آلت کوین های ارزان برای خرید

4 ارز دیجیتال ارزان زیر 1 دلار برای کسب سود تا پایان 2024

اگرچه بسیاری از دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال در تلاش برای حفظ جریان صعودی خود هستند، برخی آلتکوین‌ها که هنوز کمتر از 1 دلار ارزش دارند، میتوانند خریدی عالی تا پایان سال جاری باشند.
در واقع، امسال برای اکثر سرمایه گذاران در بخش کریپتو، سالی صعودی بوده است، زیرا قیمت دارایی‌های دیجیتال در حال ثبت سیگنال رشد هستند، که معمولا پس از یک وقفه و جریان بی روند یک جریان صعودی ثبت میکنند.4 آلت کوین معرفی شده در این مقاله به احتمال زیاد مانعی برای ثبت سیگنال صعودی تا پایان سال 2024 نخواهند داشت.

خرید و فروش تتر پی98

شیبا اینو (SHIB)

عکس توکن شیبا

شیبا اینو (SHIB) یکی از آلتکوین‌هایی است که فرصت سرمایه‌گذاری عالی تا پایان سال 2024 در اختیار شما میگذارد، به‌ویژه که یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های آن، که در روزهای ابتدایی خود بیش از 120 میلیون دلار سود کسب کرده است، اخیراً بیشتر خرید کرده است. 

🪙🦊پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024🪙🦊

بیش از 700 توکن شیبا، توسط این نهنگ خریداری شده است که باعث افزایش اعتماد بازار به این کوین میشود. در واقع، شیبا اینو، توکنی که این تریدر بیش از 18 میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرده است، در حال حاضر با قیمت 0.00002233 دلار معامله می‌شود که 4.09% درصد در روز گذشته کاهش داشت. قیمت شیبا اینو همچنین هفته قبل، 6.39% درصد کاهش داشته است.

مقایسه نمودار روزانه و ماهانه شیبا
مقایسه نمودار روزانه و ماهانه شیبا

ریپل (XRP)

عکس توکن ریپل

ریپل به لطف پیروزی‌های حقوقی مستمر در دادگاه بین شرکت بلاک چین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خوش‌بینی ایجاد می‌کند و یکی از تحلیلگران پیشنهاد می‌کند که دوره تثبیت آن می‌تواند با یک صعود عظیم به پایان برسد.

🪙📊پیش بینی دقیق قیمت ریپل (XRP) در سال 2024🪙📊

در همین حال، قیمت توکن ریپل 0.4865 دلار است  و در هفته گذشته 6.71% کاهش یافته است. اما ماه گذشته برای ریپل نسب به هفته های اخیر صعودی تر بوده است.

مقایسه نمودار روزانه و هفتگی ریپل
مقایسه نمودار روزانه و هفتگی ریپل

دوج کوین (DOGE)

در همین حال، دوج کوین (DOGE) پتانسیلی را نشان داده است که در پی افزایش علاقه ناشی از بزرگ‌ترین دارندگان بازار، یا نهنگ ها همانطور که توسط علی مارتینز، متخصص ارزهای دیجیتال مشاهده شده است، و همچنین نشان‌دهنده شاخص‌های تحلیل تکنیکال (TA) که به یک صعود نزدیک، مشابه نمودار گذشته آن اشاره می‌کند.

🐶🪙پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2024🐶🪙

الگوها در حال حاضر، قیمت را برای دوج کوین در 0.142  دلار نشان میدهند که در روز گذشته یک کاهش 2.14%  را ثبت کرده است. هفته گذشته همچنین برای این ارز نزولی بوده است و یک سیگنال نزولی 10.46% برای قیمت توکن دوج کوین ثبت شده است.

مقایسه نمودار روزانه و هفتگی دوج کوین

کاردانو (ADA)

عکس توکن کاردانو

سرمایه گذاران ارز محبوب کاردانو (ADA) در حال حاضر منتظر شروع رالی بهبودی کاردانو هستند.پس از معرفی هارد فورک های کاردانو که برای اواخر ژوئن تنظیم شده است، با هدف تقویت حاکمیت، عملکرد و پاسخگویی ممکن است باعث افزایش قیمت برای این توکن محبوب شود. پس از لانچ شدن این ویژگی جدید به گفته چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو:

مزیت اثبات سهام (Proof-of-Stake )این است که چون شما هزینه و انرژی عظیم را برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی می‌تواند یک بلوک بسازد ندارید، می‌توانید، پروتکل های سبک تر و سازگارتر و کم مصرف تر از  نظر انرژِی دریافت کنید.

در حال حاضر، قیمت کاردانو در 0.4314  دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته 3.54% کاهش یافته است، و همچنین در هفت روز گذشته 5.27%  درصد کاهش یافته.

مقایسه نمودار روزانه و هفتگی کاردانو
مقایسه نمودار روزانه و هفتگی کاردانو

جمع بندی

در نهایت، چهار آلتکوین معرفی شده در این مقاله ممکن است با نزدیک شدن به پایان سال 2024 فرصت سرمایه گذاری و بازدهی بزرگی را نشان دهند، اما همه چیز در این بخش گاهی اوقات می تواند تغییر کند، بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید و همه خاطرات را بسنجید. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments