معرفی کیف پول موبایل آیوتا (Trinity)

معرفی کیف پول موبایل آیوتا (Trinity)

Trinity یک کیف پول آیوتا جدید و کاربرپسند است که از سوی بنیاد IOTA معرفی شده است. روز 29 مه 2018 نسخۀ آزمایشی کیف پول موبایل آیوتا با عنوان “Trinity” عرضه شد که با افزایش قیمت این ارز دیجیتال همراه بود. در حال حاضر کیف پول Trinity برای پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است و در آینده ای نزدیک نسخه بتا دسکتاپ آن نیز منتشر خواهد شد که از کیف پول های سخت افزاری Ledger Nano S و TREZOR پشتیبانی می کند.

یکی از مشکلات اساسی که کاربران آیوتا تاکنون درگیر آن بوده اند، دشواری استفاده از کیف پول های رسمی این ارز دیجیتال است. برای سرمایه گذارانی که کامپیوتر یا زمان کافی جهت اتصال به شبکه اصلی آیوتا در اختیار ندارند، نیاز به عرضه یک کیف پول موبایل آیوتا با رابط کاربری ساده شدیداً احساس میشد. به گفته تیم توسعه دهندۀ این نرم افزار، رابط کاربری ساده به همراه پشتیبانی از 32 زبان زنده دنیا از مزیت های بزرگ Trinity محسوب می‌شوند. همچنین در این نسخه نیازی به صرف زمان طولانی جهت اتصال به شبکۀ اصلی وجود ندارد. ویژگی های کلیدی کیف پول موبایل آیوتا عبارتند از:

  • ذخیره سازی حالت مند در کیف پول
  • مدیریت چندین حساب کاربری
  • نمایش قیمت و داده های نموداری
  • سیستم ورود بیومتریک
  • احراز هویت دو مرحله ای (2FA)
  • انتقال سریع و آنی

جهت دانلود نسخۀ آزمایشی کیف پول موبایل آیوتا می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود Trinity (نسخه اندروید)                              دانلود Trinity (نسخه iOS)

امنیت ولت آیوتا (Trinity)

همانطور که در رابطه با تمام کیف پول های ارزهای رمزپایه صادق است، هیچ تضمینی در رابطه با امنیت Trinity وجود ندارد. کیف پول Trinity توسط کمپانی Accessec GmbH مورد ارزیابی قرار گرفته و جهت بررسی های بیشتر به آزمایشگاه Cyber Security Lab ارسال شده است. با وجود ارزیابی های اولیه، Trinity همچنان بصورت یک نسخۀ آزمایشی بتا در گوگل پلی منتشر شده است.

در پی شفاف سازی، بنیاد آیوتا قصد دارد گزارشات رسیده از آزمایشگاه Accesec و Cyber Security Lab را جهت آگاهی عموم منتشر نماید. همچنین Trinity در زمان انتشار نسخه بتا دسکتاپ، تمامی کدهای پایۀ نرم افزاری خود را در اختیار توسعه دهندگان و برنامه نویسان قرار خواهد داد.

مراحل ساخت کیف پول موبایل آیوتا (Trinity)

در ویدئو کوتاه زیر به آموزش مراحل ساخت یک کیف پول آیوتا (IOTA) جدید در Trinity خواهیم پرداخت:

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سحر شجاعی
سحر شجاعی
3 سال قبل

تو اپ استور نصب نمیشه و میگه کشور شما ساپورت نمیشه چیکار کنم ؟حتی با فیلتر شکن

فرهاد
فرهاد
پاسخ به  سحر شجاعی
3 سال قبل

سلام
باید ابتدا کلیه صفحه هات باز گوشی رو ببندید..سپس به تنظیمات گوشی،قسمت مدیریت برنامه ها رفته و برنامه ی گوگل پلی را کلیر کش کنید(حافظه ی پنهان رو پاک کنید) بعد از اون فیلتر شکن(ترجیحا یه فیلترشکن خوب و پر سرعت) رو روشن کنید ..زبان گوشی رو به انگلیسی تغیر بدید در تنظیمات …بعد از طریق مرورگر سرچ کنید ایوتا..و از طریق سایت اصلی به قسمت دانلود برید و نسخه مخصوص خود رو نصب