تریدر های شتاب زده همیشه از نوسانات بیت کوین ناامید می شوند

مدیرعامل Microstrategy: تریدر های شتاب زده همیشه از نوسانات بیت کوین ناامید می شوند

مدیرعامل شرکت بزرگ میکرواستراتژی (Microstrategy) در آخرین صحبت های خود، گفت کسانی که به امید سود های کوتاه مدت به سرمایه‌گذاری در بیت کوین می پردازند، همیشه با توجه به نوسانات آن، دچار ناامیدی می شوند. 

مایکل سیلر (Michael Saylor) که از طرفداران و کارشناسان بیت کوین به شمار می آید، اخیرا در مصاحبه ای شرکت کرد و در آن نظر خود در مورد BTC و سایر ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشت. 

در خصوص موضوع ریسک پذیری با توجه به نوسانات بازار، او گفت افرادی که به عنوان معامله گر در Bitcoin سرمایه گذاری می کنند، هیچ تکنولوژی یا بینش کلانی ندارند. آنها همیشه به دلیل نوسانات بازار، ناامید می شوند. 

درست مطابق سایر مشاوران مالی در خصوص ارزهای دیجیتال، مایکل سیلر هم به مخاطبان خود هشدار داد که تا حدی در BT‌C و دیگر رمز ارزها سرمایه گذاری کنید، که توانایی از دست دادن آن میزان از سرمایه را داشته باشید.

این کارآفرین آمریکایی، همچنین این هشدار را به سرمایه‌گذاران داد که نه بر اساس حدس و گمان به انجام معاملات بپردازند و نه از تریدر هایی که قصد بازدهی کوتاه مدت دارند، مشاوره بگیرند. 

از طرفی دیگر، او بر این باور است که عوامل نظارتی، در حال حاضر بزرگترین تهدید برای جامعه ارزهای دیجیتال تلقی می شوند.

در همین حین که ارزهای فیات قوی مانند دلار آمریکا، یورو و غیره در حال چاپ شدن هستند، مایکل سیلر پیش بینی می کند بیت کوین هم فقط قوی و قوی تر می شود. 

وی افزود:

من به BTC به عنوان گسترش یافته ترین و قوی ترین برند دارایی پولی در جهان می نگرم.

 اخیرا در یک نظر سنجی از گروه کوچکی از سرمایه گذاران BTC, مشخص شد که 44 درصد از سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت این پرچمدار رمز ارز ها، در سطح پایین تر از 30,000 دلار آرام بگیرد. این در حالی است که 56 درصد آنها بازگشت سیر صعودی را پیش بینی می کنند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments