ارز میو چیست

ارز MEW چیست؟ با میم کوین انفجاری بعدی آشنا شوید!

در دنیای ارزهای دیجیتال با تم سگ، یک ارز با مضمون گربه وجود دارد که سر و صدای زیادی برپا کرده است.در دنیای سکه‌های میم، کت این داگز ولرد (Cat in a Dogs World) یک رقیب در دنیای ارزهای دیجیتال با تم سگ است که با نام توکن آن یعنی میو(MEW)  شناخته می‌شود. این توکن که بر روی بلاک چین سولانا راه اندازی شده است، با به چالش کشیدن تسلط سکه های میم با تم سگ، توجه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. از زمان انتشار، میو شاهد افزایش در نرخ قیمتی و حجم معاملات بوده است که نشان دهنده علاقه رو به رشد سرمایه گذاران است. توکن MEW دقیقا چیست؟ آیا سرمایه گذاری خوبی در سال 2024 است؟ 

خرید و فروش تتر پی98

ارز میو(MEW) چیست؟

 راز محبوبیت گربه MEW در این دنیای تحت سلطه سگ ها چیست؟ همه اینها در استراتژی تکنومیکس است. MEW یک رویکرد منحصر به فرد برای فعالیت در بازار کریپتو دارد. تصمیم گرفته است 90 درصد از توکن های استخر نقدینگی (LP) خود را بسوزاند. این سوزاندن استراتژیک کف قیمتی باثباتی ایجاد می کند و آسیب پذیری توکن را در برابر نوسانات بازار کاهش می دهد.

نام ارزکت این داگز ورلد cat in dogs world
نماد ارزmew
حداکثر عرضه88,888,888,888
آدرس قرارداد در شبکه سولاناMEW1gQWJ3nEXg2qgERiKu7FAFj79PHvQVREQUzScPP5
جدول مشخصات ارز میو

اما 10 درصد باقی مانده چطور؟ آن توکن های MEW به صورت هوشمندانه ای به جامعه سولانا در یک ایردراپ هدفمند اختصاص داده می شوند. این حرکت تعامل و پشتیبانی را در یک جامعه موجود تقویت می‌کند و حضور و سودمندی MEW را در صنعت ارزهای رمزنگاری شده افزایش می‌دهد.

توزیع توکن mew
توزیع توکن mew

این رویکرد، ترکیبی از سوزاندن استراتژیک و ایردراپ های عمدی، طرحی را برای میم کوین ها فراهم می کند تا ارزش، جامعه و کمبود را در عملکردهای اصلی خود جای بدهندو همین MEW را به طور منحصر به فردی در چشم انداز رقابتی ارزهای دیجیتال قرار می دهد و آن را به یک گربه واقعی در دنیای سگ تبدیل می کند. به نظر می رسد MEW راز پیشرفت خود را پیدا کرده است.

🔺مجموع عرضه سکه MEW 88,888,888,888 MEW است.

به گزارش وب سایت رسمی، توزیع توکن این میم کوین به شرح زیر است:

  •  90 درصد از توکن‌های استخر نقدینگی (LP) آن سوزانده می‌شود، با هدف ایجاد کف قیمتی باثبات، در نتیجه آسیب‌پذیری توکن در برابر نوسانات بازار کاهش می‌یابد.
  •  10٪ به جامعه Solana منتقل شد، حرکتی که تعامل و پشتیبانی را در یک جامعه موجود تقویت می کند، حضور و سودمندی MEW را در عرصه ارزهای رمزنگاری شده افزایش می دهد.

تاریخچه سرمایه گذاری روی MEW Coin

ارز دیجیتال MEW از زمان معرفی خود در ساعات اولیه 26 مارس، شاهد افزایش فعالیت های معاملاتی بوده است و تنها در 5 ساعت اول معاملات، بیش از 176 میلیون دلار حجم معاملاتی داشته است.

علاوه بر این، یک تریدر با به دست آوردن ثروت فوق العاده ای از طریق سرمایه گذاری صرفا به عنوان تفریح و شوخی بر روی سکه های میو در کمتر از دو ساعت، کل جامعه را متحیر کرد.

این سرمایه گذار باهوش، 4.41 میلیارد توکن میو را به قیمت 178.2 سولانا (معادل 35000 دلار) خریداری کرد. تنها در دو ساعت، ارزش توکن‌های میو که او دریافت کرد به 8.9 میلیون دلار افزایش یافت. این منجر به سودی نزدیک به 8.89 میلیون دلار یا بهتر است بگوییم 255 برابر سرمایه گذاری اولیه شد.

سپس در 3 آوریل 2024، قیمت ارز میو بیش از 30 درصد افزایش یافت و ارزش بازار آن را تنها یک هفته پس از عرضه به 765 میلیون دلار رساند. این رالی توجه سگ‌های بزرگی مانند آرتور هیز، بنیانگذار بیت مکس (BitMEX) و لارک دیویس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.

توکن MEW در مقابل بازار میم کوین ها

ارزMEW ، توکن با مضمون گربه، در صحنه ارزهای رمزنگاری‌شده طبق چیزی که در تصویرهای دیجیتال اینترنتی آن مشاهده میشود با هوس و هیبت یک گربه بر روی سقف حلبی داغ پریده است. در دنیایی که تحت سلطه داگ ها و شیباها است، این گربه در حال خروج از هرج و مرج میم کوین ها به قلمرویی هدفمندتر است.

توکن میو در مقایسه با ارزهای دیگر

این کوین گربه که بر روی بلاک چین سولانا راه اندازی شده است، با به چالش کشیدن تسلط میم کوین های با مضمون سگ با روایت های گربه محوراش، فیلمنامه را تغییر می دهد. و دقیقاً مانند گربه ای که پارس های دیوانه وار یک سگ تعقیب کننده را نادیده می گیرد، از زمان راه اندازی خود توجه بسزایی را از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.

🔺علاوه بر آن، توکن سوزی و ایردراپ های ذکر شده، توکن میو را به عنوان یک گربه حیله گر در میان سگ های دمدمی مزاج قرار می دهد، که علاقه جامعه کریپتو را جلب می کند و چشم انداز رقابتی را نشان میدهد.

درست مانند گربه‌ای که مخفیانه وارد یک نمایشگاه سگ می‌شود، MEW سرش را برمی‌گرداند و ثابت می‌کند که فقط یک گربه در دنیای سگ نیست، بلکه گربه‌سانی است که آماده مقابله با سگ‌های بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال است. بنابراین، چه سگ میپسندید یا چه گربه، مراقب این ارز تازه وارد جذاب باشید.

عملکرد ارز میو (MEW) در بازار

ارز MEW در 30 مارس به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به 0.01 دلار رسید و سپس، در 1 آوریل به 0.046 دلار سقوط کرد. اما مانند گربه ای که روی پاهایش فرود آمد، یک رالی بهبودی 100 درصدی را طی کرد. 

🔺 30 مارس 2024 – 0.01 دلار (بالاترین اوج قیمت ATH)

 🔺 1 آوریل 2024 – 0.046 دلار (پایین ترین قیمت میو)

 🔺3 آوریل 2024 – 0.00092 دلار

نمودار قیمت میو
نمودار قیمت میو

پتانسیل و علت های رشد ارز میو (MEW)

نمی توان انکار کرد که رویکرد MEW به تکنومیکس، ترکیبی از سوزاندن استراتژیک و ایردراپ های عمدی، آن را به عنوان یک نژاد منحصر به فرد در چشم انداز ارزهای دیجیتال رقابتی قرار داده است. مانند گربه ای با 9 جان، میو ثابت کرده است که انعطاف پذیر است و قیمت آن در 3 آوریل 2024 بیش از 30 درصد افزایش یافت و تنها یک هفته پس از عرضه، ارزش بازار خود را به 765 میلیون دلار رساند. حالا این همان چیزی است که ما به آن گربه روی سقف حلبی داغ می گوییم!

میو که بر روی بلاک چین سولانا راه اندازی شد، با معرفی روایت های گربه محوری تازه، با هدف به چالش کشیدن تسلط سکه های میم با مضمون سگ می خواهد. چه کسی گفته گربه ها و سگ ها نمی توانند خوب بازی کنند؟ از زمان راه اندازی، MEW توجه زیادی از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است و آن را به جالب ترین گربه شهر تبدیل کرده است.

مقایسه دوج کوین و ارز میو

لیست شدن میو در Bitget’s Innovation Zone و Meme Zone، و همچنین رویدادهای تبلیغاتی در این پلتفرم، راه هایی را برای کاربران برای ترید و تعامل با توکن، از جمله فرصت هایی برای کسب توکن های رایگان MEW از طریق سپرده ها، حجم معاملات و هدایا فراهم می کند. مثل این است که یک گربه ولگرد را در خیابان پیدا کنید و متوجه شوید که این یک نژاد کمیاب است که میلیون ها دلار ارزش دارد!

ویژگی های مثبت ارز میو (MEW)

این ارز دیجیتال محبوب ویژگی های مثبت زیادی دارد که به بعضی از آنها اشاره میکنیم:

  1. این ارز توسط یک تیم متخصص در زمینه ترید ارز دیجیتال و بلاکچین پشتیبانی میشود.
  2. تیم میو درحال توسعه و ارتقا شبکه این ارز هستند و این باعث دستیابی این توکن به موفقیت های چشمگیر میشود .
  3. عرضه کل MEW به 88 میلیارد و 888 میلیون و 888 هزار و 888 توکن رسیده است.
  4. 10درصد از عرضه کل MEW به جامعه سولانا به صورت ایردراپ ارائه می‌شود.
  5. این امر می‌تواند به جذب کاربران جدید و توسعه جامعه MEW کمک کند.

تاثیر خرید نهنگ ها

در دنیای بی ثبات کریپتو، این نهنگ ها هستند که بزرگترین جریان ها را ایجاد می کنند. در این زمینه، یک سرمایه گذار نهنگ کسی است که مقدار قابل توجهی از یک ارز دیجیتال را در اختیار دارد و اقدامات آنها می تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد.

ورود میو به بازار میم کوین ها و رقابت با سگ ها

اخیراً یک سرمایه گذار نهنگ با خرید 181 میلیون توکن میو و 776830 سکه ویف موجی جدی ایجاد کرد. این ماهی بزرگ میلیون‌ها دلار در سولانا سرمایه‌گذاری کرد و نشان داد که محبوبیت میم کوین های بر پایه سولانا هنوز پابرجاست.

اما این تنها داستان یک گربه بزرگ نیست که غوغا می کند. سرمایه گذار دیگری توانست تنها در دو ساعت 35000 دلار را به 8.9 میلیون دلار تبدیل کند. این سرمایه گذار باهوش 4.41 میلیارد توکن میو را برای 178.2 سولانا خریداری کرد و ثابت کرد که گاهی اوقات، گربه بودن به درد می خورد.

چشم انداز آینده MEW

عکس توکن میو

به طور خلاصه، ظهور ارز کت این داگز ورلد، نشان‌دهنده تغییری در چشم‌انداز میم‌کوین است که تسلط توکن‌های با مضمون سگ را به چالش می‌کشد و توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب می‌کند. توکن میو با عملکرد چشمگیر خود پس از راه اندازی و داستان های موفقیت چشمگیر سرمایه گذاران اولیه، فرصتی جذاب برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در شوق میم کوین هستند، ارائه می دهد.

با این حال، از آنجایی که همه ارزهای دیجیتال از نظر ماهیت کاملاً فرار هستند، از جمله ارز میو. پروژه MEW یک پروژه نسبتاً جوان است. موفقیت بلندمدت آن به عوامل متعددی از جمله مشارکت جامعه، ترکیب ابزار و فهرست‌های مبادله بستگی دارد. به همه سرمایه گذاران، صرف نظر از تریدرهای باتجربه یا تازه وارد، توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، تکالیف کافی و تحقیقات کامل را انجام دهند.

📌همچینین توصیه میشود که بخوانید: ایا ارز میو mew میتواند به بزرگترین میم کوین 2024 تبدیل شود؟

  • رشد و توسعه کلی بازار ارزهای دیجیتال: اگر بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های آینده به رشد خود ادامه دهد، MEW نیز می‌تواند از این رشد بهره‌مند شود.
  • رقابت: ارز MEWبا رقابت شدید سایر میم‌کوین‌ها و دیگر ارزهای دیجیتال روبرو است. توانایی ارز دیجیتال MEW در متمایز شدن از رقبا و جذب کاربران جدید، نقش مهمی در موفقیت این پروژه خواهد داشت.
  • پذیرش:گسترش پذیرش MEW به عنوان یک روش پرداخت برای کالاها و خدمات، برای موفقیت این ارز دیجیتال ضروری است.
  • توسعه و نوآوری:باید به طور مداوم توسعه یابد و ویژگی‌های جدیدی ارائه دهد تا کاربران را جذب و حفظ کند.

چگونه سکه MEW بخریم؟

اگر علاقه مند به خرید سکه های گربه در دنیای سگ یا همان MEW هستید، میتوانید از صرافی هایی که در این بخش لیست شدند این توکن را خریداری کنید:

  • صرافی بای بیت (bybit)
  • صرافی اوکی ایکس(okx)
  • صرافی کو کوین(kucoin)
  • صرافی گیت آی او(gate.io)
  • صرافی اچ تی ایکس(htx)
  • صرافی مکس(mexc)
  • صرافی بیت گت(bitget)
  • صرافی بینگ ایکس(bingx)
  • صرافی ال بانک(lbank)
  • صرافی ایکس تی دات کام(xt.com)

خطرات سرمایه گذاری روی ارز MEW 

در حالی که سرمایه گذاران شاهد عرضه قابل توجهی برای میم کوین MEW بودند، لازم است که ما به طور کامل از خطرات ذاتی مرتبط با میم کوین آگاه باشیم. میم کوین ها اساساً با ارزهای رمزنگاری شده با کاربردهای واقعی متفاوت هستند.

  • وابستگی به احساسات: بسیاری از موفقیت های اولیه MEW در برندسازی «Cat in a Dogs World» و هیاهویی که پیرامون سولانا وجود دارد، ریشه دارد. اگر جامعه علاقه خود را از دست بدهد، یا رقیبی با روایت قانع‌کننده‌تر ظاهر شود، ارزش MEW می‌تواند به شدت کاهش یابد. ما باید با این واقعیت روبرو شویم که اغلب سکه‌های میم اغلب به تبلیغات اینترنتی متکی هستند.
  • نوسانات: مانند بسیاری از میم کوین ها و ارزهای دیجیتال، قیمت MEW به نوسانات شدید گرایش دارد. هیاهو، گرایش های رسانه های اجتماعی و تایید افراد مشهور به راحتی می تواند منجر به نوسانات چشمگیر قیمت شود. به سرمایه گذاران توصیه می شود که برای این نوسانات کاملاً آماده باشند و فقط به اندازه تمکن مالی شان سرمایه گذاری کنند. سکه های میم اغلب توسط حدس و گمان و FOMO (ترس از دست دادن)جریان قیمتی صعودی یا نزولی تجربه میکنند. 
  • نبود مقررات: بازار سکه های میم تا حد زیادی غیر قابل تنظیم است و در برابر کلاهبرداری ها و طرح های پامپ و دامپ آسیب پذیر می کند. سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری تحقیقات کاملی در مورد MEW و تیم توسعه آن انجام دهند. مراقب توصیه های سرمایه گذاری ناخواسته یا وعده های غیرواقعی بازده بالا باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments