دو کووان، در کدام کشور مخفی شده است

دو کووان، در کدام کشور مخفی شده است؟ فرار بنیانگذار Terra از اینترپل

بر اساس آخرین تحولات، بنیانگذار Terra و فراری ارزهای دیجیتال، دو کوان طبق آخرین تحقیقات مقامات کره جنوبی به صربستان نقل مکان کرده است.

از زمان فروپاشی اکوسیستم Terra در می 2022، Do Kwon مخفی بوده است. اگرچه پیش از این تصور می شد که کووان در سنگاپور مستقر است، اما زمانی که مقامات کره جنوبی تحقیقات خود را بیشتر کردند، دریافتند که این شخص در این کشور مشاهده نشد.

اکنون مقامات کره جنوبی از دولت صربستان درخواست همکاری دارند. طبق مقاله Chosun IIba منتشر شده، دو کوان در حال حاضر در کشور محصور در خشکی Balkan اقامت دارد.

به گزارش خبرگزاری محلی یونهاپ، کوان ماه گذشته طبق گفته یک مقام ناشناس در دفتر دادستانی سئول به صربستان نقل مکان کرد.

فروپاشی اکوسیستم Terra در اوایل سال جاری در می 2022 موج شوک را در کل فضای رمزنگاری ایجاد کرد. استیبل کوین بومی این شبکه، UST، پیوند خود را با دلار آمریکا از دست داد که منجر به انحلال ارز دیجیتال بومی آن LUNA شد. بدین ترتیب بسیاری معتقد بودند که ارز لونا کلاهبرداری بوده است.

بنیانگذار متواری ترا (Terra)

همانطور که گفته شد، دو کووان قبلاً در سنگاپور زندگی می کرد، حداقل تا اواسط سپتامبر 2022 زمانی که کره جنوبی حکم بازداشت او را به اتهام نقض قانون بازار سرمایه صادر کرد. بنیانگذار Terra از آن زمان با صدور اخطاریه قرمز توسط اینترپل متواری شده است.

از سوی دیگر، این بنیانگذار 31 ساله هر گونه تخلف با Terraform Labs را رد کرده است و استدلال می کند که قانون بازار سرمایه در مورد توکن های رمزنگاری اعمال نمی شود.

♦️اگرچه مکان فیزیکی کوان ناشناخته است، بنیانگذار Terra در رسانه اجتماعی خود، توییتر ظاهر شده است. در مجموعه ای از اتهامات اخیر، Kwon تقصیر را به طور کامل بر عهده بنیانگذار صرافی FTX و Genesis برای فروپاشی Terra-LUNA قرار داد.

او معتقد است که وام دهنده ارزهای دیجیتال جنسیس گلوبال به SBF یک میلیارد دلار استیبل کوین UST داده است که به عنوان فاکتور اصلی برای حمله به TerraUSD عمل می کند. اما به نظر می رسد در حال حاضر این یک بازی سرزنش است و هنوز هیچ مدرک مشخصی در دسترس نیست.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments