3 ارز دیجیتال که ممکن است در کوتاه مدت 50 درصد رشد کنند!

3 ارز دیجیتال که ممکن است در کوتاه مدت 50 درصد رشد کنند!

طمع بر احساسات کلی بازار ارزهای دیجیتال در چند هفته گذشته تسلط داشت و بیت کوین (BTC) و آلت کوین ها سود قابل توجهی را ثبت کردند. در همین حال، سه ارز رمزنگاری شده به عنوان بهترین عملکرد در هفته در برابر سایر دارایی های برتر 100 بر اساس ارزش بازار، پیشتاز هستند.

3 رمز ارز برتر عبارتند از ارز دیجیتال پپه (PEPE)، مینا (MINA) و اینجکتیو (INJ). بر اساس شاخص برتر سودآور CoinMarketCap در 25 اکتبر، با افزایش انباشته در هفته به ترتیب 77.51٪، 60.46٪ و 53.97٪.

قابل ذکر است که حجم 24 ساعته آنها متناسب با افزایش قیمت است، به طوری که ارز دیجیتال مینا 888.53 میلیون دلار، پپه 281.53 میلیون دلار و اینجکتیو 149.79 میلیون دلار توکن در روز گذشته تغییر دادند.

جالب اینجاست که INJ بالاترین ارزش بازار را در بین 3 برنده برتر هفته دارد و در جایگاه 44 در کوین مارکت کپ قرار دارد. از طرفی توکن MINA دومین رتبه بزرگ است و در رتبه 60 قرار دارد، در حالی که PEPE رتبه 84 را از نظر ارزش بازار دارد.

ارز مینا (MINA)

ارز مینا در 24 اکتبر به 0.90 دلار برای هر توکن جهش کرد و 143 درصد افزایش قیمت را نسبت به قیمت معاملاتی 0.37 دلاری یک هفته پیش داشت. در زمان انتشار، MINA پس از ردیابی مجدد از پامپ خود، 0.68 دلار به ازای هر توکن با 14 درصد ضرر روزانه تغییر می کند.

ارز دیجیتال پپه (PEPE)

در همین حال، میم کوین Pepe در منطقه مقاومت خود برای هفته، در 0.00000103 دلار در زمان انتشار این مقاله معامله می شود. به عنوان یک نشانه صرفاً حدس و گمان، PEPE باید این اوج ها را بشکند تا به رشد خود ادامه دهد، اما بدون انگیزه تقاضا، می تواند به روند نزولی بازگردد.

اینجکتیو (INJ)

اینجکتیو الگوی مشابه ارز پپه را نشان می دهد، همچنین در منطقه مقاومت هفتگی خود با 12.25 دلار به ازای هر توکن معامله می شود. با این وجود، INJ اصول بنیادین محکمی را نشان داده است و در میان 3 انتخاب برتر توسط ChatGPT از سکه‌های با ارزش پایین قرار دارد که توسط به نقل از سایت Finbold توسط مجموعه پی 98 در 21 اکتبر، قبل از روند صعودی پیشنهاد سرمایه گذاری داده شده بود.

قابل ذکر است، اگر یک معامله گر کریپتو در زمان انتشار گزارش قبلی ما INJ را با 9 دلار به ازای هر توکن خریداری می کرد، این معامله گر 36 درصد در قیمت های فعلی سود می برد.

علیرغم سودهای فوق‌ العاده اخیر برای این سه ارز دیجیتال، بازار کریپتو بی‌ ثبات است و ضرر و زیان می‌تواند به همان سرعت سود حاصل شود. سرمایه گذاران باید یاد بگیرند که ریسک های خود را مدیریت کنند و هنگام سفته بازی از موقعیت های خود محافظت کنند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments