افزایش قیمت ریپل مشابه سال 2017

آیا قیمت ریپل مشابه سال 2017 افزایش می یابد؟

یک تحلیلگر، الگوی پرچم هفت ساله ریپل را منتشر می کند و یک شکست صعودی را بر اساس روندهای تایید شده RSI پیش بینی می کند. این الگوها در نمودار، مشابه رالی صعودی 2017 ریپل هستند. آیا به زودی پامپ قیمت ریپل را در پیش داریم؟

آیا یک ETF برای ریپل در راه است؟

هدف گری اسکیل این است که صندوق سرمایه گذاری بزرگ دیجیتال خود، که شامل توکن ریپل است، به یک ETF اسپات تبدیل کند. در توییتی، جاون مارکز، تحلیلگر محبوب رمزارز، عملکرد غیر عادی ریپل را به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که قیمت این آلت کوین به طور قابل توجهی در حال افزایش است. مارکس ادعا می کند که ریپل یکی از رایج ترین و در عین حال بدنام ترین آلت کوین های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است.

نظر تحلیلگران درمورد پامپ قیمت ریپل
نظر تحلیلگران درمورد پامپ قیمت ریپل

احساسات سرمایه گذاران نسبت به پامپ قیمت ریپل

این تحلیل توجه زیادی را به خود جلب کرده است و برخی از علاقه مندان به ریپل، هنوز امیدوار هستند. آنها فکر می کنند الگوهای نمودار یک حرکت رو به رشد قوی را نشان می دهد، دقیقاً مانند روند قیمت این توکن در سال 2017. با این حال، نظرات در بین مردم متفاوت است. برخی از کاربران در توییتر شک و تردید هایی را ابراز کردند، به این معنی که بهترین روزهای ریپل ممکن است گذشته باشد. الگوهای RSI از قبل تثبیت شده حاکی از یک شکست صعودی از یک الگوی پرچم تقریباً 7 ساله است و حرکت صعودی بعدی می‌تواند شبیه به دوره پارابولیک ریپل در سال‌های 2017-2018 باشد.


⬅️پیش بینی دقیق قیمت ریپل (XRP) در سال 2024


به نظر هولدرهای ریپل، XRP قرار است به زودی پامپ شود؟

یکی از کاربران دیدگاه متفاوتی را بیان کرد و اظهار داشت که:

ریپل دیگر جزء 10 سکه برتر نخواهد بود. به نظر من دارندگان ریپل باید برای جلوگیری از ضرر، ریپل را بفروشند و به دنبال توکن هایی با عملکرد بالاتر باشند.

عملکرد قیمت ریپل
عملکرد قیمت ریپل

این چشم انداز بدبینانه نشان دهنده نگرانی گسترده تر در مورد آینده ریپل است، علیرغم شاخص های تکنیکال  که نشان دهنده بهبود قیمت ریپل در کوتاه مدت است.


⬅️شانس میلیونر شدن شما با ریپل تا سال 2025


روند قیمت ریپل در حال حاضر چگونه است؟

ریپل طی هفت روز گذشته تثبیت شده است. اگرچه پیش‌بینی مارکس از شکست صعودی با این مرحله از تثبیت مطابقت دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این اقدام به اندازه‌ای که برخی تریدرها می‌خواهند چشمگیر باشد یا خیر.

اگرچه روندهای تاریخی و الگوهای RSI یک موج مثبت احتمالی را نشان می دهد، شرایط بازار و رویدادهای بیرونی می تواند بر مسیر توکن تأثیر بگذارد.

علاوه بر آن، گری اسکیل که یکی از نهنگ های بازار کریپتو به حساب می آید ، به تازگی به خاطر تلاش‌های مستمر خود برای رشد محصولات مالی مبتنی بر رمزنگاری خبرساز شده است. گری اسکیل از SEC خواسته است تا 520 میلیون دلار سرمایه دیجیتال خود را که بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله XRP را ردیابی می‌کند، به یک ETF تبدیل کند.


⬅️اخبار دادگاه ریپل روند قیمت XRP را به کجا می رساند؟


در صورت تایید، شهرت XRP بین سرمایه گذاران نهادی ممکن است بسیار بهبود یابد، بنابراین تقاضا و عملکرد قیمت را افزایش می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments