اعلام نرخ جدید بلیط پروازهای داخلی

اعلام نرخ جدید بلیط پروازهای داخلی که تا پایان مهر ماه تغییر نخواهد کرد

در جریان برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان شرکت های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیط پروازهای داخلی تا پایان مهرماه تعیین شد و هیچ شرکتی اجازه نخواهد داشت بالاتر از این نرخ ها بلیط های خود را به فروش برساند. مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته اعلام کرد:

در جریان این جلسه شرکت های هواپیمایی داخلی داوطلبانه اعلام آمادگی کردند تا با وجود آزادسازی نرخ ها به منظور کمک به شرایط اقتصادی کشور و سیاست های راهبردی صنعت هواپیمایی کشور، نرخ های مشخصی برای انجام پروازهای داخلی‌ خود نهایی نموده و تا پایان مهرماه امسال تغییری در آنها ایجاد نکنند.

به گفته وی با اجرایی شدن این سیاست، نرخ های مشاهده شده طی روزهای گذشته بصورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. سامانی ادامه‌ داد:

نرخ های اعلام شده سقف مجاز قیمت بلیط پروازهای داخلی به شمار می رود و در صورت عدم کشش بازار و تصمیم گیری مجدد شرکت های هواپیمایی امکان پایین آمدن آنها نیز وجود دارد. اما نکته قابل توجه این است که قطعا هیچ شرکتی اجازه نخواهد داشت تا بلیط های خود را بیش از این قیمت به فروش برساند.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد مسافران به سبب افزایش نرخ بلیط قطعا برای شرکت های هواپیمایی اتفاق خوشایندی به شمار نمی رود، تاکید کرد:

با وجود تمام تحریم های بین المللی که تأمین نیازهای شرکت های هواپیمایی ایرانی را با دشواری های فراوان روبرو می‌کند و علیرغم این که با سیاست های جدید ارزی شرایط برای تامین نیازهای شرکت ها بسیار دشوارتر از گذشته شده است، اما شرکت های هواپیمایی داخلی تصمیم گرفته اند با همراهی با سیاست‌های دولت نرخ های مشخصی را تعیین نموده و به آنها پایبند باشند.

به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در رابطه با پروازهای خارجی نیز تلاش می‌شود تا تصمیمات نهایی اتخاذ شده و کاهش قیمت ها در این حوزه نیز صورت گیرد. سامانی نرخ جدید برخی خطوط هوایی داخلی را به شرح زیر اعلام نمود:

مبدا مقصد قیمت بلیط
تهران مشهد 390 هزار تومان
تهران اصفهان 290 هزار تومان
تهران تبریز 310 هزار تومان
مشهد کیش 620 هزار تومان
مشهد اهواز 540 هزار تومان
شیراز مشهد 480 هزار تومان
شیراز یزد 290 هزار تومان

برای اطلاع از قیمت بلیط تمامی خطوط هوایی داخلی می توانید جدول کامل نرخ مصوب شده را از لینک زیر دانلود نمایید:

لیست قیمت بلیط هواپیما

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments