پیشنهاد بازپرداخت توکن های لونا کلاسیک

پیشنهاد بازپرداخت توکن های لونا کلاسیک | توکن های از دست رفته LUNC به صاحبان برگردانده می شود!

ادوارد کیم، توسعه‌دهنده هسته Terra Classic پیشنهاد دیگری برای جامعه ارائه کرده است. هدف از این پیشنهاد بازپرداخت توکن های از دست رفته طی دوره 21 تا 28 سپتامبر سال گذشته، پس از فعال شدن 1.2 درصد مالیات بر روی بلاک چین Terra Classic است. کل بازپرداخت 295 میلیون توکن LUNC است.

پیشنهاد بازپرداخت لونا کلاسیک

ادوارد کیم، توسعه‌ دهنده اصلی در توییتی در 23 ژانویه پیشنهادی را برای بازپرداخت سرمایه‌ گذارانی که کارمزد تراکنش های LUNC را طی توکن سوزی لونا کلاسیک بین 21 تا 28 سپتامبر سال گذشته از دست داده‌اند، ارائه کرد.

پس از فعال‌سازی 1.2 درصدی مالیات در 21 سپتامبر، برخی از تراکنش‌ها با شکست مواجه شدند، اما مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد و باعث شد سرمایه‌گذاران توکن‌های LUNC خود را از دست بدهند. طبق گفته ادوارد کیم، تراکنش‌ها در شبکه آزمایشی موفقیت‌ آمیز بودند، اما تراکنش‌های روی Columbus-5 محاسبات گازی را در مرز موفقیت و شکست داشتند.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار و مشارکت‌کننده StrathCole لونا کلاسیک، 10927 تراکنش را شناسایی کرد که در طول دوره ناموفق بودند. کل بازپرداخت 295 میلیون توکن LUNC است.

از مجموع بازپرداخت، 165 میلیون LUNC از کیف پول های CEX و LUNC باقی مانده از کیف پول های CEX ناشناس است. بنیاد کمک‌های مالی ترا (TGF) برای یافتن بهترین راه برای بازپرداخت توکن‌های LUNC با CEX تماس خواهد گرفت. کیف پول هایی با بازپرداخت کمتر از 10 لونا کلاسیک بازپرداخت نمی شوند.

توسعه دهندگان قبلاً اسکریپت هایی را در GitHub آماده کرده اند تا توکن های LUNC را به صاحبان مربوطه بازپرداخت کنند. 

بنیاد کمک‌های مالی ترا 2214 کیف پول را با 5 تا 10 میلیون LUNC بازپرداخت خواهد کرد که تقریباً 131 میلیون توکن LUNC است. هر مقدار اضافی که قابل شناسایی نباشد به استخر جامعه باز می گردد.

تحلیلگر ClassyCrypto با بازپرداخت هزینه های از دست رفته LUNC به جامعه به دلیل خطا در زنجیره موافقت کرد. با این حال، او روش های فعلی در حال انجام برای بازسازی استخر جامعه را زیر سوال برد.

♦️قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1 درصد کاهش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.0001815 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0001771 دلار و 0.0001864 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 18 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش سود است.

با این حال، قیمت LUNC قدرت نشان می دهد زیرا کل LUNC سهام نیز هفته گذشته دوباره به بیش از 900 میلیارد رسید. در همین حال، جامعه به پیشنهادهای حیاتی برای افزایش میزان توکن سوزی و بهبود زنجیره رای می دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments