3 دلیل که قیمت بیت کوین به زودی کاهش می یابد! 

3 سیگنال برای سقوط قیمت بیت کوین! ناامیدی سرمایه گذاران به ادامه روند صعودی

پس از یک روند بدون حرکت طولانی، قیمت بیت کوین (BTC) به طور مداوم نشانه هایی از قدرت را نشان می دهد. با این حال، کاهش قیمت  بیت کوین همیشه می تواند در گوشه و کنار باشد، به خصوص در سناریوی فعلی بازار نزولی. در محدوده فعلی، ارز دیجیتال برتر در حال حفظ سود هفتگی چشمگیر در حدود 9٪ است. با این حال، برخی از داده های درون زنجیره ای نشانه کاهش احتمالی قیمت بیت کوین در کوتاه مدت هستند. از طرف دیگر، بخشی از سرمایه گذاران بیت کوین امیدوارند که با این رالی روند صعودی آغاز شود.

قیمت بیت کوین به زودی کاهش می یابد؟

بیت کوین نقدینگی عظیمی را در مبادلات در سطح 21400 دلار مشاهده کرد. این یک نشانه بالقوه است که بازار پیش‌بینی می‌کند پایین‌ترین سطح محلی در آن سطح و پس از آن کاهش قیمت داشته باشد. همچنین، سرمایه گذاران بزرگی که اقدام به خرید بیت کوین کرده اند و در حال حاضر برای ذخیره سود آن را به فروش رسانده اند، ممکن است به دنبال باز کردن موقعیت های فروش برای کسب سود در صورت کاهش قیمت باشند. بر اساس داده‌های کریپتو کوانت، تعداد زیادی بیت کوین در یک بازه زمانی کوتاه به صرافی منتقل شده اند.

امروز دو هشدار در مورد میانگین ورودی بالای بیت کوین به صرافی ها اعلام شد. اولین میانگین 21 بیت کوین بود. دومی 17 بیت کوین بود.

به طور کلی، در سناریوی فعلی جریان سرمایه بالایی برای BTC وجود دارد. همچنین، استیبل کوین‌ها نیز در چند وقت اخیر به صرافی‌ها ارسال شدند که نشانه‌ای از باز کردن پوزیشن های فروش توسط سرمایه گذاران است. همچنین ممکن است سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری بر روی شانس اصلاح قیمت باشند.

بالاترین کندل ماهانه اخیر

با توجه به پلتفرم ردیابی قیمت کوین مارکت کپ در زمان نگارش، قیمت بیت کوین 20650 دلار است که در 24 ساعت گذشته 1.91 درصد افزایش یافته است. روز شنبه، بیت کوین به بالاترین سطح ماهانه 20988 دلار رسید که حدود 14 درصد بیشتر از کمترین قیمت ماهانه 18400 دلاری است. باید دید آیا ارز دیجیتال برتر تا پایان آخر هفته به سطح 21000 دلار خواهد رسید یا خیر. این بدان معناست که بیت کوین پس از حرکت های جانبی طولانی مدت در زمان های اخیر به بالاترین سطح ماهانه خود رسیده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments