دریافت رمز ارز رایگان

11 روش تضمینی: چطور در 2024 ارز دیجیتال رایگان به دست بیاوریم؟

علاقه مند به ورود به دنیای ارزهای دیجیتال بدون سرمایه گذاری مالی هستید؟ روش‌های مختلفی را برای کسب کریپتو رایگان وجود دارد، از ایردراپ گرفته تا شرکت در جوایز و دریافت پاداش. بررسی کنید که چگونه این فرصت ها می توانند دسترسی به دارایی های دیجیتال را بدون نیاز به خرید سنتی فراهم کنند. 

1. در یک صرافی ثبت نام کنید

اگر به عنوان مشتری ثبت نام کنید، بسیاری از صرافی های رمزنگاری مقداری ارز دیجیتال را در کیف پول شما قرار می دهند (همانطور که کارگزاری ها اگر به عنوان مشتری ثبت نام کنید، پول نقد به شما می دهند.) ممکن است بخواهید بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید، اگرچه می تواند ارزش داشته باشد.خبر خوب این است که اگر به دنبال به دست آوردن سکه های رایگان هستید، این یکی از امن ترین گزینه ها است، اگرچه باید خودتان مقداری از آن سکه هارا تهیه کنید. در پی 98 هم با کارمزد کم می توانید ارز دیجیتال بخرید و هولد کنید.

برخی از صرافی هایی که کریپتو رایگان ارائه می دهند شامل موارد زیر است:

  •  کوین بیس
  •  eToro
  •  جوزا
  •  Crypto.com

2. استیکینگ کریپتو

استیک کردن رمز ارز خود می تواند به شما کمک کند منبع درآمد مستمری به دست آورید، و این می تواند به ویژه در صورتی که تمایل به یک سرمایه گذاری بلندمدت دارید ارز دیجیتال خرید و نگه دارید. جوایز برای کریپتوها متفاوت است، اما پاداش برای سکه های میم بیشتر است.

برخی از ارزهای دیجیتال مانند اتریوم از پروتکل اثبات سهام برای اعتبارسنجی و مدیریت سیستم غیرمتمرکز خود استفاده می کنند. این به کسانی که صاحب ارز دیجیتال هستند این فرصت را می دهد تا در اعتبارسنجی شرکت کنند و از طریق شرط بندی روی  سکه های خود درآمد کسب کنند. 


🪙💰استیکینگ ارز دیجیتال چیست و چگونه باعث سود بیشتر می شود؟🪙💰


کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برخی از برنامه های سرمایه گذاری را به عنوان ارائه اوراق بهادار ثبت نشده که غیرقانونی هستند،زیر نظر گرفته است. صرافی کریپتو کراکن موافقت کرد که برنامه سهام خود را در اوایل سال 2023 به عنوان بخشی از توافق با SEC پایان دهد.

3. NFT های رایگان

توکن غیر قابل تعویض یا NFT نوعی دارایی دیجیتال یا اثر هنری است. از نظر فنی، NFT ها ارز دیجیتال نیستند، اما می توانید به سرعت آنها را با ارزهای دیجیتال مبادله کنید. بنابراین چگونه می توانید NFT های رایگان را در وهله اول دریافت کنید؟ برای آنها نیز هدایایی وجود دارد.

اگر به دنبال NFT هستید، چند راه خوب دارید. اول، بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری جدید، NFT‌ها را به‌عنوان نوعی پاداش دعوت به حامیان برتر خود ارائه می‌دهند. می‌توانید یک رمزنگاری جدید را در کانال دیسکورد آن دنبال کنید، به این امید که در یک استخر جایزه دعوت برای افرادی که بیشترین ترافیک را به کانال می‌برند، شرکت کنید.


🎨🪙کاربرد توکن های NFT چیست؟ آشنایی با موارد استفاده توکن های غیرمثلی🎨🪙


جایگزین دیگر جستجوی منظم در توییتر برای هدایای NFT است که ممکن است برای بازتوییت و تبلیغ خود پروژه ارائه شود. یک ریتوییت می تواند شانس برنده شدن در NFT را به شما بدهد.البته، هدایای NFT می تواند برخی از مشکلات مالیاتی را ایجاد کند، بنابراین از آنها آگاه باشید.

4. یاد بگیرید و کسب درآمد کنید

برخی از وب‌سایت‌ها به شما این فرصت را می‌دهند که در مورد ارزهای رمزنگاری شده بیاموزید و در همان زمان کمی از آن کسب درآمد کنید. ممکن است لازم باشد چند ویدیو را تماشا کنید، در یک مسابقه کوتاه شرکت کنید و برای کسب جایزه بگذرید.

وبسایت کوین بیس
وبسایت کوین بیس

Coinbase Earn یکی از سایت‌هایی است که برای یادگیری در مورد رمزارز پاداش‌هایی ارائه می‌دهد، اما سایت‌های دیگری مانند CoinMarketCap.com نیز فرصتی برای دریافت جوایز رایگان فراهم می‌کنند. با این حال، نکته ای که در مورد این تبلیغات «یاد بگیرید و کسب درآمد کنید» این است که ممکن است همیشه ارز دیجیتال مورد نظر خود را دریافت نکنید.

وبسایت کوین مارکت کپ
وبسایت کوین مارکت کپ

SEC در سال 2023 از کوین بیس شکایت کرد و مدعی شد که به صورت غیرقانونی به عنوان یک صرافی، کارگزار-فروشنده و آژانس تسویه حساب فعالیت کرده و اوراق بهادار ثبت نشده را عرضه و فروخته است. این شکایت که ادامه دارد، گفت که کوین بیس آگاهانه قوانین اوراق بهادار را که برای حمایت از سرمایه گذاران طراحی شده اند، نقض کرده است. کوین بیس اعلام کرد که به طور معمول به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

5. حساب پس انداز رمزنگاری

به دنبال ترکیب یک راه آسان برای کسب علاقه با ارز دیجیتال هستید؟ یک حساب پس انداز کریپتو به شما امکان می دهد در دارایی های خود سود کسب کنید در حالی که همچنان از افزایش قیمت آنها لذت می برید  و نرخ بهره اولیه ای که دریافت می کنید می تواند بسیار بهتر از حساب های بانکی سنتی باشد.

سایت کریپتو دات کام
سایت کریپتو دات کام

یکی از گزینه ها در اینجا، حساب پس انداز Crypto.com است که ساختاری با نرخ سطحی ارائه می دهد. این بدان معناست که هر چه بیشتر سپرده گذاری کرده باشید، نرخ بهره شما کاهش می یابد. آلت کوین های اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم ممکن است بازدهی سالانه چند درصدی را ارائه دهند، در حالی که استیبل کوین‌ها ممکن است چندین درصد سود بیشتری ارائه دهند و به مکان جذاب‌تری برای نگهداری پول شما کمک کنند.

6. وام دهی رمزنگاری

بازی کریپتوکارنسی خود را به سطح بعدی ببرید و به وام گیرندگان پول قرض دهید و از معامله سود کسب کنید. به آن امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi گفته می‌شود و می‌توانید از قدرت ارز دیجیتال و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز برای کسب درآمد از طریق وام‌دهی همتا به همتا استفاده کنید.

💼💶دیگر وبسایت های دریافت وام💼💶

با این حال، صرف نظر از اینکه از کدام پلتفرم وام یا ارز استفاده می کنید، باید مراقب باشید که وام گیرنده بتواند پولی را که وام داده اید بازپرداخت کند. علاوه بر این، ممکن است برای کمک به کاهش ریسک، تامین مالی بسیاری از وام های کوچکتر یا تامین مالی آنها در ارتباط با سایر وام دهندگان منطقی باشد.با این حال، اگر انتخاب شما وام دهی است، مهم است که با یک پلت فرم خوب کار کنید.

7. از یک کارگزاری پول نقد دریافت کنید

حتی چند کارگزاری سنتی هر از گاهی تبلیغاتی را ارائه می دهند. با این حال، این پاداش‌ها معمولاً به دلار آمریکا پرداخت می‌شوند، اما پس از آن می‌توانند بلافاصله در پلتفرم به ارز دیجیتال تبدیل شوند.

وبسایت ای تورو
وبسایت ای تورو

یکی از این کارگزاری ها برای شروع  eToro است که به عنوان یک صرافی کریپتو و کارگزاری سنتی در ایالات متحده فعالیت می کند. این کارگزاری پس از ثبت نام دوستانتان از لینک دعوت شما به شما پاداش میدهد.

وبسایت رابین هود
وبسایت رابین هود

سایر کارگزاران سنتی که معاملات کریپتو را ارائه می دهند مانند Robinhood یا Webull ممکن است هر از گاهی تبلیغاتی را نیز انجام دهند. سپس فقط پول نقد را با کریپتو معامله کنید.

وبسایت وی بول
وبسایت وی بول

8. در ایردراپ شرکت کنید

توسعه دهندگان یک ارز دیجیتال جدید ممکن است یک ایردراپ، یا هدیه از سکه جدید خود انجام دهند تا آن را تبلیغ کنند و علاقه و هیجان بیشتری را در اطراف آن ایجاد کنند. برای داشتن پتانسیل دریافت سکه‌های جدید، ممکن است مجبور باشید چند کار انجام دهید، مانند دنبال کردن پروژه کریپتو در رسانه‌های اجتماعی، پیگیری آن در کانال دیسکورد یا حمایت از پروژه.


⛱🪙بزرگترین ایردراپ های ماه⛱🪙


با این حال، شایان ذکر است که بسیاری از ایردراپ‌ها کلاهبرداری هستند و حتی اگر تعدادی سکه به شما تحویل دهند، ممکن است آن سکه‌ها بی‌ارزش شوند. این بی ارزشی ممکن است برای اهداف مالیاتی مفید باشد ، زیرا شما بدهکار مالیات زیادی نخواهید بود اما برای شما هم سود چندانی ندارند.

9. کارت های اعتباری رمزنگاری شده

اگر از قبل کارت‌های اعتباری معمولی با برگشت نقدی دارید، می‌توانید به راحتی کارت‌های پاداش کریپتو تهیه کنید و در ازای خرید خود از ارز دیجیتال لذت ببرید. این کارت‌های اعتباری ممکن است در خریدهای خود به شکل بیت‌کوین یا سایر آلت‌کوین‌های محبوب پاداش ارائه کنند.یکی از گزینه ها در اینجا کارت اعتباری Gemini است.

کارت های اعتباری مربوط به ارز دیجیتال
کارت های اعتباری مربوط به ارز دیجیتال

البته، اخطارهای مشابهی مانند سایر کارت‌های اعتباری در مورد این کارت‌ها اعمال می‌شود: در تلاش برای دریافت پاداش‌های نسبتاً متوسط، صورتحساب هنگفتی برای کارت اعتباری دریافت نکنید و از خطرات خاص کریپتو آگاه باشید.

10. در نظرسنجی شرکت کنید

کمی شبیه یک بازی اینترنتی قدیمی با یک ترفند جدید به نظر می رسد، در نظرسنجی شرکت کنید و مقداری پول نقد دریافت کنید. اما این بار، پول نقد یک ارز دیجیتال است  و این همان چیزی است که برخی از سایت ها این روزها به شما ارائه می دهند.

سایت فری کش
سایت فری کش

یکی از این سایت ها، Freecash است که هر روز نظرسنجی، بازی یا سایر پیشنهادات پولی را ارائه می دهد. در حالی که می‌توانید پرداخت‌های خود را با ارز دیجیتال دریافت کنید، می‌توانید آنها را به صورت دلار یا حتی کارت هدیه نیز دریافت کنید. 

11. وبگردی کنید

Basic Attention توکن بیسیک اتنشن

برای پیدا کردن سایت های ارز دیجیتال  مرورگر Brave ممکن است برای شما مناسب باشد. تا زمانی که برنامه Brave Rewards را روشن کرده باشید، ارز دیجیتال Basic Attention Token را برای استفاده از مرورگر به دست خواهید آورد.

سایت بریو ریواردز
سایت بریو ریواردز

Brave تبلیغات و کوکی‌های معمولی را مسدود می‌کند، اما همچنان به شما این امکان را می‌دهد که در ازای ارز دیجیتال، برخی از تبلیغات را مشاهده کنید. این برنامه در اکثر کشورها در دسترس است و این شرکت 70 درصد از درآمد تبلیغات را با کاربران به اشتراک می گذارد. پرداخت ها یک بار در ماه انجام می شود.

مراقب کلاهبرداری ها باشید!

دنیای ارزهای دیجیتال در حال حاضر مملو از کلاهبرداری است  و داستان کلاهبرداری های رمزنگاری سال هاست که بسیار زیاد شده است. این وضعیت حتی می تواند در دنیای هدایای رایگان بدتر باشد. دلیلش این است که کلاهبرداران دوست دارند کسانی را که به دنبال هدایایی برای چیزهای بزرگ بعدی هستند شکار کنند.

بنابراین وقتی به دنبال ارز دیجیتال رایگان هستید مراقب باشید. برخی از کلاهبرداری های رمزنگاری مانند ایردراپ یا پیشنهادات اولیه سکه (ICO) پتانسیل بالایی برای کلاهبرداری کامل دارند. از هر تبلیغی که از شما می‌خواهد اعتبار ورود یا کلید خصوصی یک کیف پول رمزنگاری را بخواهد فرار کنید. در همین حال، ICO ها ممکن است از شما بخواهند که سکه های قانونی خود را با یک سکه با ارزش مشکوک مبادله کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال کسب ارز دیجیتال رایگان هستید، گزینه‌های مختلفی دارید، از روش های معمولی در کارگزاری‌ها و صرافی‌ها که پول‌های رایگان ارائه می‌کنند تا موارد غیر معمول، مانند ایردراپ و نظرسنجی. با این حال، همانطور که روی گزینه‌های رایگان خود کار می‌کنید، مطمئن شوید که با یک شریک معتبر کار می‌کنید.

سلب مسئولیت تحریریه: به همه سرمایه گذاران توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، تحقیقات مستقل خود را در مورد استراتژی های سرمایه گذاری انجام دهند. علاوه بر این، به سرمایه گذاران توصیه می شود که عملکرد محصول سرمایه گذاری گذشته تضمینی برای افزایش قیمت در آینده نیست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments