بازی های NFT

ترند بازی های ان اف تی | آیا بازار NFT در 2024 صعودی است؟

ارزش بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در حال افزایش است و طبق آمارهای به دست آمده، انتظار می‌رود نرخ رشد سالانه 9.10 درصدی را نشان دهد که به درآمد کل پیش‌بینی شده 3.369 میلیارد دلار تا سال 2028 ختم می‌شود. چندین مجموعه NFT نه تنها رشد فروش ارزش بازار را حفظ می کنند، بلکه راه حل های نوآورانه ای را نیز ارائه می دهند که صنعت را دوباره تعریف می کند.
به عنوان مثال، نات کوین(NOT)، با استفاده منحصر به فرد خود از کوپن های NFT، بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داد، به طوری که دارندگان این توکن این شانس را دارند که حتی قبل از اینکه وارد بازار شوند، با کوپن های ویژه مبادله کنند، و با این استراتژی جدید، علاقه زیادی را برانگیخت. این مقاله برخی دیگر از مجموعه‌های NFT را بررسی می‌کند که استانداردهای جدیدی را در بازار ایجاد می‌کنند.


🥇پیش بینی قیمت نات کوین | هر توکن NOT در آینده به چند دلار می رسد؟🥇


ان اف تی های گو ماینینگ (GoMining NFTs)

گو ماینینگ یک شرکت پیشرو در استخراج بیت کوین با 9 مرکز داده در سراسر جهان است. این شرکت با بیش از هفت سال تجربه در فضای کریپتو، اولین NFT های صنعت را با پشتیبانی از قدرت محاسبات فیزیکی ارائه می دهد. این توکن های NFT‌ پاداش‌های روزانه را از فعالیت‌های ماینینگ تولید می‌کنند و همچنین مقیاس‌پذیر هستند.کاربردشان را بسیار فراتر از ارزش ذاتی و بازارپذیری بالقوه‌شان گسترش می‌دهند.

ان اف تی های گو ماینینگ
ان اف تی های گو ماینینگ

ویژگی های NFT های گو ماینینگ

سودآوری NFT های کو ماینینگ تحت تأثیر دو ویژگی اصلی است: قدرت محاسباتی و بهره وری انرژی، که می توانند به راحتی بر روی پلت فرم ارتقا داده شوند. تا به امروز، گو ماینینگ بیش از 120 هزار ماینر فروخته است و در مجموع 4226962 TH/s در هش‌پاور توزیع شده در بین دارندگان NFT آنها جمع آوری کرده است.


👾🪙کسب درآمد از NFT | معرفی 5 روش میلیاردر شدن با توکن های غیر مثلی👾🪙


دارندگان GoMining NFT می توانند تا 5000 TH/s به ازای هر دارایی غیرقابل تعویضی که دارند کنترل کنند که معادل یک پوسته کامل است. جوایز بیت کوین دریافتی می تواند فوراً به هر کیف پول خارجی بیت کوین به انتخاب مشتری منتقل شود یا برای سودهای احتمالی آینده نگهداری شود، به ویژه با در نظر گرفتن پیش بینی های خوشبینانه برای قیمت بیت کوین. این پلتفرم تاکنون 224516 ارتقا را ثبت کرده است که نشان دهنده مشارکت فعال کاربران در بهینه سازی ویژگی های کلیدی استخراج کنندگان است.

چطور توکن NFT بخریم؟

NFT ها را می توان به طور یکپارچه در بازار گو ماینینگ خریداری کرد و همچنین در بازارهای ثانویه محبوب مانند OpenSea یا TON-native Getgems یافت که حجم فروش 30 روزه 5,324,641 گو ماینینگ و خرید بیش از 19,000 ماینر را داشته اند.اخیرا، گو ماینینگ با تون کیپر و تراست ولت مشارکت استراتژیک ایجاد کرده است. آن‌ها مجموعه‌های مشترکی را راه‌اندازی کرده‌اند که به میزان قابل توجهی علاقه مندی به این توکن ها در پی اتصال به این کیف پول ها در بین سرمایه گذاران افزایش میدهد. اخیراً، این سرمایه‌گذاری با تأمین بودجه 3 میلیون دلاری از بیت اسکیپ کپیتال نیز به اوج جدیدی رسیده است که گویای موفقیت‌های آن تا کنون است.


👛💸ساخت کیف پول تون کیپر برای اندروید و آیفون و کامپیوتر👛💸


تون دی ان اس (TON DNS)

TON DNS مجموعه جذاب دیگری است که یک ابزار منحصر به فرد را تحت عنوان مالکیت آدرس های بلاک چین از طریق  توکن های غیر قابل تعویض ارایه میدهد. این دامنه‌های تون مانند دامنه‌های اینترنتی سنتی عمل می‌کنند و آدرس‌های بلاک چین پیچیده را به آدرس‌های ساده و قابل خواندن تبدیل می‌کنند که می‌توانند در شبکه TON استفاده شوند.

تون دی ان اس (TON DNS)
تون دی ان اس (TON DNS)

همانطور که رشد توکن تلگرام همچنان در حال افزایش است، این مجموعه جدید ممکن است منجر به افزایش قابل توجهی در پذیرش این ابزار رمزنگاری شود. خدماتی مانند کیف پول تحت وب تون، کیف پول تون کیپر و تون اسکن در حال حاضر از TON DNS پشتیبانی می‌کنند و بسیاری از برنامه‌های کاربردی دیگر TON قصد دارند این قابلیت را پیاده‌سازی کنند.


🪙🚀پیش بینی قیمت کامل TON: آیا تون کوین در ژوئن2024 به 10 دلار میرسد؟🪙🚀


دامنه های TON DNS را می توان نه تنها توسط کاربران، بلکه توسط توسعه دهندگان برای قراردادهای هوشمند به دست آورد تا قابلیت استفاده و دسترسی به برنامه های غیرمتمرکز (dApps) در شبکه TON را افزایش دهد.

اخیراً، فعالیت بازار TON DNS با رسیدن به ارقام چشمگیر افزایش یافته است و فروش نزدیک به 80 هزار آدرس و شاهد تراکنش هایی به ارزش 6661324 توکن بومی خود تنها در ماه گذشته.

گس هیرو (Gas Hero)

Gas Hero یک بازی اجتماعی و استراتژیک با فناوری وب 3 (Web3) است که در آن بازیکنان برای قدرت و ثروت در یک دنیای درخت مانند با طراحی پیچیده مبارزه می کنند. برخلاف بازی‌های معمولی که از رویکرد خطی پیروی می‌کنند، Gas Hero تئوری بازی‌های پیشرفته را برای توسعه استراتژی پیچیده‌تر بازیکن در کنار استفاده از فناوری بلاک چین برای اطمینان از ثبت شفاف تمام تراکنش‌ها ترکیب می‌کند. 

در 30 روز گذشته، مجموعه Gas Hero NFT در پالیگان رشد قابل توجهی را نشان داده است:

  •  حجم معاملات: 6.84 میلیون دلار، 17.08 درصد افزایش.
  •  تعداد معامله‌گران: 3410 معامله‌گر، 11.26 درصد افزایش یافته است.
  •  تعداد فروشندگان: 3020 نفر، افزایش 12.12 درصدی.
  •  تعداد خریدار: 2980 نفر، 15.01 درصد افزایش یافته است.
  •  فروش: 88460، افزایش 28.53 درصدی.
  •  ارزش بازار: 17.34 میلیون دلار، افزایش 28.36 درصدی.
  •  قیمت طبقه: 19.04 دلار.

با افزایش محبوبیت بازی گس هیرو (Gas Hero)، ارزش بازار آن در حال افزایش است. این پلتفرم پر جنب و جوش، مشارکت پر انرژی تریدرها را همراه با فعالیت خرید و فروش ثابت جلب می کند. این مجموعه به وضوح در حال جذب است. آمار فروش و فعالیت تجاری آن اخیراً افزایش یافته است.

گادز آنچیند (Gods Unchained)
گادز آنچیند (Gods Unchained)

گادز آنچیند (Gods Unchained)

گادز آنچیند یک بازی کارتی تجاری رقابتی رایگان و نوبتی است. مشابه مکانیک های سنتی بازی با ورق، هر کارت در بازی یک NFT قابل معامله در شبکه ایمیوتبل ایکس (Immutable X) است که به بازیکنان مالکیت واقعی دارایی های درون بازی خود را می دهد. این کارت‌ها را می‌توان با قیمت ثابت فروخت، حراج کرد، یا به صورت بسته‌ای فروخت و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از گیم‌پلی خود درآمد کسب کنند.


🎮💴کسب درآمد از بازی (2024) | رایگان بازی کن پول واقعی ببر!🎮💴


گادز آنچیند در مجموع 6.62 میلیون NFT دارد که نشان دهنده مجموعه ای قابل توجه و متنوع برای بازیکنان و کلکسیونرها است. ارزش بازار بازی 648.81 میلیون دلاری، حضور قابل توجه آن را در فضای بازی NFT نشان می دهد.

طی ماه گذشته، مجموعه Gods Unchained NFT در اتریوم و ایمیوتبل ایکس رشدی را در این معیارها نشان داده است:

  •  فروش: 375,400، افزایش 1.08٪.
  •  ارزش بازار: 648.81 میلیون دلار، 17.58 درصد افزایش یافته است.
  •  قیمت طبقه: 30.24 دلار، افزایش 112.36٪.

گادز آنچیند در مجموع 6.62 میلیون NFT دارد که نشان دهنده مجموعه ای قابل توجه و متنوع برای بازیکنان و کلکسیونرها است. ارزش بازار 421.78 میلیون دلاری و حجم معاملات 30 روزه NFT آن در 10.83 میلیون دلار نشان از حضور قابل توجه آن در فضای بازی NFT دارد.

جمع بندی

چشم انداز بازار NFT ها به سرعت در حال تغییر است. مجموعه‌های NFT که در مقاله معرفی شده اند با خلاقیت و نوآوری بازار را تحت تاثیر قرار داده اند. درک آنچه که هر یک از این مجموعه‌ها را بسیار خاص می‌کند، به هر کسی از مبتدیان مشتاق تا کهنه‌کارهای باتجربه اجازه می‌دهد از فرصت‌هایی که در بخش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ارائه می‌شود، استفاده کنند.

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سعیدی
سعیدی
16 روز قبل

ممنونم از معرفی و توضیحات کاملتون فقط مشکلی که هست اینه که بازی gods unchained قابل اجرا نیست و موقع ثبت نام و تایید یا همون اهراز هویت ایمیلی که انجام میده خطا و روال ثبت نام ناقص میمونه اگر اطلاعاتی هم توی این زمینه دارید ممنون میشم بفرمایید