10 آلت کوین مناسب سرمایه گذاری

10 آلت‌کوین با پتانسیل رشد بالا تا پایان تابستان: چه ارزی بخریم سود کنیم؟

افزایش قیمت ارزها در بازار کریپتو در ماه میلادی جدید توسط تحلیلگران پیش بینی میشود. این ماه ممکن است برای تریدرها پر سود باشد در این مقاله 10 آلت کوین برتر مناسب کسب سود تا پایان تابستان را به شما  معرفی کرده ایم. در این مقاله متوجه خواهند شد که کدام توکن ها برای سودهای قابل توجهی نهایتا تا اوایل پاییز امسال آماده هستند و چرا این سکه ها توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند.انتظار می‌رود سپتامبر آغاز تغییراتی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد، که می‌تواند برای آلت‌کوین‌ها یک موهبت باشد.

خرید و فروش تتر پی98

ترون(TRX)

ترون(TRX)

ترون(TRX) در حال حاضر بین 0.14 تا 0.18 دلار معامله می شود و نشانه های امیدوارکننده ای از یک رالی بزرگ را نشان می دهد. با افزایش هفتگی اخیر 3.73 درصد و افزایش 21 درصدی نسبت به ماه گذشته، ترون موقعیت خوبی برای یک روند صعودی قابل توجه دارد. 

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز ترون TRX

اگر ترون بتواند مقاومت خود را در 0.19 دلار بشکند، پتانسیل صعود به حدود 0.78 دلار را دارد که نشان دهنده افزایش قیمت ترون تقریباً تا 333٪ است. با توجه به حرکت صعودی و شاخص های فنی مثبت، پیش بینی شده است که ترون تا پایان تابستان امسال برای سودهای قابل توجهی آماده شود.

آپتوس(APT)

آپتوس(APT)

آپتوس (APT) بین 6.22 تا 7.97 دلار معامله می شود و نشانه هایی از افزایش احتمالی تا پایان تابستان را نشان داده است. با وجود مشکلات اخیر، با افزایش 2.5 درصدی در هفته گذشته، آپتوس دارای پتانسیل صعودی قابل توجهی است. 

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز آپتوس APT

اگر از مقاومت 8.60 دلار عبور کند، می تواند تقریباً به 25.00 دلار برسد که نشان دهنده رشد بالقوه حدود 214٪ است. با بهبود شرایط بازار، آپتوس برای افزایش عملکرد قابل توجه تا اواخر این ماه در موقعیت سودده  قرار گرفته است.

فچ ای آی (FET)

فچ ای آی (FET)

فچ ای آی (FET) در حال حاضر بین 0.98 تا 1.57 دلار قیمت دارد. علیرغم چالش های اخیر بازار، FET با افزایش 8.37 درصدی در هفته گذشته بهبودی را نشان داده است. اگر FET از سطح مقاومت خود در 1.78 دلار شکسته شود، به طور بالقوه می تواند تا حدود 7.00 دلار افزایش یابد که نشان دهنده افزایش قابل توجه 445 درصدی است. با شاخص های فنی قوی و بهبود احساسات بازار، FET تا اواخر تابستان امسال برای سودهای چشمگیر آماده است.

اوندو (ONDO)

اوندو (ONDO)

اوندو (ONDO) بین 0.66 تا 0.81 دلار معامله می شود. علیرغم فشار نزولی اخیر، این کوین برای بازگشت قیمت تا نهایتا اوایل پاییز امسال در موقعیت قرار گرفته است. اگر اوندو از مقاومت خود در 0.88 دلار عبور کند، می تواند تا حدود 2.50 دلار افزایش یابد که نشان دهنده افزایش احتمالی تقریباً 209٪ است. با شاخص های تکنیکال مثبت  و چشم انداز بازار مطلوب، اوندو برای افزایش قیمت قابل توجه تنظیم شده است.

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز اوندو Ondo

وی چین (VET)

وی چین (VET)

وی چین (VET) در حال حاضر بین 0.0225 تا 0.0270 دلار قیمت دارد و پتانسیل سودهای انفجاری در تابستان امسال را نشان می دهد. پس از کاهش قابل توجهی در حدود 57٪، وی چین برای یک بازگشت بزرگ آماده است.

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز وی چین VET

اگر وی چین از مقاومت 0.0290 دلار عبور کند، ممکن است به حدود 0.1200 دلار افزایش یابد که نشان دهنده افزایش فوق العاده 315 درصدی است. با شرایط بازار مطلوب و شاخص های صعودی، وی چین می تواند بازده قابل توجهی را در پاییز امسال ارائه دهد.

میکر(MKR)

میکر(MKR)

میکر MKR  قرار است هویت و توکن جدیدی به دست آورد. در 18 سپتامبر، استیبل کوین جدید USDS و توکن حاکمیتی SKY راه اندازی می شود که تغییر بزرگی را برای شبکه رقم می زند.

انتظار می رود که این امر باعث افزایش قیمت توکن بومی فعلی MKR شود. از آنجایی که میکر را می توان با 28000 توکن SKY مبادله کرد، سرمایه گذاران ممکن است تلاش کنند تا میکر بیشتری را هولد کنند. آنها به احتمال زیاد این کار را برای کسب سود و در نهایت فروش پس از راه اندازی SKY انجام می دهند.

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز میکر MKR

در نتیجه، قیمت میکر به احتمال زیاد از سطح حمایت 1,693 دلار جهش می کند تا افزایش یابد و مقاومت 2,188 دلار را آزمایش کند.این  آلت کوین برای کل ماه آگوست بی روند بوده است و پیش بینی میشود تا پایان شهریورماه با صعودی بالقوه ای به 2556 دلار افزایش یابد.

پالیگان (MATIC)

پالیگان (MATIC)

پالیگان هم قرار است توکن اصلی خود را از MATIC به POL منتقل کند. این اقدام مدت‌ها مورد انتظار، جایگزین دارایی رمزنگاری بومی فعلی با POL به‌عنوان کارمزد اصلی گاز و توکن سهام خواهد شد.

پس از انتقال در 4 سپتامبر، قیمت توکن ماتیک می تواند شروع به جبران ضرر 26 درصدی اخیر خود کند. این می‌تواند منجر به بازپس‌گیری آلت‌کوین از حمایت 0.50 دلاری شود که بالاترین قیمت در دو ماه گذشته را نشان می‌دهد.

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز پالیگان MATIC

این باعث افزایش بیش از 0.60 دلار برای توکن ماتیک می شود و آن را به 0.75 دلار می رساند. شکستن این سطح بعید است، زیرا افزایش سود می تواند سرمایه گذاران را به فروش دارایی های خود برای کسب سود سوق دهد.

ایاس (EOS)

ایاس (EOS)

شبکه ایاس آماده شدن برای ارتقاء اصلی بعدی خود، Spring 1.0 را آغاز خواهد کرد. هارد فورک برای شبکه بسیار مهم است زیرا روش اجماع جدیدی را برای EOS، الگوریتم ساوانا معرفی می کند.لانچ  Spring 1.0 برای 4 سپتامبر و هارد فورک در 25 سپتامبر برنامه ریزی شده است.

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز ایاس EOS

کاهش قیمت ایاس تقریباً بهبودی را که پس از سقوط 23 درصدی در جولای ذکر شده بود، از بین برد. برای اینکه این آلتکوین بتواند این ضررها را پس بگیرد، ابتدا باید سطح 0.557 دلار را به حمایت تبدیل کند، کاری که اخیراً نتوانست انجام دهد. توسعه صعودی می تواند به این افزایش دامن بزند و ایاس را فراتر از 0.605 دلار هدایت کند تا یک رالی صعودی را آغاز کند.

ثور چین (RUNE)

ثور چین (RUNE)

قیمت ثور چین اخیراً کف حمایتی بازار نزولی، یعنی خط 23.6 درصدی فیبوناچی را پس گرفته است. همزمان با 3.94 دلار، جهش از این سطح می تواند آلت کوین را از مقاومت چند ماهه 4.93 دلار فراتر ببرد.

شبکه ثور چین در حال آماده شدن برای هارد فورک در 4 سپتامبر است. در حالی که ارتقاء هیچ تغییر عمده ای ایجاد نمی کند، می تواند یک کاتالیزور بالقوه برای توکن بومی ثور چین (RUNE) باشد زیرا بازار بهبود می یابد.

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز ثور چین Rune

اگر قیمت ثور چین از این سود بهره مند شود، افزایشی به 6.52 دلار پیش بینی میشود. زمانی که 4.93 دلار به یک سطح حمایتی تبدیل شود، این رالی صعودی امکان پذیر خواهد بود.

فلو(FLOW)

فلو(FLOW)

با پیروی از ایاس، بزرگترین ارتقای خود را از زمان آغاز به کار زنجیره مشاهده خواهد کرد. ارتقاء شبکه Crescendo که برای 4 سپتامبر در شبکه اصلی برنامه ریزی شده است، ارز فلو را به کل اکوسیستم وب 3 متصل می کند.

این می تواند تنها محرکی باشد که ارز فلو برای عبور از تثبیت دو ماه و نیم خود به آن نیاز دارد. قیمت ارز فلو که از اواسط ژوئن زیر 0.70 دلار مانده است، برای عبور از این مانع و افزایش بیش از 0.80 دلار به یک ضربه اساسی نیاز دارد.

نمودار ماهانه عملکرد قیمت ارز فلو Flow

با این حال، اگر این صعود شکست بخورد، این کریپتو به احتمال زیاد به 0.50 دلار کاهش می یابد که حد پایین تر از سطح فعلی است. حتی اگر ارز فلو از این سطح حمایت سقوط نکند، می تواند به حرکت رنج خود ادامه دهد و تز صعودی را باطل کند.

جمع بندی

ارزهای معرفی شده در این مقاله تا پایان تابستان امسال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت پیشنهاد میشوند. علاقه سرمایه گذاران به دلیل پیشرفت ها و مشارکت های اخیر در حال افزایش است. هر یک از این توکن ها دارای نقاط قوت منحصر به فردی است که می تواند به دستاوردهای قابل توجهی منجر شود. توجه به این موارد می تواند سودمند باشد، به خصوص با روند صعودی آینده در سال 2024. تمرکز باید روی عملکرد آنها و عواملی باشد که در کوتاه مدت باعث رشد آنها می شود. آپدیت کردن سبد خرید با این سکه ها ممکن است فرصت های ارزشمندی را ارائه دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments