در نظر گرفتن مالیات 1.2 درصدی برای شبکه لونا کلاسیک | چه مشکلی وجود دارد؟

در نظر گرفتن مالیات 1.2 درصدی برای شبکه لونا کلاسیک | چه مشکلی وجود دارد؟

لونا کلاسیک [LUNC] در چند روز گذشته حرکت بسیار هیجان انگیزی را سپری کرد زیرا به یک نقطه عطف بزرگ نزدیک شد. از زمان سقوط ماه می، جامعه نگرانی خود را در مورد عرضه مازاد LUNC در بازار ابراز کرده است. در چنین شرایطی تیم توسعه دهنده مالیات 1.2 درصدی برای حل این مشکل در نظر گرفتند. 

متأسفانه، بسیاری از معامله گران لونا کلاسیک ممکن است متوجه نشوند که مالیات 1.2٪ چیست، بنابراین در اینجا توضیح مختصری ارائه می شود. همه تراکنش های زنجیره ای ارز لونا کلاسیک مشمول مالیات 1.2 درصدی خواهند بود. این شامل تعاملات کیف پول و قرارداد هوشمند است. با این حال، معاملات LUNC در صرافی ها ممکن است واجد شرایط مالیات نباشند.

آیا قیمت لونا کلاسیک بهبود می یابد؟

ایده پشت مالیات این است که به کاهش مازاد عرضه لونا کلاسیک کمک می کند. یکی از معایب اصلی این است که تراکنش های زنجیره ای Terra Classic را گران تر می کند. قیمتی که جامعه مایل به پذیرش این مبادله به نفع یک نتیجه کاهش تورم است.

هنوز مشخص نیست که آیا پروژه‌های بالقوه‌ای که به دنبال اجرای پروتکل‌های خود در Terra Classic هستند، این موضوع را یک چالش خواهند دید یا خیر.

پامپ قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک (LUNC) این هفته عملکرد صعودی قوی داشت و این احتمالاً به دلیل پاسخ مثبت به مالیات 1.2٪ است. چنین اقداماتی مازاد عرضه را به شدت کاهش می دهد و این تأثیر مثبتی بر عملکرد بلندمدت قیمت آن خواهد داشت.

این سکه در هفت روز گذشته تقریباً 160 درصد افزایش یافته است. این صعود به اندازه ای کافی بود تا آن را در شاخص RSI به منطقه اشباع خرید برساند و از این رو چشم انداز نزولی کوتاه مدت فعلی را نشان دهد.

با این حال، با توجه به اینکه مکانیسم‌های مالیات و سوزاندن در حال حاضر سرمایه زیادی را در سطوح پایین‌تر قیمت تشویق می‌کنند، جنبه منفی آن ممکن است محدود باشد.

علاوه بر این، LUNC در حال حاضر هجوم حجم اجتماعی را تجربه می کند. این مورد در دو روز گذشته بوده است و نشان می دهد که معامله گران بیشتری به آنچه در حال وقوع است توجه می کنند.

چنین نتیجه ای ممکن است انباشت بیشتر لونا کلاسیک را تشویق کند و جنبه منفی آن را کاهش دهد زیرا اکنون انگیزه قوی برای HODLing طولانی مدت وجود دارد.

حجم معاملات لونا کلاسیک

معیار سنجش احساسات Terra Classic در حال تلاش برای بهبود قابل توجهی به نفع گاوها است. این پیشرفت‌ها ممکن است LUNC را وارد مرحله انباشت قوی کند، اکنون که سرمایه‌ گذاران در حال تعامل با شبکه هستند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments