رقابت ارز بوم و بونک

آیا ارز BOME جایگاه ارز BONK را میگیرد؟

ارز بوم (BOME) شاهد جریان‌های ورودی مجدد به دلیل شاخص مثبت قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده (CPI) بوده است که احساسات بازار را تغییر داده است. بازار گسترده‌تر کریپتو شاهد جریان‌های تازه‌ای بوده است که بیت‌کوین به 66000 دلار رسیده است. این سیگنال های صعودی منجر به افزایش جریان قیمتی ارزهای دیجیتال، به خصوص بازار میم کوین ها در سراسر جهان شده است.

ارز بوم (BOME) و بونک (BONK) هر دو جریان های ورودی مثبتی را ثبت کرده اند که بخشی از زیان های قبلی ثبت شده به دلیل نوسانات بازار را از بین برده است.

با این حال، اگرچه بونک دارایی بزرگ‌تری است، بوم جریان‌های ورودی دوره‌ای بالاتری را به ثبت رسانده است و پیش بینی می شود یک رالی گاوی باعث ایجاد جریان‌های بیشتری مشابه با اعداد سه ماهه اول ۲۰۲۴ داشته باشند.

 بونک (BONK) و بوک اف میم (BOME) از جمله میم کوین‌های برتر هستند که در حال ترید توسط برخی از کاربران است که  از ورودی‌های قبلی حمایت می‌کنند.

خرید و فروش تتر پی98

جریان های ورودی بونک 

اگرچه جریان کوتاه مدت بوم به طور قابل توجهی بالاتر است، بونک دارایی برتری از نظر ارزش کلی بازار است و جریان های مناسبی را به ثبت رسانده است. در 24 ساعت گذشته، این دارایی با 6.8 درصد افزایش به قیمت 0.000025 رسید. در این هفته، 11 درصد افزایش داشته و جریان ماهانه 78 درصدی را نسبت به روزهای اول انتشار خود حفظ کرده است.

نمودار قیمت ارز بونک
نمودار قیمت ارز بونک

جریان های ورودی بونک پس از شور و صعود میم کوین های بر پایه سولانا  و همچنین اندیکاتور cpi  که یک شاخص قیمت مصرف کننده است افزایش یافت. قیمت این دارایی پس از فهرست شدن در Bithumb، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در کره جنوبی، 7 درصد افزایش یافت. با افزایش فعالیت به دنبال واکنش بازار، بسیاری در مورد شانس بوم برای کنار زدن بونک کنجکاو هستند.

 رقابت ارز بونک و بوم

در بازار فعلی، بونک ششمین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است در حالی که بوم تقریباً در رتبه هفتم قرار دارد. ارزش بازار هر دو دارایی به ترتیب 1.68 میلیارد دلار و 849 میلیون دلار است. بوم شاهد 8 درصد ورودی روزانه بوده است که قیمت آن را به 0.01235 دلار رسانده است. افزایش هفتگی به دارایی بیش از 20٪ رشد کرده است در حالی که جریان 30 روزه بونک 49.4٪ است.

نمودار قیمت ارز بوم
نمودار قیمت ارز بوم

این سیگنال  صعودی در این توکن باعث یک رشد انفجاری است و باعث شده است بونک بین سرمایه گذاران محبوب شود. اگرچه این رشد در معاملات کلی بازار آنچنان به چشم نمی آید، برخی از کاربران معتقدند افزایش قیمت پایدار در 12 ماه می تواند پیشرفت قابل توجهی را ثبت کند.

بوک اف میم همچنین شاهد افزایش حجم  معاملات روزانه به 498 میلیون دلار بوده است زیرا تریدرها علی رغم نوسانات در بازار میم کوین ها علاقه مند به سرمایه گذاری در این عرصه هستند. هردو کوین بر پایانه سولانا هستند و بازار فعلی، برای میم کوین های سولانا رشد قابل توجهی در نظر گرفته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments