علت سقوط ارز دیجیتال شیبا | مشکل فنی در شیباریوم بعد از این همه انتظار؟

علت سقوط ارز دیجیتال شیبا | مشکل فنی در شیباریوم بعد از این همه انتظار؟

قیمت شیبا اینو و توکن‌های مرتبط با این اکوسیستم از زمان راه‌اندازی شیباریوم کاهش یافت، در حالی که شایعات مربوط به خطای فنی قابل توجه در شبکه جدید شیباریوم در میان جامعه نگرانی هایی را به وجود آورده است!

به نظر می رسد راه اندازی شبکه اصلی شیباریوم – یک راه حل مقیاس پذیری لایه 2 برای شبکه اتریوم – شروع دشواری داشته است، حداقل در مورد قیمت توکن های مرتبط با آن.

بسیاری از دارندگان شیبا اینو با راه‌اندازی شبکه شیباریوم در 16 آگوست امیدوار بودند که از SHIB، توکن حاکمیتی شیباریوم یعنی BONE و توکن LEASH سود خوبی را کسب کنند.

با این حال، نقشه تمامی کسانی که با امید راه اندازی شیباریوم و کسب بازدهی بالا، برای خرید شیبا و سایر توکن های این اکوسیستم اقدام کرده بودند نقشه بر آب شد!

🔺در زمان نگارش این مقاله، قیمت SHIB در 24 ساعت گذشته نزدیک به 7 درصد و توکن Bone تقریبا 11 درصد کاهش یافته است. توکن LEASH اکوسیستم – یک سکه پاداش با عرضه کم – بدترین عملکرد را داشت و 21 درصد در روز کاهش یافت.

❗️سقوط شیبا در بحبوحه گزارش‌هایی مبنی بر یک مشکل احتمالی در راه‌اندازی شیباریوم رخ داد.❗️

طبق اسکرین شات هایی که ظاهراً مکالمات بین توسعه دهندگان Shibarium در تلگرام را ضبط کرده است، توسعه دهنده اصلی Shytoshi فاش کرد که تیم قادر به بازیابی دارایی های متصل به شبکه شیباریوم نیست.

🎯سرمایه گذاران شیبا بعد از راه اندازی شیباریوم میلیونر می شوند؟🎯

ZachXBT کارآگاه بلاک چین گفت که او هنوز تایید نکرده است که آیا دارایی ها واقعا از بین رفته اند یا خیر، اما خاطرنشان کرد که RPC – گره ای که نرم افزار کلیدی مشتری بلاک چین را اجرا می کند – “مرده” است و جستجوگر بلاک عملکرد وحشتناکی دارد!

کارشناسان کوین تلگراف با استفاده از جستجوگر بلاک Shibarium Scan تایید کرد که آخرین بلاک 7 ساعت پیش اضافه شده است. تعدادی از بلاک های قبلی استخراج شده بودند اما در زمان انتشار هنوز تایید نشده بودند. 

ظاهراً یک اسکرین شات دیگر یکی از کاربران Shibarium را نشان می‌دهد که با مشکل فنی اسکنر بلاک مواجه شده است و می‌گوید که آنها قادر به ایجاد ارتباط و هماهنگی بین تعداد درخواست ها بر روی RPC نیستند.

🎯 قیمت شیبا در سال 2025 به چند میرسد؟🎯

از طرفی وب سایت Shibarium RPC در زمان نگارش این مقاله از کار افتاده است.

جامعه شیبا بر این باورند که این می تواند نشان دهنده راه اندازی یک پل معیوب باشد، با مجموع وجوه قفل شده نزدیک به 2.46 میلیون دلار – شامل 1.7 میلیون دلار اتریوم و 762،000 دلار از توکن حاکمیتی شیباریوم یعنی BONE.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments