تحلیل اخبار بیت کوین

تغییر روند بازار بیت کوین در روز های آتی

تحلیل شبکه بیت کوین منعکس کننده کم شدن گسترده ماینر ها در این ماه است، اما عمل کرد قیمت بیت کوین هنوز افزایشی است و این امر به گفته تحلیلگران و سایت های خبری ارز دیجیتال می تواند نشان دهنده تغییر روند بازار در روز های آتی باشد.

پس از پایان هفته گذشته که بازار نوسانات متوسطی را شاهد بود، علی رغم فشار منفی، ترس و عدم اطمینان و همچنین ممنوعیت ماینینگ از طرف چین ، آخرین عمل کرد قیمت بیت کوین نشان می دهد که این بزرگ ترین ارز دیجیتال هنوز انرژی باقی مانده برای مبارزه را دارد. از طرفی خطر یک رکود بیشتر همچنان وجود دارد و با این وجود، همه به هیچ وجه متقاعد نمی شوند که بازار واقعاً به پایین رسیده باشدب.

سایت خبری Cointelegraph وابسته به رخداد های اخیر پیرامون بیت کوین چند عامل مهم اخیر را اعلام کرده است که تعیین کننده روند بازار این رمز ارز در روز های آتی هستند.

کیوساکی: برای “بزرگترین سقوط تاریخ” آماده شوید

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب معروف “پدر پولدار پدر بیچاره” است که روز دوشنبه هشدارهای خود را در مورد بازارهای جهانی تکرار کرد.

وی به فالوور های توییتر خود گفت:

بهترین زمان آماده شدن برای حادثه قبل از حادثه است. بزرگترین سقوط قیمت در تاریخ بیت کوین در حال آمدن است.

تا زمانی که وقت دارید، طلا و نقره و بیت کوین بخرید.

تمامی سرمایه گذاران در یک جو ترس شدید قرار دارند

احساسات بازار در میان فعالان بازار همچنان “ترس شدید” است و این بدان معنی است که پتانسیل زیادی برای افزایش قیمت وجود دارد.

پذیرش جهانی بیت کوین همچنان ادامه دارد

همانطور که گزارش داده شد، کشور السالوادور قانونی برای استفاده بیت کوین در کشور خود تصویب کرد که یک اثر دومینو مانند ایجاد کرده است.

پاراگوئه در صف بعدی است که طرح قانونی کردن بیت کوین را به پارلمان ارائه می کند و هنوز جزئیات آن پس از ارائه لایحه پیشنهاد در 3 تیر به طور کامل اعلام نشده است.
همچنین ریکاردو سالیناس پلیگو ، سومین مرد ثروتمند مکزیک طبق رتبه بندی مجله فوربز، بیت کوین را به عنوان “طلای جدید” عنوان کرد و سرمایه گذاری بزرگی در بازار بیت کوین انجام داد.
سالیناس در توییتر تأیید کرد که بانک او، Banco Azteca، در مرحله ادغام بیت کوین و پذیرش این رمز ارز به عنوان سپرده های بانکی است.

وی نوشت: 

بیت کوین یک روش خوب برای متنوع کردن سبد سرمایه گذاری شما است و من فکر می کنم که هر سرمایه گذار باید مطالعه ارزهای رمزپایه و آینده آنها را شروع کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments