توکن سوزی شیبا، کلید موفقیت شیباریوم نیست! رمز موفقیت بلاک چین لایه 2 شیبا چیست؟

توکن سوزی شیبا، کلید موفقیت شیباریوم نیست! رمز موفقیت بلاک چین لایه 2 شیبا چیست؟

تعدادی از عوامل می توانند در رشد شیباریوم موثر باشند. با این حال، ارسال توکن به کیف پول مرده ممکن است یکی از آنها نباشد. در اینجا چند دلیل ذکر شده است.

🔺توسعه‌ دهنده اصلی شیبا معتقد است که مکانیسم توکن سوزی شیبا اینو محرکی برای پذیرش بلاک چین لایه 2 آن نیست.
🔺معاملات در شیباریوم افزایش یافت در حالی که میزان توکن سوزی شیبا کاهش یافته است.

خرید و فروش شیبا

استراتژیست بازاریابی شیبا اینو طی یک گفت و گو اعلام کرد، توسعه دهنده اصلی، Shytoshi Kusama، ماموریت توکن سوزی شیبا و آنچه شیباریوم برای رشد نیاز دارد را توضیح داد. در این گفتگو که در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شد، کوساما خاطرنشان کرد که توکن سوزی کلید موفقیت Shibarium نخواهد بود.

🔺پیش بینی قیمت شیبا در 5 سال آینده …! قیمت shib به 5 دلار یا بیشتر می رسد؟🔺

پذیرش مهم است نه توکن سوزی!

در عوض، او اشاره کرد که بلاک چین لایه 2 برای دستیابی به اهداف خود باید بر پذیرش تمرکز کند. با این حال، او همچنین اضافه کرد که یک پورتال توکن سوزی در حال ساخت است.

توییت

اخیراً توجه سرمایه گذاران از توکن SHIB به اکوسیستم شیباریوم، بلاک چین لایه 2 شیبا اینو که بر روی اتریوم ساخته شده، معطوف شده است. با توجه به هیاهوی موجود در اطراف پروژه، تراکنش های زیادی در شبکه رخ داده است که تعداد آدرس های فعال نیز در حال افزایش است.

طبق گفته Shibarium Explorer، کل آدرس های ایجاد شده در شبکه به 1117458 رسید. همچنین معاملات روزانه 4 مرداد ماه به 124840 رسید.

🔸تنها راهی که شیبا اینو را به 1 دلار می رساند کدام است؟ بررسی احتمال شیبا یک دلاری🔸

با رشد 2.17 درصدی شبکه شیبا، افزایش تراکنش ها و کیف پول ها نشان دهنده محبوبیت و کشش رو به رشد اکوسیستم شیباریوم است. از طرف دیگر، SHIB سوخته نتوانسته است رشد نشان داده شده توسط Shibarium را تکرار کند.

بر اساس بروزرسانی ساعتی Shibburn، تعداد توکن‌های سوزانده شده در 24 ساعت گذشته 9.42 میلیون بود. این نشان دهنده کاهش 82.12 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

توییت شیب برن

افزایش تعداد دارندگان و انتظار اعضای جدید

مکانیسم توکن سوزی شیبا به فرآیند حذف توکن های SHIB از گردش با ارسال آنها به کیف پول مرده اشاره دارد. هدف این اقدام کاهش عرضه و احتمالاً افزایش قیمت است.

بنابراین، کاهش توکن سوزی 24 ساعته نشان می دهد که توکن های SHIB بیشتری در گردش بوده اند. و بعید به نظر می‌رسید که قیمت شیبا اینو در این مدت افزایش یابد. علیرغم عملکرد قراردادی SHIB، تعداد دارندگان در حال رشد بوده است.

بر اساس داده های Santiment، حدود 100000 دارنده جدید از 4 اوت تا زمان نگارش برای خرید شیبا اینو اقدام کرده اند. این افزایش تعداد کل دارندگان را به 1.33 میلیون نفر رساند. علاوه بر این، رشد شاخص نشان‌ دهنده احساسات مثبت و این تصور است که SHIB می‌تواند یک دارایی سود آور در بلندمدت باشد.

برای رشد شبکه، این اتفاق نیفتاده است. این معیار تعداد آدرس‌های جدیدی که روزانه در شبکه ایجاد می‌شوند را نشان می‌دهد.

شاخص Santiment

در زمان انتشار، رشد شبکه SHIB به 388 کاهش یافت. بنابراین، کاهش نشان می‌دهد که پروژه در حال از دست دادن قدرت خود بوده است و پذیرش در طول زمان در بالاترین حد خود نبوده است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments