4 میم کوین با پامپ 100 برابری

4 میم کوین که سرمایه شما را 100 برابر میکنند!

خرید و فروش تتر پی98

افزایش علاقه و توجه سرمایه گذاران به خرید میم کوین های بر پایه سولانا در حال افزایش است. داگ ویف هت(WIF)، بونک (BONK)، بوک اف میم (BOME) و پاپ کت (POPCAT)  این 4 ارز با پتانسیل و سوددهی بالا مناسب سرمایه گذاری در ماه پیش رو هستند. این توکن ها سرفصل خبرها هستند و مناسب سرمایه گذارانی که به دنبال بازدهی بالا در مدت زمان کم هستند.

  • رشد قابل توجه سالانه داگ ویف هت نشان دهنده پتانسیل سرمایه گذاری قوی در سولانا است.
  •  افزایش سریع ارزش بازار بونک، فرصت سرمایه گذاری سودآور آن را برجسته می کند.
  •  افزایش قیمت قابل توجه پاپ کت، برای سرمایه گذارانی که به دنبال بازدهی قابل توجه هستند جذابیت دارد.

داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت(WIF)، یک توکن میم شناخته شده در شبکه سولانا، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و قیمت آن در سال گذشته 1506 درصد افزایش یافته است. این افزایش همچنین تاثیر مثبتی بر دیگر ارزهای رمزنگاری شده مانند بونک، فلوکی، دوج کوین و شیبا داشته است، حتی در جریان اصلاحات بازار.

در حال حاضر، قیمت توکن ویف (WIF) در 2.70 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش داشته است. با ارزش بازار حدود 2.6 میلیارد دلار، داگ ویف هت، اکنون در رتبه 42 در بین لیست ارزهای دیجیتال قرار دارد. روند رو به افزایش توکن ها در اکوسیستم سولانا نشان می دهد که داگ ویف هت می تواند تا دسامبر 5000 دلار را به 500000 دلار تبدیل کند و آن را به یک میم کوین محبوب بر پایه سولانا قابل توجه برای خرید تبدیل کند.

نمودار قیمت داگ ویف هت
نمودار قیمت داگ ویف هت

بونک (BONK)

بونک (BONK)، یک ارز دیجیتال با مضمون سگ در بلاک چین سولانا، اخیراً با توزیع نیمی از توکن‌های خود بین کاربران سولانا افزایش یافته است. این استراتژی به سرعت ارزش بازار آن را به 1.59 میلیارد دلار افزایش داد.

قیمت بونک در حال حاضر 0.00002574 دلار است که در 24 ساعت گذشته افت 4 درصدی را نشان می دهد اما درصد افزایش سالانه آن 5856 درصد رشد ثبت کرده است. این نشان میدهد که بونک می تواند یک سرمایه گذاری پرسود باشد. سرمایه گذاری 5000 دلاری می تواند تا دسامبر به 500000 دلار تبدیل شود. در نتیجه، بونک به یکی از بهترین سکه های سولانا تبدیل خواهد شد.

نمودار قیمت بونک
نمودار قیمت بونک

بوک اف میم (BOME)

بوک اف میم (BOME)، یک ارز دیجیتال در بلاک چین سولانا، به یک سرمایه گذاری قابل توجه تبدیل شده است. با ترکیب فرهنگ میم، ذخیره سازی غیر متمرکز، و ویژگی های تجاری پیشرفته، توکن بوم (BOME) در جدول ارزهای دیجیتال توجه بسزایی  پیدا کرده است.

در سال گذشته، ارزش بوم 1093 درصد افزایش یافت و آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل کرد. اخیراً حجم معاملات بوم افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه رو به رشد بازار است. در حال حاضر، قیمت بوم 0.01171 دلار است که نشان دهنده افزایش 5 درصدی در 24 ساعت است. با ارزش بازار 807 میلیون دلاری، درکوین مارکت کپ در رتبه 98 قرار دارد که نشان دهنده حضور قدرتمند آن در بازار است.

نمودار قیمت بوک اف میم
نمودار قیمت بوک اف میم

پاپ کت (POPCAT)

پاپ کت (POPCAT) که بر روی بلاک چین سولانا ساخته شده است، از زمان راه اندازی خود با افزایش قیمت خیره کننده 2311٪ توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. این افزایش قابل توجه، پاپ کت را به یک کریپتو برتر در مقایسه با دیگر ارزها تبدیل کرده است، و تریدرهایی را که مشتاق تبدیل 800 دلار به 80000 دلار هستند، جذب کرده است. در 24 ساعت گذشته، پاپ کت بیش از 16 درصد افزایش یافته و به طور کلی در این ماه 227 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت پاپ کت
نمودار قیمت پاپ کت

قیمت پاپ کت در حال حاضر 0.396 دلار است. حرکت صعودی قوی و الگوی معاملاتی ثابت را حفظ می کند. سرمایه گذاران امیدوارند که 5000 دلار سرمایه گذاری شده در حال حاضر می تواند تا دسامبر به 500000 دلار برسد و پاپ کت را تبدیل به یک سکه میم سولانا امیدوارکننده برای خرید کنند.

جمع بندی

بازار میم کوین های بر پایه سولانا فرصت های امیدوار کننده ای را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد. با پتانسیل رشد قوی که توکن های نام برده شده در این مقاله دارند می توانند سرمایه گذاری 5000 دلاری را تا دسامبر به سود قابل توجهی تبدیل کنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments