معرفی بهترین وبسایت های استخراج ابری رایگان بیت کوین

معرفی بهترین سایت های استخراج ابری رایگان بیت کوین

درباره بدست آوردن بیت کوین مقالات زیادی در وبلاگ Pay98 منتشر کردیم. برخی از افرادی که نظرشان به استخراج بیت کوین جلب شده، روش هایی را در سر دارند ولی هر کدام از این روش ها نگرانی هایی را برایشان به همراه دارد. برای مثال برخی که به فکر خرید تجهیزات استخراج افتاده اند، از این نگران هستند که آن طور که حساب می کردند، نشود و متحمل ضرر زیادی بشوند. محیط نگهداری از این سخت افزار ها، هزینه های مربوط به سیستم های خنک کننده، هزینه برق مصرفی و در کنار این موضوع که خود بحث استخراج ممکن است به سختی سودآور باشد، همگی نگرانی هایی هستند که خیلی ها را از سرمایه گذاری روی آن منصرف می کنند. اما راهکار و شانسی برای افرادی که می خواهند با این موارد درگیر نشوند، وجود دارد. با استفاده از سایت های استخراج ابری رایگان بیت کوین که در ادامه برخی از آن ها را معرفی خواهیم کرد می توانید برای مدتی به صورت ابری بیت کوین استخراج کنید و اگر احساس کردید که شرایط مناسب است، قرار داد خود را تمدید کنید.

کمی درباره استخراج ابری بیت کوین

سرویس ابری به مشتریانش این امکان را می دهد تا برای بدست آوردن بیت کوین قدرت تولید هش خریداری کنند. مشتری مقداری سرعت تولید در یک دیتاسنتر راه دور خرید و از این طریق در ماینینگ بیت کوین شرکت می کند و به سادگی هر چه تمام می تواند در سود استخراج بیت کوین شرکت داشته باشد. ماینر ها فقط کافی است تا یک کیف پول بیت کوین و اتصال به اینترنت و پول کافی برای دست یابی به قدرت هش داشته باشند. استفاده از سرویس استخراج ابری بیت کوین مزیت های بسیاری دارد از جمله:

  • قبض برق زیاد برای شما نمی آید
  • نیازی به خرید تجهیزات ماینینگ نیست
  • نیاز به آماده سازی مکانی برای نگهداری تجهیزات نیست
  • نیاز به سیستم خنک کننده نیست
  • خبری از سر و صدا و گرمای بیش از حد حاصل از کارکرد تجهیزات نخواهد بود

توجه : این نوشته صرفا جنبه معرفی دارد و تاییدی بر کیفیت کار هیچ کدام از سرویس دهندگان نیست و این وبسایت در قبال دریافت خدمات از این سرویس دهنده ها هیچگونه مسئولیتی ندارد.

استخراج ابری رایگان بیت کوین چگونه امکان پذیر است؟

پیش از این که وبسایت هایی را در این زمینه معرفی کنیم، لازم می دانیم این نکته را به شما یادآور شویم که بدست آوردن بیت کوین به صورت رایگان امکان پذیر نیست و قطعا اگر از پول خود سرمایه گذاری نکنید حتما باید زمان خود را صرف آن کنید. در این حالت حتی ممکن است با سرمایه گذاری مالی هم نتوانید به سود دست پیدا کنید. بنابراین برای افرادی که نمی خواهند خود را درگیر روش هایی که عملی بودن آن تضمین شده نیست، کنند پیشنهاد می کنیم، بصورت آنلاین بیت کوین خریداری کنند. وبسایت Pay98 در این زمینه راهنما و پشتیبان شما خواهد بود.

استخراج بیت کوین تنها زمانی ممکن است سود آور باشد که اولا با ابعاد فنی آن کاملا آشنایی داشته باشید و سپس با سرمایه گذاری بر روی استخر های استخراج و… در این پروژه شرکت کنید چرا که امروز با توجه به گستردگی موضوع، این کار به طور فردی تقریبا نشدنی است و سود قابل توجهی به این روش بدست نمی آید.

برخی از وبسایت های استخراج ابری رایگان بیت کوین

اما جدای از این ویژگی ها این روش معایبی هم دارد. همانطور که می دانیم، امروزه استخراج بیت کوین معامله پر سودی نیست. بنابراین استخراج ابری هم از این قائده مستثنی نیست. درست است که می گوییم در استفاده از سرویس استخراج ابری نیاز به انجام خیلی از کار ها از جانب شما نیست ولی تمام این کار ها را دیتاسنتر ها باید انجام دهند و باز هم پول آن را از شما دریافت خواهند کرد.

وبسایت Terabox

بسیاری از سرویس های استخراج ابری یک مدت کوتاهی برای مثال یک یا دو ماه، به صورت رایگان سرویس دهی می کنند. این وبسایت 250 گیگاهش بر ثانیه قدرت هش به صورت رایگان ارائه می کند که مشتری در صورتی که بخواهد بیت کوین های استخراج شده را برداشت کند می بایست قرارداد ببندد. این وبسایت terabox.me است.

وبسایت Bitzfree

در کنار مثالی از یک وبسایت استخراج ابری رایگان بیت کوین که گفتیم، وبسایت دیگری به کاربران امکان کسب بیت کوین رایگان را بدون نیاز به پرداخت هرگونه هزینه ای می دهد. خیریه به نظر می رسد ولی صاحب این وبسایت توضیح می دهد که این وبسایت در واقع نوعی بازی بدون سود جالب است مانند سایت های Faucet که در ازای انجام کار های کوچک به شما پاداش اندکی می دهند.

آدرس و نام وبسایتی که گفتیم، bitzfree.com است. این سرویس به کاربران امکان شروع استخراج با داشتن قدرت هش 20 گیگا هش بر ثانیه را می دهد و بعد از آن می توانید قدرت بیشتری خریداری کنید. اما جالب این جاست که احتمال هک کاربران دیگر و به سرقت بردن قدرت تولید هش آن ها نیز وجود دارد و ممکن است شما هم مورد این حملات قرار بگیرد. کسانی که این وبسایت را اداره می کنند سعی دارند دریافت حمایت های مالی از دیگران و تبلیغات هزینه ها را در بیاورند، بنابراین این وبسایت هم در زمینه استخراج ابری رایگان بیت کوین و بدون صرف هزینه به امتحانش می ارزد.

وبسایت Micro BTC

این وبسایت هم مانند نمونه اولی که معرفی کردیم خدمات استخراج ابری رایگان بیت کوین ارائه می کند و 4 پلان مختلف برای سرویس دهی دارد. در توضیحات پلان رایگان قابلیت های زیر به کاربرانی که این پلان را انتخاب می کنند ارائه می شود.

  • 30 گیگاهش رایگان
  • قرارداد مادام العمر
  • سود تضمین شده
  • بدون نیاز به سرمایه گذاری
  • شروع فوری استخراج
  • بدون هزینه های مربوط به تعمیرات
  • ثبت نام رایگان

پلان های دیگر این وبسایت هم قیمت های خیلی کم و مقرون به صرفه ای دارد اما در استفاده از این سرویس ها پیشنهاد می کنیم حتما قوانین و سیاست های کاری آن را بخوانید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
78 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مستر کوین
مستر کوین
8 ماه قبل

……………………………..
تو این دوتا سایتم میتونید به صورت رایگان ارز دیجیتال هایی از جمله بیت کوین، شیبا، بایننس،ترون،لایت کوین و… استخراج کنید
ممنون از مطالب مفید سایت

اسماعیل
اسماعیل
8 ماه قبل

اینجا هم هر 5 دقیقه از 5 تا 100.000 ساتوشی با توجه به شانس میتونید رمز دریافت کنید.سایت بسیار معتبر. هر وقت 20.000 ساتوشی جمع کردید اتوماتیک وارد کیف پولتون میشه

…………………………………..

اسماعیل
اسماعیل
8 ماه قبل

سلام پیشنهاد من به دوستانی که دنبال یک سایت قانونی و درست هستند سایتی هستش که با یه سیستم متوسط هم میتونید خودتون توش ماین کنین و هر ۲۴ ساعت هم به آدرس گیف پولی که دادید واریز میشه مقدارش کمه ولی خوبه. لینکش رو براتون میزارم کافیه فقط ثبت نام کنید و آدس هر کیف پولی دارید رو توش وارد کنین.

………………………….

حسین
حسین
1 سال قبل

باید وقت بزارین تمرین کنید و تلاش کنید تا به نتیجه برسین با این سایت ها به جایی نمیرسین تهشم ممکنه پولتون را بخورن و تمام با این وضع گرونی دلار

ماجد بیت سیاح
ماجد بیت سیاح
1 سال قبل

علکی

09171348288
09171348288
2 سال قبل

سلام و درود
من میخواهم یک شرکت معتبر با پشتوانه قوی رو بهتون معرفی کنم که از سال 2005فعالیت داره و باهاش میتونی به درآمدفوق العاده ای دست پیدا کنید.
از آنجایی که این شرکت سرمایه گذاری نیست بلکه شغلی برای کمک به بازرگانان برای افزایش فروش است ، مثلا اگر شما برای خرید کالا به یک پلت فرم خرید الکترونیکی بروید دو کالای مشابه یکی با 100فروش و دیگری با1000 فروش مطمئنا 1000فروش انتخاب میکنید ،فروش بالاتر مشتریان بیشتری جذب میکند
شما در این شرکت محصول را با فروش +1000خریداری میکنید سپس فروش این محصول +1001میشود بعد شما محصول را میفروشید ،فروش محصول کاهش نمی یابد و همچنان 1001+ خواهد بود
شما در این شرکت روزانه 50 سفارش انجام میدهیم و شما میتوانید 50فروش را به تاجر اضافه کنید پس از فروش هر محصول شرکت حق کمیسیون به شما پرداخت خواهد کرد این کاری است که ما در شرکت انجام می دهیم و به بازرگانان کمک می کنیم تا فروش خود را افزایش دهند و درنتیجه مشتریان بیشتری برای محصولات خود جذب کنیم شما میتوانید با 110 تتر USDT روزانه بیش از 5تتر سود کسب کنید و (8تتر هم به عنوان پاداش واریز 110تتر)کمیسیون دریافت کنید و هر زمان خواستید میتوانید اصل سرمایه و حق کمیسیون را برداشت کنید این شرکت سایت پانزی نیست که الکی و بدون حساب روزانه 5درصد سود بده و بعد از مدتی اسکم بشه بلکه بهترین و مطمئن ترین شرکت برای سرمایه گذاری بلند مدت بدون ریسک است
این شرکت 3شماره واتساپ برای پشتیبانی و راهنمایی دوستان دارد
لینک ثبت نام

هر سوالی دارید بفرمایید،در خدمتیم

Ashi
Ashi
2 سال قبل

سلام من اومدم با دست پر

امیر
امیر
2 سال قبل

سلام
این سایت ———————- چند وقتی است راه اندازی شده که سرورهاش در کشور اسپانیا مستقر هست. معتبره چون خودم تا الان چند برداشت ازش داشتم و واقعا واقعیه. به طور خلاصه روزی بین 3 تا 5 درصد سود میده . داخل سایت قسمت محاسبه گر داره که با چه سرعت ریتی میتونید چقدر ارز مورد نظر رو ماین کنید.گزینه قابل توجه اینکه مقدار ارزی که برداشت میکنید رو میتونید مججد بجای برداشت به سرعت ماینتون اضافه کنید. ضمنا هر 6 ساعت میتونید 1 گیگا هرتز سرعت هدیه دریافت کنید.
و نکته فوق العاده این سایت اینه که موقع برداشت و واریز به کیف پولتون هیچ کارمزدی ازتون کم نمیکنه.

Mahdi
Mahdi
3 سال قبل

سلام دوستان
بعد از مدت طولانی که تو سایت های اسکم بیتکویین استخراج کردم و ندادن ( از روی بی آگاهیم ) سایت معتبر و خوبی رو پیدا کردم واقعا میشه پول خوبی کشید بیرون ازش هر کی میخواد بیاد سایت و اموزش هاش رو بهش بدم .

سینا
سینا
پاسخ به  Mahdi
3 سال قبل

درود
مهدی جان منم مدتیه دارم تحقیق میکنم اما اطلاعات مفیدی بدست نیاوردم
امکانش هست بم معرفی کنید؟
خیلی ممنون میشم

رضا
رضا
پاسخ به  Mahdi
3 سال قبل

سلام داداش خوبی چجوریه سایت خوبیه میشه دریافت کنی

بهنام
بهنام
پاسخ به  Mahdi
3 سال قبل

میشه اسم سایتو بگی

فری
فری
پاسخ به  Mahdi
3 سال قبل

سلام میشه معرفی کنید کدوم سایته?

آرزو
آرزو
3 سال قبل

سلام نظرتون درباره cpuwin چیه؟
لطفاً جوابمو بدین چون تازه شروع کردم می‌خوام بدونم وقتم. تلف می‌کنم یا نه

سیدامیرحسین
سیدامیرحسین
پاسخ به  آرزو
1 سال قبل

خیر واریزی نداره کلاهبرداری
منم قبلم تو این سایت بودم کار می‌کردم هیچ واریزی نداشت ، در نهایت به دروغ میگفت پرداخت شد
——————————————————–
تو این سایت با جستجو می تونی بفهمی cpuwinکلاهبرداری

saeeid
saeeid
3 سال قبل

سلام دوستان
دوست عزیز به هیچ سایتی اعتمادنکنیدچراکه براحتی پولتو میخورن. سابت هش راپید بیش از۷۰۰دلارمو کشیدبالا . سایت ایرانی نرم افزار بیت کوین ساز هم باخریددوپلن الماس هرکدوم۱۱۴دلار که بااکسچنج حدود۳۰۰دلاربرام آب خورد.کلاهبرداری کردن این سایتها عادی شده.نهادهای مسئول دولتی هم میتونن یه شعبه مخصوص برای رسیدگی به سایتهای کلاهبردار تاسیس وشکایات مردم روپیگیری کنن. واقعا باعث عذاب مردمند.دولت حتما باید یه فکری براش بکنه.

کاوه
کاوه
4 سال قبل

دوستان اگه کسی ستیت معتبر داره به منم معرفی کنه ادرس تلگرامی بفرستید ممنون میشم

پیام
پیام
4 سال قبل

بیشتر این سایتا کلاهبرداریه. تنها سایتی که دیدم تا الان کار کرده جنسیس ماینینگه. اونم خیلی گرونه

محمد
محمد
4 سال قبل

سلام به همگی……

من یک سایت معتبر سراغ که خودم برداشتی داشتم ازش….برای ثبت نام ۱۰۰گیگاهش بهتون میده…..که بعدا اگه خواستید میتونید سرمایه گذاری کنید…من خودم سرمایه گذاری کردم و دارم نتیجه میگیرم…..لینکشو میزارم بنظرم از دستش ندید

مهدی
مهدی
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

لینکش کجاس

فافا
فافا
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

سلام دوستان سایت اصلا وارد همچین سایتهایی نشد من بطور رایگان توش ماین کردم بعد چند روز بلاکم کردن از طریق ip اینترنتم .خیلی مواظب باشید اصلا مبالغ زیاد سرمایه گذاری نکنید همشون حقه بازن زود بلاک میکنن طرفو cryptominer.biz/

کاوه
کاوه
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

سلام داداش میشه لینگ بفرستین به ادرس تلگرامی من

Sayeh
Sayeh
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

سلام من در سایت cpu win استخراج زدم نوشته پرداخت شده ولی به ولتم منتقل نشده باید چکار کنم

عرفان
عرفان
پاسخ به  Sayeh
3 سال قبل

سلام
سایت cpu win کلاهبرداری هست و پرداخت های الکی دار .

یه بنده خدا
یه بنده خدا
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

اگه لینکشو بدی ممنون میشم

محمد
محمد
4 سال قبل

سلام به همگی……

من یک سایت معتبر سراغ که خودم برداشتی داشتم ازش….برای ثبت نام ۱۰۰گیگاهش بهتون میده…..که بعدا اگه خواستید میتونید سرمایه گذاری کنید…من خودم سرمایه گذاری کردم و دارم نتیجه میگیرم…..لینکشو میزارم بنظرم از دستش ندید

HO
HO
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

سلام داداش لینک؟؟

Nima
Nima
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

سلام اقا محمد میشه لینکشو بفرستی برام ممنون میشم

نوید
نوید
پاسخ به  Nima
2 سال قبل

سلام آقا نیما
سایت بسیار معتبری سراغ دارم که درآمدشم خوبه.

واسه اطلاعات بیشتر درباره اعتبار سایت، محاسبه میزان در آمد و راهنمایی، تلگرام در خدمتم:

AmirAli SA
AmirAli SA
4 سال قبل

جالبه تمام سایت هایی که معرفی کردید توسط سایت foxyrating.com اسکیم شناسایی شدن!

saeed
saeed
4 سال قبل

سوال دارید بپرسید
هستم

علی
علی
4 سال قبل

واقعا شما مدیون مردم هستید که این سایتهای کلاهبرداری را به مردم معرفی میکنید.سایت terabox کاملا کلاهبرداریه و بیت شما رو میگیره و هیچ پرداختی نداره.دوستان گول نخورید

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  علی
4 سال قبل

دوست عزیز این مطلب مربوط به سال 96 هست و اگر توجه بفرمایید مربوط به سایت های استخراج ابری رایگان هست. هیچ کدوم از سرویس هایی که در وبلاگ پی98 معرفی شده، پیشنهاد یا تاییدی بر کیفیت سرویس دهیشون نیست و کاربر باید خودش تصمیم بگیره. ما هم دیدگاه ها رو در این زمینه تایید می کنیم تا افراد بخونن و تصمیم بگیرن. موردی رو هم که فرمودید اگر روش اثباتی دارید، لطفا ارائه کنید تا سایت مورد نظر از مطلب حذف بشه.

b512
b512
4 سال قبل

سلام از ان سایت ها فق bitzfreeکار می کنه بقیه اسکمه

reza
reza
4 سال قبل

در سایتهای زسر کار میکنم. لطفا هرکی وارده بگه کدومش اسکم هست تا دیگه درش کار نکنم.

حسام بیات
حسام بیات
4 سال قبل

سلام سایت cpuwin اسکمه آیا ؟ توی تاریخچش پرداخت بروز داره؟

ارش
ارش
پاسخ به  حسام بیات
4 سال قبل

چند ماه پیش عین همین سایت الکی از سی پی یو استفاده میکرد آخر سرم پرداختی نداشت .

ایلیا
ایلیا
پاسخ به  ارش
4 سال قبل

سایت cpucap رو میگید ؟ بله . ولی سایت cpuwin پرداختی داره و استخراج ابری استو از cpu استفا
ده نمیکنه

Saammi
Saammi
پاسخ به  ایلیا
4 سال قبل

Cpuwin پرداختی ندارع من خودم اتریوم برداشت کردم دو ماهه نیومده

حامو
حامو
4 سال قبل

سلام دوستان. اگر تو سایت «جنسیس ماینینگ» ثبت نام کردین، هنگام پرداخت هزینه میتونید با وارد کردن پرومو کد HzVWsh از 3 درصد تخفیف برخوردار بشید.
در ازای استفاده از این کد بدون آنکه ضرری به شما وارد بشه، جایزه ای از طرف جنسیس ماینینگ به من تعلق میگیره.
بعد از ثبت نام یک پرومو کد هم به شما داده میشه که میتونید با استفاده از اون برای دیگران تخفیف ایجاد کنید و از جایزه استفاده کنید.

reza
reza
پاسخ به  حامو
4 سال قبل

تلگرام بنده پیام بده

blank
blank
4 سال قبل

کسی تا حالا از سایتی برداشتی داشته؟؟؟
اگه داشته ممنون میشم لینکشونو بدید

behrooz
behrooz
پاسخ به  blank
4 سال قبل

بله بیا به ایدی تلگرام گزاشتم

رضا
رضا
5 سال قبل

دوستان به هیچ عنوان گول این تبلیغات رانخورید،سایتterabox.meازان دسته سایت های کلاهبردارمی باشدکه خیلی راحت بیت کوین بنده راخورد ویک اب هم روش.

مهرناز
مهرناز
5 سال قبل

سلام من قبلا از سایت coinpot برداشت داشتم خیلی خوب کار میکرد ولی متاسفانه از دیروز قطع شده،کسی دلیل قطعشو میدونه؟؟

خشایار
خشایار
پاسخ به  مهرناز
4 سال قبل

سلام کلا خیلی داره بد کار میکنه نمیدونم چرا اینطوریه.

پوریا
پوریا
پاسخ به  مهرناز
4 سال قبل

سلام برداشت داشتید یعنی اومده توی کیف پول دیجیتالتون…

reza
reza
5 سال قبل

سلام رفقا
سایت cpumin اسکمه یا ن؟
ممنون میشم اگه جواب بدید.

سیدعلی
سیدعلی
پاسخ به  reza
5 سال قبل

سرکاریه به من بیت کوین نداد

سلطانی
سلطانی
5 سال قبل

خیلی عالی%
دوستان عزیز یکی از سایتهایی که در آن میتوانید بهترین و معتبرترین سایت های کسب بیت کوین معرفی شده است. واسه کسایی که نمیخوان و وقت و زحمتشون تلف بشه. موفق باشید

رضا
رضا
5 سال قبل

terabox.me اسکم هست. یه مقدار اطلاعات درس تری بدید تا مردم گمراه نشن.

علی
علی
5 سال قبل

من از سایت معتبری استخراج میکنم پرداخت هم داشته معتبر هم هست
شما هم عضو بشین میتونین استخراج کنین

تازه اگه زیر مجموعه هم بگیرین اونا هم کار میکنن یه درصدی هم به شما میده
ادرسه سایت هم اینه
get.cryptobrowser.site

حامد
حامد
پاسخ به  علی
5 سال قبل

سایت هش پلنت 175 گیگاهش در اختیارت میذاره خیلی سریع میتونی بیت کوین استخراج کنی.تازه میتونی معرفی کنی و زیر مجموعه بگیری.خیلی خوبه.خودم در عرض چند روز بدون عضوگیری 5000 ساتوشی جمع کردم.لیکشو میذارم.فقط باید تو سایتش لوگین بمونین.زمانی که لوگ اوت میشه استخراج نمیشه.ولی مزیت خیلی عالیش اینه که سی پی یو کامپیوتر درگیر نمیشه.
hash-planet.com

علی زاده
علی زاده
پاسخ به  حامد
5 سال قبل

جمع کردن اصلا ملاک نیست. موقع پرداخت باید دید پرداخت میشه یا نه. معمولا یا میگن فلان مقدار بده به عنوان هزینه واریز تا واریز کنیم برات

reza
reza
پاسخ به  علی زاده
4 سال قبل

آره. اما تنها سایتی که ازم پول واسه پرداخت نخواسته کوین پات هست. به وبلاگم سر بزنین…در گوگل جستجو کنین

زیدان
زیدان
5 سال قبل

سلام من از این مرورگر استفاده میکنم خیلی خوبه اموزش رایگان هم داره تو اینترنت عضو بشید خوب بیت کوین جمع میکنید get.cryptobrowser.site

حسین
حسین
5 سال قبل

سلام من از مرورگر کریپتوتب استفاده میکنم معتبره و دو بار هم برداشت داشتم. باید مرورگرشو دانلود و نصب کنید خیلی راحت و سریعه و کار باش راحته

javad
javad
5 سال قبل

بهترین سایت هایی که من تونستم ازش برداشت کنم سایت coinpot بوده

حسین
حسین
5 سال قبل

سلام بچه ها این سایت به تازگی راه اندازی شده شما میتوانید بدون دستگاه استخراج بیت کوین استخراج کنید این سایت 1 ماه میشه که راه اندازی شده هر چه زود تر بیاین عضو بشین

cpuwin.com/bitcoin-mining

jrd
jrd
پاسخ به  حسین
5 سال قبل

این سایت کلاه براداره ، کاملا تست شده.

arm
arm
پاسخ به  jrd
5 سال قبل

حاضری شرط ببندی که داری الکی میگی
داداش من خودم سه تا کش اوت زدم هر سه تا رو پرداخت کرد

کاربر ايراني
کاربر ايراني
پاسخ به  arm
5 سال قبل

حرفتون کاملا دروغه … من سه تا پرداخت شد دارم از اين سايت ولي بحسابم واريز نشده هنوز … بعد از يک ماه و نيم

نوید
نوید
پاسخ به  حسین
5 سال قبل

من تست کردم هیچ چی دریافت نکردم سایت اسکمه

حسین خباز
حسین خباز
پاسخ به  حسین
3 سال قبل

من امدم سرم رو کلاه گذاشتن 3 ماهه دارم کار میکنم

alireza
alireza
5 سال قبل

dogeminer.cc این سایت .سایت ماینینگ دوج کوین هست کاملا معتبره من برداشت داشتم برید از موتوراش بخرین ماین کنید خییلی به صرفه تر از ابری های دیگس

سعید
سعید
5 سال قبل

سلام من با این سایت کار میکنم و بسیار هم راضی هستم چندین بار هم بیت کوین برداشت کردم
لینک سایت : https://computta.com

سیدامیرحسین
سیدامیرحسین
پاسخ به  سعید
1 سال قبل

منم تاز شروع کردم نمی دونم واریزی داراه یا ن

پوریا
پوریا
5 سال قبل

متاسفانه این سه سایت معرفی شده هر سه اسکم و کلاهبرداری هستند و اصلا توصیه نمیشوند و به جا انها سایت های معتبر دیگری مانند کریپتوتب و … وجود دارند

رضا
رضا
6 سال قبل

سلام دوستان وبسایت هایی بالا معرفی شده غیر مجاز هستند ….!!!!اینو میتونید توی اینترنت سرچ کنید!!!!!

bitconews
bitconews
6 سال قبل

سلام
با تشكر از مطالب مفيدتون

Master of shadows
Master of shadows
6 سال قبل

استخراج بیت کوین با این قیمت ها دیگه صرفه نداره. تازه منظور من از طریق asic ها است چه برسه به استخراج ابری!

شاهوردی
شاهوردی
6 سال قبل

بعضی از این سایت ها پول واریز می کنی حسابشون و اصلن توی حسابت نمیاد که بخوای باهاش هَش بخری 😐

سارا حسینی
سارا حسینی
6 سال قبل

ممنون از زحمتی که برای جمع آوری این سایت ها کشیدین ولی خوب میشه گفت اسمشون رایگان چون برای برداشت بیت کوین هات بازم باید قرارداد ببندی باهاشون

بی نام
بی نام
پاسخ به  سارا حسینی
6 سال قبل

کلاهبردارن همه

محمد
محمد
پاسخ به  سارا حسینی
6 سال قبل

یعنی چی قرار داد ببندی؟
یعنی باید بیت کوین پرداخت کنی؟

سارا حسینی
سارا حسینی
پاسخ به  محمد
6 سال قبل

بستگی داره ولی معمولا پول می گیرن

ماینر
ماینر
پاسخ به  سارا حسینی
5 سال قبل

برای کسب بیتکوین رایگان باید یکم زحمت بکشید هیچ چیزی بدون زحمت بدست نمیاد.برای کسب بیتکوین رایگان می تونی از برنامه pivot استفاده کنی روش کارش اینطوریه که پس از ثبتنام وارد برنامه میشی و پست هارو لایک میکنی و پاور دریافت میکنی پس از اون هرکی پاور زیاد تر جمع کنهبیت کوین بیشتر دریافت میکنه …کاملا هم معتبره
pivot.one/app/invite_login?inviteCode=cxyazv

HESAM
HESAM
پاسخ به  ماینر
4 سال قبل

آیا کسی از سایت Avelon دریافتی داشته؟