و اکنون از پالیگان و اتریوم علاوه بر زنجیره بایننس پشتیبانی می کند که این موجب افزایش پذیرش مورد انتظار در صنعت DeFi می شود. 

راه اندازی قفل توکن چند زنجیره ای

بیبی دوج، پروژه محبوب ارزهای رمزنگاری شده، با راه اندازی قفل توکن چند زنجیره ای خود گام مهمی به جلو برداشته است.

راه اندازی قفل توکن چند زنجیره ای

صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج سواپ که در ابتدا بر روی زنجیره BNB کار می کرد، خدمات خود را به بلاک چین های پالیگان و اتریوم گسترش داد. این گسترش به پروتکل‌های این زنجیره‌ها اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را به طور ایمن روی پلتفرم قفل کنند.

🔺پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال 2025 و چشم انداز آن در آینده🔺

اعلام پشتیبانی چند زنجیره ای نقطه عطف قابل توجهی برای BabyDoge است. در ماه مارس، BSC News دستاورد پروتکل را از 10 میلیون دلار در مجموع ارزش قفل شده (TVL) در زنجیره BNB گزارش کرد. با ادغام زنجیره پالیگان و اتریوم، این پلتفرم قصد دارد کاربران بیشتری را جذب کند و TVL خود را افزایش دهد زیرا به دنبال پذیرش گسترده‌تر در صنعت مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به سرعت در حال رشد است.

در حال حاضر، TVL در زنجیره اتریوم از مرز 800 هزار دلار عبور کرده است که نشان دهنده شروع قدرتمندی برای توسعه چند زنجیره ای بیبی دوج است. با ارائه راه حل ایمن و کارآمد قفل توکن، این پلتفرم اعتماد پروتکل ها را در فضای DeFi افزایش می دهد و ایمنی و یکپارچگی دارایی های آنها را در شبکه های زنجیره بلوکی متعدد تضمین می کند.

گسترش فراتر از زنجیره BNB نشان دهنده تعهد بیبی دوج به ارائه یک اکوسیستم همه کاره و فراگیر برای شرکت کنندگان DeFi است. با استفاده از قابلیت‌های Polygon و Ethereum، BabyDoge قصد دارد از پایگاه‌های کاربری متنوع و جوامع DeFi پر رونق در این شبکه‌ها استفاده کند.

همانطور که بیبی دوج به گسترش حضور خود در بلاک چین های مختلف ادامه می دهد، خود را به عنوان یک بازیگر مهم در صنعت DeFi معرفی می کند. با افزایش TVL و افزایش پذیرش، این پروژه آماده است تا به تکامل و پذیرش جریان اصلی امور مالی غیرمتمرکز کمک کند و گزینه‌ها و فرصت‌های بیشتری را در دنیای ارزهای دیجیتال در حال گسترش به کاربران ارائه دهد.

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments