صفر شدن قیمت ریپل در صرافی Bitrue و سقوط ناگهانی این رمز ارز

صفر شدن قیمت ریپل در صرافی Bitrue و سقوط ناگهانی این رمز ارز

طبق گزارش کاربران، ریپل ساعاتی پیش در صرافی ارز دیجیتال Bitrue مستقر در سنگاپور به طور ناگهانی به نزدیک به 0 دلار سقوط کرد.

برخی از کاربران در توییتر اسکرین شات هایی از یک سایه کندل ویرانگر در جفت معاملات دائمی XRP/USDT در Bitrue به اشتراک گذاشتند، که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی معاملات فیوچرز Long را لیکویید کرد.

بیل مورگان، علاقه‌مند به XRP و وکیل رمزارز، در مورد این حادثه در توییتر اظهار نظر کرد.

یک کندل با سایه بلند در معاملات آتی XRP در Bitrue، موجب صفر شدن قیمت ریپل شد. این پوزیشن های خرید XRP را منحل کرد، در حالی که ارزش این رمز ارز در صرافی های دیگر به زیر 0.46 دلار نرسید.

صفر شدن قیمت ریپل در صرافی Bitrue

مورگان در اظهار نظر در مورد اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط یک کاربر نوشت: این اتفاق افتاد. صرافی Bitrue، موقعیت های خرید ریپل زیادی داشت. دقیقاً همان اتفاقی که درست قبل از صدور حکم مناسب در پرونده و افزایش قیمت، کابوس هایی در مورد آن خواهید دید.

رویداد اخیر به احتمال زیاد نقصی بود که یک کاربر به آن اشاره کرد که متعاقباً توسط Bitrue حذف شده است.

مورگان همچنین خاطرنشان کرد که او نمی‌داند که آیا سفارش خرید با قیمت‌های بسیار پایین فعال شده است یا خیر، اما معاملات Long لیکویید شده اند!

صرافی Bitrue بیانیه رسمی را منتشر می کند!

در همین حال، صرافی Bitrue این حادثه را تایید کرده و از اقدامات اصلاحی خود رونمایی کرده است.

🔺در بیانیه آن آمده است: در 26 آوریل 2023، بین ساعت 07:15 تا 07:16 (UTC)، ما با یک نقص فنی در سیستم خود مواجه شدیم که منجر به سفارش‌های خاصی برای XRP/USDT با قیمت‌ها و مقادیر نادرست شد.

Bitrue می‌گوید که اقدامات زیر را برای اصلاح این موضوع انجام خواهد داد: اول، همه موقعیت‌های ایجاد شده بین ساعت 7:15 صبح تا 7:16 صبح (UTC) برگردانده می‌شوند و مبلغ معامله به حساب کاربران برگشت داده می شود.

توییت صرافی Bitrue

دوم، برای کاربرانی که لیکویید شده‌اند، تمام ضررها جبران می‌شود و مبلغ معامله آن‌ها به حسابشان بازپرداخت می‌شود. برای این، می‌گوید که قیمت بازارXRP روی 0.4696 مشخص می‌شود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments