برداشت بیت کوین

برداشت روزانه 2000 بیت کوین از صرافی های متمرکز

برداشت بیت کوین (bitcoin) از صرافی های متمرکز نشان می دهد فعالان بازار بیت کوین احتمالا در حال ذخیره سازی هستند. بر اساس گزارش گلسنود در 12 ژوئیه (21 تیر)، ذخایر بیت کوین در صرافی های متمرکز به سطحی کاهش یافته که از ماه آوریل مشاهده نشده است، ماهی که قیمت بیت کوین به بالاترین میزان خود در حدود 65000 دلار رسید.

تحلیلگران متذکر شدند که در طی حرکت صعودی این روند، کاهش بی وقفه ذخایر سکه صرافی ها یک موضوع اصلی بود. گلسنود نتیجه گرفته بود که بیشتر این بیت کوین ها در صندوق سرمایه گذاری  شرکت گری اسکیل ذخیره شده یا توسط موسسات نهادی جمع آوری شده است و “خروج خالص و مداوم از صرافی ها” را به دنبال داشته است.

با این حال، هنگامی که قیمت بیت کوین در ماه مه کاهش یافت، با ارسال این ارز به صرافی ها  برای لیکویید شدن، این روند معکوس شد. اکنون، با افزایش میزان جریان خروجی، حجم خالص انتقال دوباره به محدوده منفی برگشته است.

نمودار بیت کوین
حجم انتقال خالص BTC به / از صرافی ها: Glassnode

“به طور میانگین حرکت 14 روزه، به ویژه در دو هفته گذشته بازدهی مثبت تری برای خروج ارز با نرخ 2 هزار BTC در روز داشته است.”

گلسنود

این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که نسبت کارمزد معاملات درون زنجیره ای ارائه شده توسط سپرده های ارزی طی 14 هفته گذشته، در پی صعودی کوتاه به حدود 17٪ در ماه مه (خرداد)، رسید.

این کارمزد درون زنجیره ای مرتبط با برداشت ها با افزایش قابل توجهی 3.7٪ تا 5.4٪ در این ماه روبرو شد، و این نشان دهنده افزایش اولویت ذخیره بیت کوین بر فروش آن است.

به نظر می رسد کاهش ذخایر ارزی صرافی ها با افزایش جریان سرمایه به پروتکل های امور مالی غیرمتمرکز طی دو هفته گذشته همزمان شده است.

به گفته DeFiLlama، کل ارزش قفل شده از 26 ژوئن (5 تیر) با رسیدن از 92 میلیارد دلار به 111 میلیارد دلار، 21 درصد افزایش یافته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments