خرید گاد اف وار 4

خرید گاد اف وار 4 (God Of War) پیش از عرضه برای کنسول بازی پلی استیشن

گاد اف وار 4 (خدای جنگ 4) به انگلیسی God Of War بازی از نگاه سوم شخص با موضوع اکشن و ماجراجویی است که به طور انحصاری توسط استودیو سانتا مونیکا سونی برای کنسول های بازی پلی استیشن ارائه می شود. خدای جنگ 4، هشتمین نسخه از سری بازی های خدای جنگ است و حتی از نظر بازه زمانی عرضه هم هشت سال از زمان انتشار آخرین نسخه خدای جنگ یعنی God Of War III می گذرد و چیزی نمانده که خدای جنگ 4 برای این کنسول عرضه شود. از آن جایی که این بازی طرفداران بسیاری بین گیمر های ایرانی دارد و خیلی ها منتظر عرضه هر چه سریع تر این بازی هستند، قصد داریم دراین نوشته آموزش خرید گاد اف وار 4 را پیش از عرضه (پیش فروش) از طریق پی استیشن نتورک به طور مستقیم برای کنسول پلی استیشن ارائه کنیم.

داستان بازی خدای جنگ 4

داستان بازی خدای جنگ نسبت به گذشته تغییر کرده است. در بازی های قبلی اساطیر یونانی نقش داشتند و در این بازی اسطیر اسکاندیناوی حضور دارند.

بخشی از محیط بازی گاد آف وار 4
بخشی از محیط بازی گاد آف وار 4

شخصیت اصلی سری ها کراتوس (Kratos) به عنوان کاراکتر اصلی باز می گردد و حالا او پسری به نام اترئوس دارد. کراتوس نقش مربی و محافظ را برای پسرش بازی می کند و باید خشمی را که سال ها همراه او بوده را کنترل کند.

تاریخ عرضه بازی گاد اف وار

عرضه بازی برای تاریخ 20 آپریل 2018 (2 اردیبهشت 97) یعنی 2 روز دیگر برای کنسول پلی استیشن 4 است. علاوه بر نسخه استاندارد بازی، سه ادیشن ویژه دیگر شامل Stone Mason Edition، Collector’s Edition و Digital Deluxe Edition به همراه بازی عرضه می شود. علاوه بر خود بازی محتوای قابل دانلود مختلفی (DLC) نیز از جمله لباس زرهی خاص و ابزار جنگی و زرهی برای کراتوس، تم پویا برای پلی استیشن 4، کتاب هنری دیجیتال و مجلات طنز God of War #0 وجود دارد.

علاوه بر ادیشن ویژه بازی، یک ادیشن Limited Edition PlayStation 4 Pro نیز همزمان با عرضه بازی ارائه خواهد شد. این کنسول پلی استیشن 4 پرو با تصاویر بازی گاد اف وار 4 تزیین شده و کنترلر های کنسول دارای لوگوی گاد اف وار هستند

قیمت خرید گاد اف وار 4

قیمت خرید گاد اف وار 4 وابسته به نسخه یا همان ادیشنی است که انتخاب می کنید. البته که پیش خرید این بازی مزایای بیشتری نسبت به خرید فیزیکی بازی و پس از عرضه دارد و از نظر قیمت هم ارزان تر تمام می شود.

برای خرید Stone Mason Edition باید حدودا 150 دلار بپردازید و دارای ویژگی های زیر است.

  • قابلیت انتخاب سپر دلخواه
  • حلقه استون ماسون
  • جا سوئیچی سر Mimir
  • اسب و ترول های حکاکی شده 2 اینچی
  • مجموعه ابزار مرگ
  • سپر محافظ Exile
  • مجله God of War Comic #0 توسط Dark Horse Comics
  • کتاب هنری God of War Mini توسط Dark Horse Comics
  • تم پویا

برای خرید Collector’s Edition باید حدودا 130 دلار بپردازید و دارای ویژگی های مشابه ادیشن Stone Mason Edition است و همچنین برای خرید Digital Deluxe Edition باید حدودا 60 دلار بپردازید و دارای ویژگی های مشابه است.

و اما ادیشن استاندارد یا همان نسخه معمولی گاد اف وار 4 نیز 60 دلار قیمت دارد.

آموزش خرید گاد اف وار 4

برای خرید گاد اف وار 4 کافی است یک روش پرداخت مورد پذیرش توسط پلی استیشن نتورک داشته باشید. گیمر ها معمولا برای خرید بازی یا DLC از شبکه پلی استیشن (PSN) از کارت های PSN استفاده می کنند. مزیت استفاده از این کارت برای خرید بازی این است که بدون نیاز به داشتن کارت بانکی و فقط با شارژ کردن حساب کاربری خود با استفاده از این کارت ها می توانید هر آن چه تمایل دارید، خریداری کنید.

این کارت ها در مبالغ 10، 20، 50 و 100 دلاری موجود هستند و می توانید برای خرید کارت های PSN در ایران به وبسایت گیفت گیفت مراجعه کنید.

پس از خرید یک کارت PSN برای شارژ حساب PSN می توانید طبق آموزش زیر پیش بروید.

روش‌ های متفاوتی برای شارژ کیف پول پلی‌ استیشن نتورک وجود دارد که آن‌ ها می‌ پردازیم.

شارژ PSN Wallet از طریق کنسول بازی

برای این منظور به منوی Settings سپس PSN و سپس Log in بروید و سپس Found Wallet را انتخاب کنید.

از این قسمت قادر خواهید بود تا با استفاده از گیفت کارت PSN برای شارژ کیف پول شبکه پلی‌ استیشن خود اقدام نمایید.

شارژ PSN Wallet به‌وسیله مرورگر وب

برای این‌ که کیف پول پلی‌ استیشن خود را شارژ کنید کافی است تا به آدرس اینترنتی store.sonyentertainmentnetwork.com مراجعه کنید و به‌ وسیله اکانت PSN خود لاگین کرده و سپس در محیط کاربری‌ تان بر روی علامت $ کلیک کنید یا این‌ که می‌ توانید نام حساب کاربری‌ تان را پیدا کرده و بر روی Add Wallet Funds را کلیک کنید.

به‌ وسیله استفاده از این محیط می‌ توانید یک روش پرداخت را انتخاب کنید.

روش دیگر این است که هزینه خرید گاد اف وار 4 را به صورت مستقیم از یک کارت بانکی بین المللی پرداخت کنید. گزینه های رایج مورد استفاده ویزا و مستر کارت است. با خرید مستر کارت یا ویزا کارت می توانید در زمان خرید بازی اطلاعات این کارت ها را وارد کنید تا هزینه خرید از اعتبار کارت شما کم شود.

به این منظور می توانید از خدمات صدور ویزا کارت و مستر کارت وبسایت Pay98 استفاده کنید.

مراحل خرید گاد اف وار 4

حال که تکلیف روش پرداختی شما مشخص شد می توانید روند خرید گاد اف وار 4 را طی کنید و آن را پیش از تاریخ عرضه پیش خرید کنید یا پس از عرضه آن به صورت مستقیم نسخه کامل آن را خریداری کنید.

به این منظور برای خرید نسخه استاندارد این بازی کلیک کنید.

برای خرید گاد اف وار 4 برای PS4 از شبکه PSN پیش از هر چیزی نیاز به یک اکانت PSN خواهید داشت که اگر از قبل ساختید و در دستگاه خود با آن وارد شدید می توانید مراحل را ادامه دهید.

حالا در حالی که کنسول شما به اینترنت متصل است برنامه PlayStation Store را استارت کنید.

برنامه PlayStation Store
برنامه PlayStation Store

در این مرحله ابتدا باید بازی گاد اف وار 4 را با جستجو نام آن (God of War 4) پیدا کنید، بنابراین ساده ترین کار استفاده از آیکون جستجو در بالای صفحه است. نام بازی مورد نظر را با حروف انگلیسی بنویسید.

گزینه جستجو در پلی استیشن نتورک
گزینه جستجو در پلی استیشن نتورک

در همین حین به شما پیشنهاداتی داده می شود که نیازی هم نیست نام بازی را کامل بنویسید.

جستجو بازی در شبکه PSN
جستجو بازی در شبکه PSN

پس از انتخاب بازی گاد اف وار 4 وارد صفحه جزئیات بازی خواهید شد و در این بخش باید به یک سری از جزئیات دقت کنید. در تصویر زیر بصورت کامل توضیحات داده شده است.

مشخصات بازی گاد اف وار 4
مشخصات بازی گاد اف وار 4

PS4 به معنای این است که این محصول برای کنسول PS4 است بنابراین در خرید به این بخش توجه داشته باشید که برای کنسول و دستگاه دیگری خرید نکنید!
Full Game نشان می دهد که شما در حال خرید بازی هستید و نه DLC یا دمو یا هر چیز دیگری
حجمی فایلی که قرار است پس از خرید دانلود کنید در این جا نمایش داده می شود توجه داشته باشید که بازی ها حجم های زیادی در حدود ۳۰ تا ۴۰ گیگ دارند اگر محصولی مثلا ۱۰ مگابایت حجم داشته باشد یعنی بازی نیست.
PSN Game بازی هایی هستند که فقط در PSN قابل دسترسی و خریداری هستند یا ورژن خاص PSN می باشند و تفاوت های اندکی با همان بازی به صورت دیسکی دارد.
در این بخش قیمت محصول و وضعیت آن نوشته شده است Pre-Order به این معناست که این بازی در حال حاضر برای پیش فروش آماده است و در زمان نوشته این مقاله نیز این بازی فقط در همین حالت قابل خرید است. در این صورت با خرید این بازی هنوز نمی توانید آن را دانلود کنید و می بایست منتظر عرضه آن باشید.

حالا اگر قصد دارید بازی مورد نظر را خریداری کنید، روی گزینه Pre-Order یا Add to cart یا Buy کلیک کنید.
سپس پنجره ای به صورت Pop Up برای شما باز می شود و اطلاعاتی درباره بازی انتخاب شده برای خرید نمایش داده می شود که برای ادامه می بایست Proceed to Checkout را انتخاب کنید

نمایش جزئیات خرید
نمایش جزئیات خرید

حالا با مرحله نهایی خرید بازی دیجیتالی PS4 روبرو هستید که Current Wallet به معنای موجودی حساب ، Subtotal به معنای قیمت بازی، Tax به معنای مالیات (که معمولا 0 هست) می باشد. با انتخاب گزینه Confirm Pre-Order یا Confirm Buy خرید انجام می گیرد، مبلغ از اعتبار حساب شما که توسط گیفت کارت PSN شارژ شده، کم میشه و بازی شروع به دانلود می کند.

در همین زمان می توانید به جز کارت PSN از کارت های اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت برای خرید بازی یا شارژ حساب کاربری خود استفاده کنید. این کارت ها از طریق وبسایت Pay98 قابل خریداری است.

تکمیل خرید
تکمیل خرید

اگر به لیست دانلود در کنسول خود مراجعه کنید می بینید که بازی در حال دانلود شدن است و می توانید دانلود آن را به زمان دیگری موکول کنید یا اجازه بدهید تا دانلود شود.
اگر بازی را پیش خرید کرده باشید برای شما شمارش معکوسی نمایش داده خواهد شد که تا آن زمان می بایست صبر کنید تا بازی عرضه شود.

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد مراحل خرید با کارت اعتباری دارید، می توانید در انتهای همین نوشته آموزشی و از طریق بخش ارسال دیدگاه آن را مطرح کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments