پامپ 28 درصدی ارز اکسی اینفینیتی

پامپ 28 درصدی ارز اکسی اینفینیتی | توکن AXS از 10 دلار عبور می کند؟

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال پس از هفته‌ها بلاتکلیفی به دلیل سقوط FTX، بالاخره کمی سبز می‌شود، برخی از دارایی‌ها از جمله توکن بازی‌ برای کسب درآمد اکسی اینفینیتی (AXS) بهتر عمل می‌کنند.

رمز ارز AXS که مخفف Axie Infinity Shards است، در نمودار روزانه خود سود دو رقمی ثبت می کند و قیمت آن در 7 روز گذشته 28 درصد افزایش یافته است.

از آنجایی که معامله گران ارزهای دیجیتال ازدحام می کنند تا از نوسانات هفته های قبل برای به دست آوردن بازدهی سرمایه گذاری خود استفاده کنند، توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi) به طور همزمان با خرید اکسی اینفینیتی (axs) افزایش زیادی در حجم معاملات را تجربه می کند.

علت افزایش قیمت ارز اکسی اینفینیتی (AXS)

افزایش قیمت و حجم معاملات برای توکن AXS همزمان با اعلام ابتکار همکاری های Axie Infinity است که شامل پیشرفت استراتژی تمرکززدایی پیشرونده آن با جامعه اکسی، از جمله ایجاد “برنامه ریزی شهری” است.

با این حال، ابتکار اخیر که منجر به افزایش در معاملات توکن و قیمت آن شده است، می‌تواند انگیزه بسیار مورد نیاز را برای یک سال جدید روشن‌تر برای ارز AXS فراهم کند.

آیا قیمت اکسی اینفینیتی (AXS) به 10 دلار می رسد؟

🌀به دنبال افزایش قیمت اخیر، قیمت فعلی ارز اکسی اینفینیتی 8.86 دلار است. مقاومت پیش رو سکه 9 دلار و سپس 9.72 دلار بود. حرکت به بالای 9.72 دلار به AXS کمک می کند تا از سطح مقاومت 10 دلاری عبور کند. ثابت شده است که عبور از سقف قیمتی که ذکر شد برای گاوها دشوار است، زیرا آلتکوین در ماه‌های اخیر نتوانسته است این سطح را بشکند.

نمودار قیمت اکسی اینفینیتی

با این اوصاف، AXS سال سختی را پشت سر گذاشت، زیرا احساسات عمومی بازار نزولی و عوامل کلان اقتصادی گسترده‌تر فشار نزولی یا جانبی را بر ارز دیجیتال متمرکز بر متاورس اعمال کردند که از سال گذشته در 6 نوامبر 2021 که با قیمت 165 دلار معامله شد، 94 درصد کاهش یافته است.

طبق نمودار ارائه شده در 5 دسامبر، AXS یک حرکت صعودی قابل توجهی داشته است. AXS در حال حاضر پس از حرکت بزرگ اولیه، ادغام جزئی را تجربه می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments