شروع آلت سیزن

آلت سیزن 2025 | بررسی 3 دلیل که فصل آلت کوین نزدیک است!

شاخص آلت سیزن به پایین ترین حد خود از ماه سپتامبر رسیده است که نشان دهنده افزایش احتمالی قیمت آلت کوین ها در آینده است. آلت کوین هایی که در این آلت سیزن پامپ میشوند شامل بخش؛ هوش مصنوعی، میم کوین، گیم‌فای و دی‌فای است که علاقه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند.

شاخص آلت سیزن برای بازگشت آماده است

نمودار آلفرکتال نشان میدهد که آلت سیزن به زودی اتفاق می افتد. با توجه به شاخص فصل آلت کوین در مقابل قیمت بیت کوین، که به پایین ترین مقدار خود از اوایل سپتامبر رسیده است و درصد آلت‌کوین‌هایی که از بیت‌کوین بهتر عمل می‌کنند را اندازه‌گیری می‌کند تغییر جالبی نشان داده شد.

مقایسه قمیت بیت کوین و شاخص آلت کوین
مقایسه قمیت بیت کوین و شاخص آلت کوین

در ماه سپتامبر، یک الگوی واضح ظاهر شد؛ هر زمان که قیمت بیت کوین افزایش یافت، شاخص فصل آلت کوین نیز افزایش یافت. با این حال، در روزهای اخیر، قیمت بیت کوین از حدود 60000 دلار به 68000 دلار افزایش یافته است، در حالی که شاخص فصل آلت کوین به زیر 10 درصد رسیده است. این نشان می‌دهد که علی‌رغم افزایش قوی بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها عقب مانده‌اند و پتانسیل بازگشت قابل توجهی را ایجاد می‌کنند.

  • در اواسط سپتامبر، سناریوی مشابهی منجر به جهش شاخص فصل آلت کوین از زیر 5 درصد به بیش از 90 درصد در تنها چند روز شد. این می تواند فرصتی برای آلتکوین ها باشد تا بازگشتی قوی داشته باشند.

میم کوین ها و هوش مصنوعی در آلت سیزن پیشرو هستند

دو مورد از مهم‌ترین بخش های بازار کریپتو که ممکن است پامپ شوند؛ آلت کوین های هوش مصنوعی و میم کوین ها هستند. میم کوین ها با 32 درصد پیشتاز هستند در حالی که ارزهای هوش مصنوعی 21.84 درصد است. از دیگر بخش های مهم فصل آلت‌کوین می‌توان به بخش گیم فای و دیفای با 11.39% و 7.52% رشد اشاره کرد.


⬅️آلت کوین های هوش مصنوعی با احتمال کسب سود 20 برابری در آلت سیزن


بخش هایی از بازار کرپیتو که در آلت سیزن پیشرو هستند
بخش هایی از بازار کرپیتو که در آلت سیزن پیشرو هستند

علاقه به هوش مصنوعی و میم کوین ها نشان می دهد که تریدرها به دنبال توکن هایی با طنین فرهنگی هستند که می توانند شور و شوق جامعه و رشد انفجاری ایجاد کنند. ارزهای گیم‌فای و دی‌فای، اگرچه به‌اندازه قیمت آلت کوین ها در بخش AI رشد نکرده اند؛ اما همچنان بخش مهمی از آلت سیزن خواهند بود.


⬅️میم کوین های انفجاری 2025


به عنوان مثال، اگر این دسته بندی ها نسبت به ETF ها رشد بیشتری به دست آورند، نشان می دهد که سرمایه گذاران به جای سایر دارایی های رمزنگاری مانند BTC و ETH تمایل بیشتری به آلت کوین ها دارند. به نظر می رسد سرمایه گذاران به دنبال فرصت هایی فراتر از ارزهای سنتی مانند بیت کوین و اتریوم هستند و از ویژگی های منحصر به فرد و پتانسیل پروژه های تخصصی آلت کوین حمایت می کنند.


⬅️توکن های دیفای (DeFi) مناسب سرمایه گذاری بلندمدت


افزایش محبوبیت این بخش ها می تواند نشان دهنده این باشد که بازار در مرحله اکتشاف و آزمایش است. وعده بازدهی بالا و برنامه های کاربردی پیشگامانه، اشتیاق سرمایه گذاران را به سمت آلت کوین ها بیشتر میکند.

شروع آلت سیزن به کدام عوامل بستگی دارد؟

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، بدون احتساب بیت کوین و اتریوم، در حال حاضر 620 میلیارد دلار است که از 777 میلیارد دلار در آوریل که بالاترین سطح سال بود، کاهش یافته است. این کاهش نشان‌دهنده  افزایش تقاضا در بازار آلت‌کوین است، اما همچنین فرصت‌هایی را برای بازگشت به بازار باز می‌کند.


⬅️بهترین توکن های گیم فای برای سرمایه گذاری در سال 2024


کریپتو مارکت احتمالاً مقاومت را در 644 میلیارد دلار آزمایش خواهد کرد، سطحی که بین 28 تا 30 سپتامبر نتوانست از آن عبور کند. شکستن این مقاومت می تواند جرقه مورد نیاز برای راه اندازی یک رالی جدید آلتکوین باشد. چنین سناریویی احتمالاً علاقه و حرکت جدیدی را برای آلت کوین ها به همراه خواهد داشت و حداقل 20 درصد ارزش بازار آلت کوین بالا میرود.

ارزش کل بازار آلت کوین
ارزش کل بازار آلت کوین

توانایی بازار برای عبور از این سطح مقاومت نشان دهنده تغییر گسترده‌تری در احساسات است. این نوع رشد انفجاری می‌تواند به فصل آلت‌کوین پایدارتر دامن بزند.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments