فلوکی،شیبا،بونک

5 دلیل برای خرید و هولد سه ارز محبوب شیبا اینو، فلوکی اینو و بونک

بازار میم کوین به عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین بخش‌ها در حوزه کریپتو در چرخه صعودی امسال ظاهر شده است. ارائه نرخ بازگشت سرمایه (ROI)برای جلب توجه به ترید در حوزه ارزهای دیجیتال صورت گرفته، شیبا، فلوکی و بونک این مجموعه را رهبری کرده اند و با پیشرفت های رمزنگاری خود، خوش بینی سرمایه گذاران زیادی را تقویت کرده اند. در این مقاله علت های خرید و هولد این چند ارز محبوب را بررسی میکنیم.

خرید و فروش تتر پی98

🔹صرافی کوین بیس (Coinbase) پشتیبانی از شیبا،فلوکی و بونک را گسترش می دهد.

 🔸تجمع نهنگ ها برای این توکن ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

 🔹داده های مشتقات بر روند صعودی بازار تأکید می کند.

 🔸در میان روند صعودی امسال، سکه‌های میم مورد توجه قرار گرفته‌اند.

🔹این توکن ها سودهای قابل توجهی را در میان چرخه صعودی امسال به سرمایه گذاران ارائه کرده اند. 

خرید و فروش شیبا

پشتیبانی صرافی کوین بیس

کوین‌بیس، یک صرافی مشهور ارزهای دیجیتال، به اعتبار فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اخیراً قراردادهای آتی دائمی را برای این سه ارز معرفی کرده است. پیش بینی می شود که این قراردادها مقدار قابل توجهی سرمایه را به اکوسیستم میم کوین تزریق کند و راه را برای حرکت های خوش بینانه قیمت در آینده هموار کند.

🔺از 30 می، کاربران می توانند در معاملات 1000BONK-PERP، 1000FLOKI-PERP و 1000SHIB-PERP شرکت کنند.

انباشت نهنگ ها

در همین حال، گزارش‌های به دست آمده نشان می‌دهد که انباشت شیبا اینو و فلوکی توسط نهنگ‌ها در حال افزایش است. این به افزایش اعتماد سرمایه گذاران در مقیاس بزرگ نسبت به تغییرات قیمت آتی میم کوین اشاره دارد.

داده‌های زنجیره‌ای که در بازارها ظاهر می‌شوند، انباشت عظیمی را در میان چرخه صعودی امسال نشان داده‌اند، که نشان می‌دهد این توکن‌ها می‌توانند در روزهای آینده بیشتر پامپ شوند.

تجزیه و تحلیل داده های مشتقات

داده های به دست امده تصویر خوشبینانه ای را نسب به لیست ارزهای دیجیتال ایجاد میکند. با نگاهی به نمودارهای بهره باز، می توان دریافت که بهره باز شیبا به سطوح بی سابقه ای از فوریه امسال افزایش یافته است. علاوه بر این، بهره باز، فلوکی اینو و بونک هم از ابتدای دوره صعودی امسال به بالاترین حد خود رسیده است.

جریان قیمتی این 3 ارز

داده‌های به دست آمده بر روند صعودی فوق‌العاده‌ای که امسال توسط این محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر میم آغاز شده است، تأکید می‌کند. شایان ذکر است که افزایش قیمت پس از هاوینگ بیت کوین هنوز شروع نشده است.

  • نمودارهای سالانه رشد قیمت شیبا اینو رشد 192.80 درصدی را نشان می دهد، در حالی که فلوکی در مدت مشابه 622 درصد افزایش یافت. از سوی دیگر، بونک در سال گذشته به طور استثنایی افزایش یافت و به ارزش 8822٪ رسید.
نمودار قیمت سالانه فلوکی ( قهوه ای) ، بونک ( زرد) ، شیبا (نارنجی)
نمودار قیمت سالانه فلوکی ( قهوه ای) ، بونک ( زرد) ، شیبا (نارنجی)

علاوه بر این، میم کوین ها امسال توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند و وعده های شگفت انگیزی مثل نرخ برگشت سرمایه را به تریدر ها ارائه می دهند. گزارش های اخیر نشان می‌دهد که چگونه سکه‌های میم هوش مصنوعی و دیگر کوین ها را با وجود پذیرش رو به رشد هوش مصنوعی در سراسر جهان تضعیف می‌کنند.

🔸این میم کوین ها محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر الگوهای رفتاری و جریان احساسات در بازار هستند و با ایجاد سر و صدا پیرامون شبکه خود تحت تاثیر اخبار جریان صعودی ثبت میکنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments