آخرین مرحله بازار خرسی در ارز دیجیتال

آخرین مرحله بازار خرسی در ارز دیجیتال | پایان بازار نزولی نزدیک است!

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب رمز ارزها اظهار می کند که این می تواند بهترین زمان برای خرید آلت کوین ها قبل از پایان بازار نزولی کریپتو باشد.

بازار آلت کوین در چند ماه گذشته عملکرد ضعیفی نسبت به بیت کوین (BTC) داشته است و سهم بازار را به بزرگترین ارز دیجیتال جهان از دست داده است. با این حال، تحلیلگر محبوب بازار کریپتو، مایکل ون د پوپ، اظهار داشت که این زمان می‌تواند فرصت خوبی برای خرید آلت‌ کوین‌ ها باشد، زیرا فاز نزولی بازار طولانی نخواهد بود.

چرا بازار خرسی به پایان خود نزدیک شده است؟

پوپ اظهار داشت که بازار خرسی رو به پایان است. این بازار نزولی برای یک دوره غیر معمول طولانی کنترل خود را بر آلتکوین ها حفظ کرده است. برای ارائه برخی زمینه‌ ها، آلت‌ کوین‌ هایی مانند چین لینک (Link) در آگوست 2020 به اوج خود رسید، و بیشتر آلت‌ کوین‌ ها در ماه می 2021 به بالاترین قیمت خود در ارزش دلار رسیدند. این مدت تقریباً 29 ماه است.

Poppe اضافه می کند که اکنون به تاریخ هاوینگ بیت کوین که در اواسط سال 2024 برنامه ریزی شده است، نزدیک می شویم. از سوی دیگر، تصویب ETF بیت کوین نیز نزدیک تر می شود. به گفته این تحلیلگر، علاوه بر این، عدم قطعیت های ژئوپلیتیکی منجر به افزایش قابل توجه قیمت طلا شده و احتمالاً ارزش بیت کوین را در آینده نزدیک افزایش می دهد.

لری فینک، مدیر عامل بلک راک، اغلب در مورد بیت کوین صحبت می کند، در حالی که اخیراً آن را پروازی به سوی ماه می خواند. زمان زیادی است که موسسات بیشتری به گروه بیت کوین بپیوندند و آن را نسخه دیجیتالی شده طلا ببینند.

آلت کوین ها رالی بیت کوین را دنبال می کنند؟

آلت کوین ها رالی بیت کوین را دنبال می کنند؟

با وجود ETF بیت کوین در اطراف، تحلیلگران انتظار صعود قابل توجهی را برای بیت کوین دارند و آلت کوین ها می توانند بعداً دنبال شوند. بیت کوین همیشه رهبر بوده است که سرمایه گذاران به سمت آلت کوین ها هجوم می آورند زیرا اعتماد بیشتری در بازار وجود دارد.

روند تاریخی قیمت بیت کوین

با این حال، در چند هفته گذشته، برخی از آلت‌ کوین‌ های برتر مانند سولانا (SOL) و چین لینک (LINK) در حال حاضر حرکت‌ های بزرگی را نشان داده‌اند که توجه بازار را جلب کرده‌اند.

به نظر می رسد اتریوم در چندین جبهه با مشکل مواجه شده است، به خصوص پس از اینکه عرضه ETF  آن با شکست مواجه شد. در حال حاضر اتریوم در حال تکمیل آخرین اصلاحات خود در برابر بیت کوین است. Poppe خاطر نشان می کند که این افزایش مداوم تسلط بیت کوین در بازار را نشان می دهد.

پوپ با اشاره به روندهای گذشته بازار نزولی کریپتو توضیح می‌دهد: در حال حاضر، مردم تصور می‌ کنند که قیمت ارزهای دیجیتال دوباره به طور گسترده سقوط خواهند کرد. درست مانند سال 2019. از نظر تکنیکال، N=1. اگر یک مورد N=1 دارید، شاید باید به یک مورد از سال 2015/2016 نگاه کنید، که در آن ما به آرامی شروع کردیم به سمت بالا به سمت نصف شدن بیت کوین و هرگز به عقب نگاه نکردیم.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments