افزایش تعداد سرمایه گذاران بیبی دوج

واکنش بیبی دوج به سقوط قیمت ارزهای دیجیتال | افزایش تعداد سرمایه گذاران ارز BabyDoge

با وجود احساسات نزولی که همچنان در بازار حاکم است، سکه های برتر حتی در روز چهارشنبه نیز به کاهش ارزش خود ادامه دادند. در زمان نگارش این مقاله بازار غوطه ور در دریای خون است. ارزش کل همه ارزهای دیجیتال در بازار پس از کاهش قابل توجه 9.5 درصدی در روز گذشته به سطح 889.7 میلیارد دلار کاهش یافت.

بیبی دوج کوین چه واکنشی نشان داد؟

سکه های میم از سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در امان نبودند. دوج کوین و شیبا اینو مسیر را هموار کردند و به ترتیب تقریبا 5 و 3 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافتند. سایرین مانند بیبی دوج نیز از این روند پیروی کردند و با رنگ قرمز معامله می شدند. پس از ثبت افت 13 درصدی فقط در 24 ساعت گذشته، چهارمین سکه بزرگ میم در زمان انتشار 0.0000000011 دلار معامله می شود. 

قبل از اینکه روند نزولی بازار شروع شود، خرید بیبی دوج فرصت سرمایه گذاری خوبی بود. از نیمه دوم اکتبر، قیمت میم کوین به طور مداوم در حال افزایش است. در 6 نوامبر، BabyDoge در سطح بالایی نسبت به ماه اوت معامله می شد.

🛑اکنون که کانال صعودی مذکور شکسته شده و قیمت به زیر تمام میانگین های متحرک (EMA) حیاتی روزانه خود سقوط کرده است، و سپس این دارایی مجدداً به پایین‌ترین حد خود در ماه سپتامبر و اکتبر رسیده است.

چارت بیبی دوج

با این حال، اگر قیمت سکه‌های دیگر مانند شیبا اینو و دوج کوین بهبود پیدا کنند، حتی می‌توان انتظار داشت که این سکه نیز با آنها همراه شده و به تدریج ضررهای اخیر خود را جبران کند.

تصویر دلگرم کننده داده های فاندامنتال

سکه ها همچنان از طریق توکن سوزی بیبی دوج از عرضه خارج می شوند. صفحه رسمی توییتر سوزاندن توکن بیبی دوج نشان داد که تنها در یک ساعت گذشته بیش از 194.5 میلیارد سکه به یک کیف پول مرده ارسال شده است.

توییت بیبی دوج

در کنار آن، تعداد هولدرهای توکن نیز همچنان در حال افزایش است. همین امر به ورود سرمایه گذاران جدید برای خرید Baby Doge اشاره می کند. پس از استقبال از بیش از 17 شرکت کننده جدید، تعداد تجمعی سرمایه گذاران Baby Doge Coin در زمان انتشار به 1.63 میلیون نفر رسید.

توییت

از طرف دیگر بیبی دوج سواپ نیز در چند روز گذشته به طور مداوم شاهد جریان‌های ورودی به پلتفرم خود بوده است که نشان می‌دهد کاربران در حال واریز دارایی‌ها هستند. در نتیجه، ارزش کل قفل شده در 8 نوامبر به 32.5 میلیون دلار رسید. فاجعه اخیر منجر به خروج قابل توجهی شد. با این حال، در زمان مطبوعات در روز چهارشنبه، بهبودی جزئی مشاهده شد، با این که شاخص به محدوده مثبت بازگشت.

منبع: واچر گرو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments