قهرمانان رایگان اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی امکان بازی با قهرمانان رایگان را اضافه میکند

بازی محبوب Axie Infinity “هیولاهای شروع کننده” رایگان را برای کمک به بازیکنان جدید اضافه می کند، در حالی که یک سیستم جنگی بازسازی شده را نیز راه اندازی می کند.

  • اکسی اینفینیتی «هیولاهای شروع کننده» رایگان درون بازی اضافه می کند تا کاربران جدید بتوانند بدون خرید NFT بازی کنند.
  • این ویژگی در کنار یک سیستم نبرد جدید به صورت تدریجی در پایان سه ماهه اول 2022 راه اندازی خواهد شد.

اکسی اینفینیتی با بیش از 2 میلیون کاربر فعال روزانه، بزرگترین بازی برای کسب درآمد در بازار است، اما برای بازی کردن به سرمایه‌گذاری اولیه روی NFT نیاز دارد که باعث شده است خیلی ها نتوانند این بازی را تجربه کنند.

این در حالی است که تیم توسعه‌دهنده Sky Mavis می‌خواهد به بازیکنان بسیار بسیار بیشتری دسترسی پیدا کند. به همین دلیل است که به زودی “هیولاهای آغازگر” رایگان را در بازی راه اندازی می کند تا به کاربران جدید قبل از خرج کردن پول نقد اجازه دهد بازی کنند.

شرکت Sky Mavis سال گذشته برنامه‌هایی را برای استارتر رایگان اکس ها فاش کرد، اما امروز اعلام کرد که به طور بالقوه در آستانه راه اندازی هستند: ویژگی Free-to-play به عنوان بخشی از به‌روزرسانی قابل‌توجه Axie Infinity: Origin که شروع به انتشار می‌کند، آغاز به کار خواهد کرد. این به روز رسانی تا پایان سه ماهه اول 2022 عملیاتی می شود.

مدل بازی برای کسب درآمد Axie Infinity بر اساس NFT ها یا توکن های رمزنگاری ساخته شده است که مالکیت یک آیتم دیجیتال را اثبات می کند. در مورد Axie Infinity، بازیکنان باید سه NFT هیولای اکسی را برای بازی الهام گرفته از پوکمون خریداری کنند، اما پس از آن می‌توانند جوایز رمز ارزی دریافت کنند که می‌تواند با ارزهای دیجیتال دیگر مبادله شود.

در اوج شور و هیجان در مورد بازی مبتنی بر اتریوم در تابستان و پاییز گذشته، خرید سه  NFT برای بازی اکسی اینفینیتی حداقل حدود 600 دلار اتریوم هزینه داشت. حتی در حال حاضر، در میان مشکلات اقتصادی مربوط به مدل بازی برای کسب درآمد بازی، سه Axie NFT هنوز بیش از 100 دلار قیمت دارد.

هیولاهای آغازین Axie Infinity به بازیکنان این امکان را می‌دهند که طعم بازی را بدون توانایی کسب توکن‌های پاداش ارز SLP بچشند – اگرچه برخی از سطوح عملکرد پاداش ممکن است بعداً به دست بیاید. هیولاهای رایگان NFT نیستند که بتوان آنها را فروخت یا منتقل کرد و صرفاً بخشی از کلاینت بازی Axie Infinity خواهند بود.

جف زیرلین، یکی از بنیانگذاران Sky Mavis، پاییز گذشته به Decrypt گفت که استارتر رایگان اکسی ها یک رمپ روان‌تر برای بازی ایجاد می‌کند و «پل گمشده بین آگاهی و فعال‌سازی را حل می‌کند».

در کنار اکسی های شروع کننده، سیستم نبرد جدید “V3” قرار دارد که برنامه ریزی شده است غنی تر و استراتژیک تر از مدل فعلی باشد، به علاوه کارت های نبرد جدید، افزایش قدرت و سایر تغییرات. Sky Mavis عرضه به‌روزرسانی‌ها را تا پایان این سه‌ماهه آغاز خواهد کرد، اگرچه سیستم نبرد جدید ابتدا در حالت «آلفا» بدون پاداش‌های رمز ارزی راه‌اندازی می‌شود.

منبع: دکریپت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments