چرا قیمت ارز xlm این هفته افزایش یافته است؟

چرا قیمت ارز xlm این هفته افزایش یافته است؟ آیا ایلان ماسک ارز استلار را نجات می دهد؟

خبر های منتشر شده در مورد ارز استلار ممکن است باعث شده باشد که معامله‌ گران سناریوهای متعددی برای پیشرفت‌های بالقوه XLM ایجاد کنند، اما تاثیر آنها بر قیمت ارز xlm می‌تواند کوتاه مدت باشد.

ارز دیجیتال استلار بین 2 تا 8 سپتامبر 11.5 درصد افزایش قابل توجهی در قیمت تجربه کرد که با توجه به اینکه بیت کوین و اکثر آلت کوین ها در هفته کاهش یافته اند، جای تعجب دارد. این افزایش پس از تست سطح حمایت 0.113 دلاری استلار رخ داد که پایین‌ ترین نقطه آن در هشت هفته گذشته بود. افزایش قیمت به دنبال اعلام اولیه سازمان Stellar در رسانه های اجتماعی صورت گرفت.

در حالی که این پیام منتشر شده تا حدی مرموز بود، اما به اتفاق مهمی در 12 سپتامبر اشاره کرد، با عباراتی مانند ” چیزی در حال سقوط است یا به ماه می رود!

اخیراً، در 7 سپتامبر، استلار جامعه خود را با انتشار یک شراکت بالقوه سورپرایز کرد. با این حال، مانند پیام قبلی، جزئیات خاصی ارائه نشده است، تنها از کلماتی مانند “برند” و “دنیای واقعی” استفاده شده است که نشان‌ دهنده تغییر نام تجاری احتمالی و تغییر به سمت دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) مانند سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات است.

کارولین فام، یکی از پنج عضو کمیسیون معاملات آتی کالا، در 17 ژوئیه تأکید کرد که تصمیمات اخیر دادگاه در مورد طبقه بندی دارایی های رمزنگاری شده در نهایت منجر به شفافیت مقرراتی خواهد شد. فام همچنین بر اهمیت RWAها تاکید کرد و فرصت‌های مدرن‌ سازی بازارهای مالی را از طریق توکن‌ سازی وجوه بازار پول در فناوری بلاک چین برجسته کرد.

بعید نیست که ایلان ماسک برای نجات ارز xlm دست به کار شود!

پس از اینکه این شبکه اجتماعی مجوز فرستنده ارز را از رگولاتورها در 28 آگوست دریافت کرد، شایعات بی‌ اساسی درباره X (توییتر سابق) ایلان ماسک منتشر شد که احتمالا استلار را یکی از روش های پرداخت در نظر می گیرد. شایان ذکر است که X قبلاً تأییدیه‌ هایی را از شش ایالت دیگر قبل از این آخرین اعلام دریافت کرده بود.

علاوه بر این، توجه به این نکته مهم است که حتی اگر X تصمیم به ادغام چندین ارز دیجیتال داشته باشد، سرمایه فعلی 3.4 میلیارد دلاری استلار نمی‌تواند آن را در بین 20 رقیب برتر قرار دهد. تحلیل مشابهی با استفاده از رتبه‌ بندی «حجم واقعی» Messari Crypto، استلار را از نظر حجم معاملات در جایگاه بیستم قرار می‌دهد و پس از رقبایی مانند بیت‌ کوین کش، سوئی (SUI)، لایت‌ کوین و ریپل قرار دارد.

در اواسط ماه اوت، بنیاد توسعه استلار (SDF) از خزانه نقدی خود برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار اقلیت در ارائه دهنده پرداخت MoneyGram International استفاده کرد. SDF، نهاد توسعه توکن بومی Stellar، قبلاً در سال 2021 یک مشارکت تجاری با MoneyGram ایجاد کرده بود.

به گفته دنل دیکسون، مدیر عامل و مدیر اجرایی SDF، این سرمایه گذاری با گسترش تجارت دیجیتال و کاوش در فناوری بلاک چین به مانی گرام کمک خواهد کرد.

در وب سایت Stellar آمده است:

برنامه شما اکنون می‌تواند از طریق یکپارچه‌ سازی به طور یکپارچه به شبکه خرده‌ فروشی MoneyGram متصل شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به حساب بانکی، از طریق Stellar USDC پول نقد خود را از کیف پول دیجیتال خود واریز یا برداشت کنند.

این وب‌ سایت مزایای مختلف یکپارچه‌ سازی را اضافه می‌کند، از جمله توانایی کاربران برای “شارژ کردن موجودی کیف پول دیجیتال خود با پول نقد”، انجام “تراکنش‌های نقدی تقریباً فوری و کم‌ هزینه” با استفاده از “ارزهای دیجیتال دلاری” و تکمیل رویه‌های “مشتری خود را بشناسید” از طریق رابط کاربر پسند مانی گرام.

♦️تحلیل آینده ارز دیجیتال استلار (Xlm) و پیش بینی قیمت آن♦️

رونمایی از یک پلتفرم قرارداد هوشمند به نام Soroban 

استلار در حال آماده شدن برای استقرار یک پلتفرم قرارداد هوشمند به نام Soroban در شبکه اصلی خود است. این شرکت در اکتبر 2022 یک صندوق پذیرش 100 میلیون دلاری راه اندازی کرد تا فعالیت توسعه دهندگان را برای برنامه های کاربردی در شبکه آزمایشی Futurenet خود تشویق کند.

اگرچه قیمت این هفته باعث افزایش چشم‌ اندازها می‌شود، جدای از حدس و گمان‌های بی‌اساس، همه شواهد نشان می‌ دهند که ارز xlm خود را برای رقابت در بازار اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز 37.8 میلیارد دلاری قرار می‌دهد. به گفته DefiLlama، رهبر فعلی بازار، اتریوم، با وجود میانگین هزینه تراکنش 4 دلاری، 56.6 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

غیرقابل انکار است که RWAها در امور مالی غیرمتمرکز دارای پتانسیل قابل توجهی هستند، به عنوان نمونه دارایی های MakerDAO از خزانه داری ایالات متحده، که درآمدهای پروتکل را افزایش داده.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments