تبدیل وب مانی به ریال

تبدیل پول از وب مانی به ریال و انتقال به حساب بانکی ایران

وب مانی سرویس بسیار پر طرفداری در بین کاربران ایرانی است که پرداخت های بین المللی انجام می دهند. به دلیل وجود تحریم ها، کاربران ایرانی نمی توانند به طور مستقیم از خدمات سرویس دهنده هایی از جمله پی پل استفاده کنند و از همین رو از وب مانی که یکی از بهترین جایگزین های پی پال است، بهره می برند. اما دریافت پول از وب مانی به ریال یا به عبارتی دیگر انتقال موجودی آن به یک حساب بانکی در ایران کار دشواری است چرا که این سرویس دهنده امکان برداشت مستقیم به واحد پولی ریال را نمی دهد. از این رو در ادامه روش تبدیل موجودی وب مانی به ریال را توضیح خواهیم داد.

وب مانی کیف پول های مختلفی دارد که وابسته به نام کیف پول، واحد پولی که در آن مورد استفاده است، متفاوت می باشد؛ با این حال خبری از گیف پول با واحد ارزی ریال ایران نیست و در صورتی که به خواهید از وب مانی به ریال، پول برداشت کنید، می بایست از یک واسطه کمک بگیرید.

پی98 با دریافت کمترین کارمزد و در کمترین زمان ممکن، موجودی وب مانی شما را به ریال ایران نقد می کند.

روش کار به این صورت است که کاربر، میزان وب مانی مورد نظر برای تبدیل به ریال را به کیف پول وب مانی پی98 انتقال می دهد و پس از انجام انتقال درخواست خود در پنل کاربری خود در وب سایت پی98 برای تبدیل به ریال، ثبت می کند.

پس از تایید انجام تراکنش توسط کارشناسان پی98، مبلغ محاسبه شده به ریال، به حساب بانکی تعریف شده در حساب کاربری مشتری انتقال می یابد.

روش برداشت پول از وب مانی به ریال

بدین منظور در وب سایت Pay98 ثبت نام نموده و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شوید.

به بخش “خدمات وب مانی” وارد شده و گزینه “فروش وب مانی” را انتخاب نمایید.

آموزش فروش وب مانی
آموزش فروش وب مانی

سپس به صفحه فروش وب مانی هدایت خواهید شد که حاوی فرم درخواست جهت ثبت سفارش می باشد. اطلاعات درخواستی شامل مقدار دلار وب مانی و توضیحات اضافه را در فیلدهای مربوطه یادداشت کنید. در ادامه آدرس کیف پول خود را که از آن وب مانی ارسال نموده اید در بخش “کیف پول شما” وارد کنید.

در این قسمت پایین فرم می توانید انتخاب کنید که مبلغ ریالی تراکنشبه کیف پول شما در وب سایت پی98 منظور شود یا این که می خواهید به صورت مستقیم در حساب بانکی ایران آن را دریافت کنید.

فرم ثبت سفارش فروش وب مانی
فرم ثبت سفارش فروش وب مانی

توجه

چنانچه انتقال را به همراه کد امنیتی انجام داده اید، در بخش توضیحات کد امنیتی (Security Code) خود را ثبت نمایید.

در ادامه پس از انتخاب گزینه “ثبت درخواست” صورتحساب به شما نمایش داده می شود که پس از تأیید شدن واریز، وجه ریالی آن در کیف پول Pay98 شما شارژ خواهد شد.

به روش مشابه امکان فروش پیمر وب مانی نیز در پی98 وجود دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دانا
دانا
2 سال قبل

سلام
همه توضیحات را دادید برای نقد کردن از پی ۹۸
اما نگفتید از وبمانی چطور بفرستیم به پی ۹۸
لطفا توضیح دهید

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  دانا
2 سال قبل

با سلام و احترام
لطفا در این خصوص با پشتیبانان مجموعه پی 98 از طریق تیکت، و چت آنلاین در ارتباط باشید تا مراحل فروش وب مانی را بطور کامل خدمتتان ارسال کنند.

علیرضا
علیرضا
3 سال قبل

با سلام. من مقداری روبل(WMR) در حساب وب مانیم دارم، لطفا راهنماییم کنید که چطوری میتونم به WMZ تبدیل کنم یا اینکه اصلا برداشت کنم؟ ممنونم

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  علیرضا
2 سال قبل

با سلام و احترام
در پنجره کیپر کلاسیک و قسمت کیف پول Purses ابتدا کیف پول خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه منو یا Menu کلیک کنید. از بین گزینه های موجود در این منو، گزینه تبدیل وب مانی یا Exchange WM* to WM* را می توانید انتخاب کنید و روبل خود را به دلار تبدیل کنید.

محمد مقدسی
محمد مقدسی
3 سال قبل

سایت شما نماد اعتماد نداره . نمیتونیم اعتماد کنیم . آیا براش برنامه ای دارید؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  محمد مقدسی
3 سال قبل

درود بر شما.
با توجه به عدم وجود قانون مشخص در خصوص ارزهای دیجیتال ، نماد اعتماد به هیچ کدام از سایت های این حوزه ارائه نمیشود. این مقاله می تواند دیدگاه شما را در خصوص سامانه پی98 روشن کند.

محمد
محمد
4 سال قبل

سلام – چه میزان کارمزد میگیرید و هر دلار وبمانی رو با چه قیمت چنج میکنید ؟
مثلا 50 دلار وبمانی من نهایت چه میزان در حسابم واریز میشه (با در نظر گرفتن همه پالایش ها و کارمزد ها و …) از کامروز خود وبمانی تا شما ؟ اگر میشه جواب به ایمیل هم ارسال بشه ممنون میشم

مهلا مظفری
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

با سلام. لطفا یک اکانت در سامانه ایجاد کنید و از تعرفه ها و کارمزد ها اطلاع پیدا کنید. تمامی کارمزد ها و اطلاعات مورد نیاز شما در پنل کاربری شما به طور واضح درج شده است.

parisa
parisa
4 سال قبل

با سلام
ممنن از اطلاعات مفیدتون
می خاستم درصدی که سایت شما برای نقد کردن ریالی وب مانی میگیره رو بپرسم.
ممنون

مهلا مظفری
پاسخ به  parisa
3 سال قبل

با سلام. لطفا یک اکانت در سایت ایجاد کنید و از طریق پنل کاربری این موضوع را چک کنید.