افتتاح سپرده ارزی بانک ملی

امکان افتتاح سپرده ارزی بانک ملی در شعب سراسر کشور فراهم شده است

سپرده ارزی بانک ملی ایران یک حساب بانکی برای ایرانیان است که امکان استفاده از یک صندوق مطمئن برای نگهداری ارز را همراه با پرداخت متناسب سود سپرده ارزی فراهم نموده است. سپرده ارزی بانک ملی روشی ایمن برای حفظ ارزش دارایی و پول است که امکان بهره مندی از حداکثر سود سپرده گذاری به صورت ارزی و امکان برداشت وجه پیش از سر رسید را فراهم می کند.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با افتتاح این سپرده ارزی که روشی مطمئن برای مصون ماندن از نوسانات بازار ارز نیز محسوب می شود، سپرده گذاران می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به صورت همان اسکناس سپرده گذاری شده دریافت نمایند.

از مزایای حساب ارزی بانک ملی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان افتتاح سپرده ارزی بصورت حساب جاری، پس انداز و بلند مدت
  • تضمين بازپرداخت اصل و سود سپرده های بلند مدت به صورت اسكناس سپرده گذاری شده از سوی مشتریان
  • خريد ارز بصورت اسكناس از متقاضيان تا سقف 5,000 دلار يا معادل آن به ساير ارزها با نرخ مبادله ای

در حال حاضر 360 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان جهت سپرده گذاری در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور است. هم اکنون مشتریان و صاحبان کسب و کارهای مختلف با درآمد ارزی می توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملی در سراسر کشور، ارزهای مختلف خود از جمله دلار، یورو و درهم را به صورت اسکناس نزد این بانک سپرده گذاری نمایند.

سپرده ارزی بانک ملی ایران یک سرمایه گذاری مطمئن برای مشتریان محسوب می شود که در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله افتتاح شده و پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهد بود. حداقل مبلغ سپرده گذاری برای حساب های بلند مدت ارزی معادل یک هزار دلار آمریکا بوده و شرایط مورد نیاز برای بازگشایی این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

همچنین شعب ارزی بانک ملی ایران آمادگی دارند با استفاده از شبکه گسترده شعب و واحدهای بین المللی مستقر در خارج از کشور، نسبت به انتقال و انجام حواله‌های ارزی مشتریان نیز اقدام کنند. مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک در سراسر کشور مراجعه نمایند:

لیست شعب ارزی بانک ملی ایران

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میلاد قنبری
میلاد قنبری
5 سال قبل

به بانکهای ایران اعتمادی نیست

مهدی
مهدی
پاسخ به  میلاد قنبری
5 سال قبل

مگه بدتر ازین داریم؟بانک ملی کشور اعتبار نداره دیگه. واقعا باعث تاسفه.مردم اصلا بهشون اعتماد ندارن.اگه ی گروه از آمازون بیان اینجا بانک تاسیس کنن یک ریال تو بانکای ایران نمیمونه یک ریاااال

محسن
محسن
پاسخ به  مهدی
5 سال قبل

اول تحریمش از آمازون رو درست کنه سرمایه گذاری پیش کش