جاگزین های بیت کوین

بیت کوین نخرید | 3 ارز جایگزین بیت کوین که شما را میلیونر میکند!

البته بیت کوین یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده برای خرید و نگهداری طولانی مدت باقی می ماند، نادیده گرفتن این واقعیت که قدیمی ترین نام در رمزارز اخیراً رشد زیادی نکرده است، دشوار است. بیت کوین در دو ماه گذشته تا حد زیادی در حال طی کردن جریان بی روند بوده است و به این زودی نشانه های زیادی از رالی گاوی را نشان نمیدهد.
با در نظر گرفتن این موضوع، زمان آن رسیده است که بیت کوین را برای مدتی فراموش کنیم و ارزهای دیجیتال دیگری را پیدا کنیم که پتانسیل های زیادی در حال حاضر دارند. سه ارز دیجیتالی که در حال حاضر میتوانید در نظر بگرید عبارتند از اتریوم ( ETH)، فچ ای آی (FET) و چین لینک(LINK).

خرید و فروش تتر پی98

اتریوم

عکس توکن اتریوم

انتخاب آشکار برای ترید ارزی به جز بیت کوین در حال حاضر اتریوم است و  یکی از دلایل پتانسیل صعودی اتریوم تایید اخیر SEC درباره تایید ETF های نقطه ای اتریوم است. هنگامی که این ETF ها شروع به معامله می کنند، شاید در اوایل تابستان امسال، می توانند به هجوم گسترده پول سرمایه گذاران جدید به اتریوم منجر شوند و این می تواند قیمت آن را برای آینده قابل پیش بینی افزایش دهد. تفکر فعلی شرکت جی پی مورگان  این است که این ETF ها می توانند در سال 2024 شاهد هجوم 3 میلیارد دلاری باشند.


🪙بیت کوین یا اتریوم؟ از نظر چت GPT کدام عملکرد بهتری در میان مدت دارند؟🪙


به محض شروع معاملات ETF های جدید بیت کوین، همین الگو را در مورد بیت کوین مشاهده کردیم. جریان‌های عظیم جدید منجر به این شد که بیت‌کوین در ماه مارس به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 73750 دلار برسد و سپس در محدوده معاملاتی فعلی خود قرار گیرد. بنابراین آیا می‌توانیم همین اتفاق را در مورد اتریوم که فقط 22 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی 4891 دلار است، ببینیم؟ ابر گاوهای اتریوم پیش‌بینی می‌کنند که روایت سرمایه‌گذاری ETF می‌تواند برای بالا بردن این ارز دیجیتال از 5000 دلار کافی باشد.

فچ ای آی

عکس توکن فچ ای آی

اگر واقعاً می‌خواهیم بیت‌کوین را فراموش کنیم، باید جایگزینی برای ارزهای رمزنگاری‌شده پیدا کنیم که پتانسیل سوددهی تقریبا مشابه بیت کوین داشته باشد. فچ ای آی در حال حاضر یکی از داغ‌ترین توکن‌های رمزنگاری هوش مصنوعی در بازار کریپتو است.  Fetch.ai امسال تا 195% رشد کرده است و تا زمانی که سرمایه گذاران به هر چیزی که مرتبط با هوش مصنوعی است علاقه مند باشند، مسیر صعودی می تواند ادامه داشته باشد.

آنچه Fetch.ai را در حال حاضر بسیار جالب می کند این است که در حال تبدیل شدن به بخشی جدید است. اتحاد فوق‌العاده هوش مصنوعی با دو توکن رمزنگاری AI محبوب دیگر: سینگیولاریتی نت( AGIX) و اوشن پروتکل ( OCEAN). از 11 ژوئن، Fetch.ai به عنوان توکن ابرهوش مصنوعی (ASI) تغییر نام می‌دهد و توکن‌های FET بر اساس 1:1 به توکن‌های جدید ASI تبدیل می‌شوند.


🤖بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی تا سال 2025🤖


ایجاد یک سوپر توکن جدید، کار سرمایه‌گذاری روی توکن‌های رمزنگاری هوش مصنوعی را بسیار جذاب‌تر می‌کند، زیرا شما اساساً سه توکن به قیمت یکی دریافت می‌کنید.فچ ای آی به یک توکن رمزنگاری هوش مصنوعی یکپارچه تبدیل خواهد شد که منابع و مالکیت معنوی سه پروژه هوش مصنوعی متمایز را ترکیب می کند. اگر ارزش بازار این سه توکن را در حال حاضر ترکیب کنید، ارزشی نزدیک به 3.5 میلیارد دلار به شما می دهد که به اندازه کافی خوب است که از نظر ارزش بازار در بین 30 ارز دیجیتال برتر قرار بگیرید.

چین لینک

عکس توکن چین لینک

سرمایه گذاران دیرینه بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً این به اصطلاح اوراکل کوین را از چرخه قبلی بازار ارز دیجیتال به یاد می آورند، زمانی که ارزش آن کاملاً منفجر شد. در آن زمان، پایان نامه سرمایه گذاری همه چیز در مورد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بود، و اینکه چگونه چین لینک در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از این بخش جدید هیجان انگیز بلاک چین بود.

این فرآیند تبدیل دارایی های دنیای واقعی (مانند سهام و اوراق قرضه) را به دارایی های دیجیتالی که می توانند در یک بلاک چین معامله شوند، توصیف می کند.توکن‌سازی RWA یکی از داغ‌ترین موضوعات در حال حاضر در وال استریت و یکی از پروژه‌های بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان است. همانطور که لری فینک، مدیرعامل بلک راک می بیند، توکن سازی دارایی در دنیای واقعی می تواند گام بزرگ بعدی پس از معرفی ETF ها باشد.


💸در کوتاه مدت میلیونر شوید! بهترین رمز ارزها برای معاملات روزانه💸


بنابراین قطعاً ارزش تلاش برای درک این موضوع را دارد که چگونه این روند قدرتمند جدید می تواند وال استریت را متحول کند. به گفته تعدادی از کارشناسان، چین لینک می تواند نقش بسیار مهمی در چگونگی توسعه این روند ایفا کند. به عنوان مثال، پلت فرم جدید CCIP (پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای) آن به طور خاص با در نظر گرفتن انتقال دارایی های توکن شده از طریق بلاک چین طراحی شده است. در سپتامبر 2023، یک مورد آزمایشی مربوط به بانک ANZ در استرالیا نشان داد که چگونه می توان این کار را با استفاده از استیبل کوین انجام داد.

آیا واقعا می توان بیت کوین نخرید و از ارزهای جایگزین استفاده کرد؟

سرمایه گذاران باتجربه بازار کریپتو به طور کلی می دانند که باید تنوع را در سبد خرید خود رعایت کنند، این امکان وجود ندارد که به صورت کلی از بیت کوین صرف نظر کرد، این ارز دیجیتال برتر به عنوان اولین ارز دیجیتال همیشه طرفداران و حامیان خاص خود را داشته است اما ارزهای معرفی شده در این مقاله هم پتانسیل رشد قابل توجه و آینده روشنی دارند.

منبع: یاهو فایننس

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments