کاهش قیمت بیت کوین

ده درصد افت بیشتر بیت کوین در پیش است.

یک تحلیلگر برجسته ارز های دیجیتال پیش بینی می کند که با وجود 10 درصد کاهش قیمت بیت کوین در چند روز گذشته، بازهم قیمت بیت کوین در روزهای آینده 5 درصد کاهش می یابد.

وی در پستی که دیروز منتشر شد، خاطر نشان کرد که بیت کوین حمایت مثلث صعودی کوتاه مدت را از دست داده است و بنابراین به سطح 8575 دلاری خواهد رسید.

نمودار قیمت بیت کوین

معامله گر روزانه در فضای پس از سقوط بیت کوین در روز گذشته اظهار داشت که قیمت BTC زیر الگوی “pitchfork” شکسته شده است و این موضوع عملکرد قیمت بیت کوین را در مارس و آوریل محدود می کند. این به معامله گر نشان می دهد که “شکست بسیار بزرگتری” ممکن است آغاز شود.

تریدری که نمودار بالا را به اشتراک گذاشته است، معتقد است که ممکن است بیت کوین حتی در هفته های آینده بیشتر از 8500 دلار کاهش یابد. همان تحلیلگر نوشت :

من نظرات بسیاری را دیده ام که می گویند بیت کوین برای پشتیبانی پایین می روند که البته بعید نیست چرا که این یک افت قیمت بزرگ خواهد بود. 40 درصد کاهش اصلا بعید نیست. قبلا این اتفاق افتاده است و دوباره هم اتفاق خواهد افتاد.

این دیدگاه با اشاره به این واقعیت است که چندین بار در طول دوره گاوی سال های 2015-2017 بیت کوین قبل از رسیدن به All time highs (بالاترین قیمت زمان خود) سقوط کرده است.

این دیدگاه ها تا حدودی توسط تحلیلگر دیگری تایید شده است. یک معامله گر نمودار های زیر را به اشتراک گذاشته است و به کمبود نقدینگی زیر 8700 دلار اشاره کرده است.

اگر قیمت به 8700 دلار نزدیک شود، این فاصله احتمالا با یک حرکت سریع و با نوسانات بالا پر می شود.

او با اشاره به قیمت پایین 6000 دلار بیان کرد که این می تواند نقطه ای باشد که احتمالا نوسانات شدید به آن سمت می رود.

علی رغم این تحلیل تکنیکال نگران کننده، ارز دیجیتال بیت کوین به صورت فاندمنتال وضعیت رو به رشدی دارد. استراتژیست ارشد بلومبرگ ، Mike McGlone در آخرین گزارش ماهانه خود که اوایل ماه منتشر کرده است به تشریح همگرایی فاکتور های قوی برای بیت کوین اشاره کرد.

  • ارز های دیجیتال همچنان در طی روندی برای تبدیل شدن به طلای دیجیتال است چرا که بانک های مرکزی نسبت به گذشته پول بیشتری چاپ می کند.
  • تغییرات قیمت بیت کوین بسیار شبیه له آن چیزی است که پس از هاوینگ سال 2016 رخ داده است.
  • نوسانات در مقیاس کلان رو به کاهش است و قیمت ها تمایل بیشتری به روندی صعودی دارد.

این دیدگاه های وی باعث شد که این تحلیلگر پیش بینی کند که تا پایان سال ، بیت کوین می تواند در قیمت 20 تا 28 هزار دلار معامله شود که نشان از دو برابر و یا حتی سه برابر شدن قیمت های فعلی است.

تریدرهای BlockTower Capitals این نظر مثبت را تکرار کرده اند و استدلال کره اند که این یک موضوع فاندمنتال برای ارز های دیجیتال است.

آنها در یک خبرنامه منتشر شده در ماه مه نوشتند که “وضعیت اقتصادی بیت کوین هرگز از این واضح تر نبوده است” ، که به گرایش های ژئوپلیتیکی و کلان اقتصادی که BTC را به یک سرمایه گذاری منطقی تبدیل کرده است، اشاره می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments