تبدیل اموال بانک به ارز دیجیتال

اموال بانک ها به ارز دیجیتال تبدیل می شوند

پس از معرفی ارز دیجیتال ایرانی پیمان از سوی شرکت سداد، بانک ها نیز شروع به تبدیل دارایی خود به ارز دیجیتال کرده اند. یکی از مدیران در نظام بانکی گفت: مردم می‌توانند برای حفظ دارایی خود، اموال مازاد بانکی را با توکن‌های دارای پشتوانه طلا بخرند.

مشتریان اموال مازاد بانک ها که از طریق توکن با پشتوانه طلا به فروش خواهد رسید، عموم مردم خواهند بود و می‌توانند برای ضمن حفظ دارایی خود، سرمایه شان را با استفاده از این ابزار در جای مطمئنی سرمایه‌گذاری کنند

رییس کانون بانک های خصوصی

مدیر عامل بانک پارسیان از فروش اموال آزاد بانک ها که ارزش افزوده ایجاد نمی کنند خبر داد و گفت:

در ماه‌ های اخیر، فروش اموال مازاد بانک‌ ها رونق گرفته و البته فروش این اموال در قالب بلاک چین نیز به‌ تازگی شروع شده است. بانک‌ ها تمام تلاش خود را می کنند تا اموال مازاد که ارزش افزوده ایجاد نمی‌ کند را تبدیل به دارایی نقدی کنند.

پرویزیان در پاسخ به این سوال که آیا فروش اموال مازاد بانکها با توجه به افزایش قیمت مسکن، با استقبال مواجه شده است، گفت:

البته شرایط بازار متفاوت است و قیمتها تغییر داشته است، ولی شرایط خرید و فروش سخت تر شده است. به هر حال بازار ملک و املاک، سختی‌های خود را دارد؛ ولی استفاده از ابزارهایی مثل بلاک چین می‌تواند به بانک ها کمک کند که هم دارایی ها را در قالب ارزش افزوده به مردم بفروشند و هم اینکه مردم بتوانند ارزش اموالی که دارند را، در مقابل تورم حفظ کنند.

به گفته وی، بانک ها تمایلی برای خرید اموال جدید ندارند؛ اما به هر حال چارچوب کار آنها، در حوزه ایجاد ارزش و خدمت به مردم است و این حوزه را باید پایه کار خود قرار دهند. در عین حال، در آینده غیر از این نیز، راه دیگری وجود ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments